Waldemariel Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Battlefield 3: Chopper Series: Episode 1 - Kharg Island Hva syns dere? Setter pris på all tilbakemeldingen jeg kan få. Både om hvordan oppsettet på episoden burde være, om jeg burde tekste hva vi sier til hverandre eller om det er noe jeg kan forbedre som pilot. Sjekk også gjerne ut teaseren jeg laget for en stund siden. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Spilte på en i går med 500K tickets. Var en kar som hadde 3K kills :O Hva faen er vitsen? Mister man ikke alt når man leaver da? Ingen som klarer og spille så lenge uansett. Tar jo rundt 30min - 1t per 1000 tickets Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du får poengene når runden er ferdig, selv om du stikker fra den før slutt. Bare at du får de ikke før runden er endt. (Tatt i betraktning at du ikke joiner den igjen, for da mister du alt det du har tjent før) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Man får poengene når runden er over. Dersom du quitter og så går inn på den samme serveren igjen i løpet av den samme runden, mister du de poengene du fikk første gang du var inne. I BF2 så beholdt du poengene dersom du quittet og joinet igjen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Battlefield 3: Chopper Series: Episode 1 - Kharg Island Hva syns dere? Setter pris på all tilbakemeldingen jeg kan få. Både om hvordan oppsettet på episoden burde være, om jeg burde tekste hva vi sier til hverandre eller om det er noe jeg kan forbedre som pilot. Sjekk også gjerne ut teaseren jeg laget for en stund siden. Dårlig kvalitet, selv i 1080p Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dårlig kvalitet, selv i 1080p Er det bildekvalitet du sikter til? Personlig syns jeg den er på samme nivå som det som blir lagt ut av de mer velkjente gamerene. Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Et par mnd siden jeg har spilt no. Har de nerfet USAS? Noen som har en kjapp oversikt over hva som har skjedd i det siste? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 -supression har blit endret, slik at du mister acuracy når du er supressed -det er en stygg bug med mas26 el hva den heter, som gjør den helt OP i en spesiel kombo Det er vel de to hovedpunktene Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dårlig kvalitet, selv i 1080p Er det bildekvalitet du sikter til? Personlig syns jeg den er på samme nivå som det som blir lagt ut av de mer velkjente gamerene. Takk for tilbakemeldingen! Syns den var litt dårlig ja, men det får man jo egentlig se ann om det er verdt å komprimere annerledes med tanke på tiden det tar å laste opp. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 -supression har blit endret, slik at du mister acuracy når du er supressed -det er en stygg bug med mas26 el hva den heter, som gjør den helt OP i en spesiel kombo Det er vel de to hovedpunktene Mister man accuracy når man bruker lyddemper eller når man får supressed fire mot seg? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Lyddemper bruker annen ammo og går kortere iaff Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kvaliteten generelt var jo bra, men det ble litt etterslep når du svingte med helikopteret. Noe som kan forstyrre den som ser på. Filene jeg har lastet opp i 1080p som varer i 4-5 minutter var rundt 4-5gb. Ikke nødvendig at de skal være så store, men kvaliteten i videoer med spill som BF3 trenger man høy bitrate på. Sett opp bitraten noen hakk så tror jeg at det skal bli enda bedre. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 -supression har blit endret, slik at du mister acuracy når du er supressed -det er en stygg bug med mas26 el hva den heter, som gjør den helt OP i en spesiel kombo Det er vel de to hovedpunktene Mister man accuracy når man bruker lyddemper eller når man får supressed fire mot seg? Man mister accuracy når du er supressed ja. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 -supression har blit endret, slik at du mister acuracy når du er supressed -det er en stygg bug med mas26 el hva den heter, som gjør den helt OP i en spesiel kombo Det er vel de to hovedpunktene Mister man accuracy når man bruker lyddemper eller når man får supressed fire mot seg? Supressed fire mot seg som Rayline over her skriver. Supressoren/Lyddemperen gir vel ikke minken acc... Skal dog nevnes at så å si alle våpen har blitt tweaket og bla jeg som hadde lyddemper-kobra og vertical grip som standard go to kit har skiftet helt taktikk til heavy barel og 4x sikte, da jeg finner min forrige kombo ubrukelig etter patchen :/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Faen så irriterende. Joiner en server og går først inn på den etter sånn 10 min, så når jeg går inn så åpner BF3 seg og så lukker seg med en gang.. Nei ass, skal bli godt med 8GB RAM i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Faen så irriterende. Joiner en server og går først inn på den etter sånn 10 min, så når jeg går inn så åpner BF3 seg og så lukker seg med en gang.. Nei ass, skal bli godt med 8GB RAM i morgen. Er 4gb for lite? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Litt kult det her i rush. --------------------------- Edit: Hele spillet hakker, hvert sek kommer det 0.001sek med stillhet. Hører ut som noen skrur lyden fra 60% til 100% og til 60% igjen fort. Reinstall av? OS, BF3 ? Headset? ? Har du Skype installert? Har vært borti at den justerer lyden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Faen så irriterende. Joiner en server og går først inn på den etter sånn 10 min, så når jeg går inn så åpner BF3 seg og så lukker seg med en gang.. Nei ass, skal bli godt med 8GB RAM i morgen. Er 4gb for lite? Til bf3 er faktisk 4GB lite, iallefall om man kjører litt høy oppløsning. 6 gb er også litt på grensen, hvis man har noe drit i bakgrunnen. Kjørte lenge 6GB ram i gamerpc¨n, men når bf3 kom, så spiste den opp ram, og med litt torrent og slikt i bakgrunnen, så var plutselig 6GB knapt. "Ramhakk" er kjedelig, iallefall når ram er så EVIG billig! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er 4gb for lite? Ja dessverre, for BF3 så er det det. Selv om jeg har lukket Firefox med mine 90 faner og åpner IE med Battlelog + par sider til så opplever jeg dritt-irriterende problemer som: at spillet holder seg oppe når jeg alt + tab'er ut i Windows er som å vinne i Lotto og at BF3 lukker seg generelt. Takler du at spillet lukker seg så holder 4GB. Kjører x1080, og skulle jeg kjøpt 8GB RAM til mitt "gamle" hovedkort (DDR2) så måtte jeg punge ut med over tusen kroner så dette resulterte i ny og oppgraderte deler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Planen er å kjøre Battlefield i 1360x768, så 4gb holder kanskje? Vil battlefield se greit ut i den oppløsningen? Har mange ting som er før skjerm på lista. Saxy98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå