MrLee Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Supression ser bedre ut i de nyeste pakkene. Ja ironisk nok ser du ikke ett snev av RBS foråsrsaket av suppression i siste trailer for CQ DLCen. Så håper i allefall at det kommer med den pakken, ok ikke før. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 stor bug/glitch(?) i tårnene på construction site på gulf of oman :/ Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Noen som vet hvor changelist er på den siste oppdateringen jeg fikk på Origin? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) stor bug/glitch(?) i tårnene på construction site på gulf of oman :/ Forklar bug'n i stedet for å bare si at det er en bug. er det bare 1 server? 1 server? På serverlist? Endret 4. mai 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ah fant den lista.. soo hardcore join hk servern den norske multigamer Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 stor bug/glitch(?) i tårnene på construction site på gulf of oman :/ Forklar bug'n i stedet for å bare si at det er en bug. er det bare 1 server? 1 server? På serverlist? det er 4 etasjer som man kan gå i på toppen. men hvis man er i nederste etasje kan man hoppe ut ta en 180* og hoppe in i en etasje som ikke tanks kan skyte inn i pga at det er mange "usynlige vegger i etasjen" og man detter ikke ned i midten som i de andre etasjene... Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvordan får jeg lukket console irriterende den er oppe Lenke til kommentar
SAved Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 press | knappen oppe i venstre hjørne Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ingen som joiner den norske servern? kun meg og en annen og har ikke sett han enda. så han i ett fly da men så krasja han og daude 3 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sende link til serveren kanskje? Finnes sikkert et par hundre norske servere Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hacker forteller om bruken; http://www.reddit.co...mation_for_the/ Endret 4. mai 2012 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Meget intressant. Hvis hacken kunne hente ut data om hvor god aim du har, så burde klienten også det. Hvis dice sa noe om hvor god aimratio den som drepte deg hadde på deg på f.eks. killcam skjermen, så ville det luket bort endel hackere med en gang? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Skal ikke mye googling til før man finner en side som ligner veldig på hack'en han prøvde. http://catalyst-hax....efield-3-hacks/ Det er uansett trist att man kan hacke uten å bli oppdaget, og som han skriver, så kan man jo hacke veldig anonymt slik att det ikke vekker mistanke, tragisk att folk sitter å lager slik, og ikke minst bruker det. Endret 4. mai 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ligger masse videoer på youtube også med hack-sider og de viser hvordan de fungerer osv.. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Møter disse i 100% av serverene jeg spiller på. Tømmer et helt magasin fra 2 meter på en som rister som en snekker av skuddene, så dreper han meg med ett skudd så har han 100% hp. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva er Og hvorfor klager alle på det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Derfor holder jeg meg til konsoll. Har spillt endel MW2 på Pc inntil det var flere cheatere enn virkelige gamere. Kjøpte Black Ops til 360 å storkoste meg helt inntil de fant ut om lag switch. Heldigvis har BF3 dedikerte servere så man slipper lag switch Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva er Og hvorfor klager alle på det back to karkand eller B2K, en utvidelses pakke til spillet...?? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hacker forteller om bruken; http://www.reddit.co...mation_for_the/ For noe tull. If you are over 700 SPM, you are probably (50-60% of the time) hacking. Har hatt over 800 i SPM (før jeg begynte å fly jet) og jeg har aldri juksa i Battlefield 3. Metro og Grand Bazaar og en aggresiv spillestil (samt skill ) gir høy SPM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå