insolvent Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Flygeren hører en varseltone når du prøver å låse, en ny tone når du har låst, en tredje tone når raketten(e) er på vei. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Men det gjør det ikke noe mindre priceless å skyte ned fly med tanksen. Neinei, sniper på piloten så hele flymaskinen full av folk går i bakken så man får 6 kills på en gang er bedre. Da blir det alltid rødchatt-rageing om haxx , iallefall om man treffer headshoot på piloten mens maskinen er en km opp i lufta i full hastighet og i en loop. "sencured u fucking cheat" "What" "u killed my tank with sniper" Selvsagt digg å snipe piloter, men personlig foretrekker jeg å snipe AT-miner og sprenge tankser... I SHOOT GOOD, BIG SNIPER Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hehe, ble kalt "cheater" når jeg traff en pilot som cappet i hodet... Skikkelig juks ja. Helikopteret var liksom bare 10 meter unna Jepp, jeg ble irritert på en little bird i går. Så jeg skjøt noen skudd av mot helikopteret et GODT stykke unna. (sikte langt forover og oppover). Headshot med sniper Jeg kunne ikke tro mine egne øyne, men jeg bli ikke kalt cheater, hehe. (kanskje helikopteret var rundt 200 meter unna) Endret 1. mai 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tror jeg skal selge bilen å kjøpe meg denne Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hehe, ble kalt "cheater" når jeg traff en pilot som cappet i hodet... Skikkelig juks ja. Helikopteret var liksom bare 10 meter unna Jepp, jeg ble irritert på en little bird i går. Så jeg skjøt noen skudd av mot helikopteret et GODT stykke unna. (sikte langt forover og oppover). Headshot med sniper Jeg kunne ikke tro mine egne øyne, men jeg bli ikke kalt cheater, hehe. (kanskje helikopteret var rundt 200 meter unna) Gjorde også dette, helien styrtet og en av squad matesene mine hoppet i det og reipa heile gjengen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Har fulgt litt med på kanalen til "arne882k", virker som han er ganske flink. Noen som vet om han er her på forumet? Saxy98 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Fler en meg som opplever lag i lyden? For eks konstant hakking , uten at spillet henger. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Må være det beste BF3 kommentaren jeg har hørt/sett: 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "One down, unlimited to go" Hahaha :!: Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er tydeligvis ikke bare jeg som savner den smilyen! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 70K xp på en rundte TDM! 3 medals 2 service stars og resten kills og ribbons Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ah, tusen takk! Men hva skjer når og hvis man er på servere med folk som ikke bruker hotfixen? Det er en server-update? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg skal selge bilen å kjøpe meg denne Pfft, den der er jo for barn....sats heller på denne her: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/877b21f9-7f5f-4ab3-b43e-932417fd3215/eXoTic-1-60-000Tickets-Caspian-Only-Fast-Vehicle-Respawn/ Noen som tar utfordringen? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 http://battlelog.bat...ehicle-Respawn/ Noen som tar utfordringen? Haha, se for deg å sitte 5 døgn å spille på denne serveren, så er det igjen 20 tickets og du blir disconnected. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 http://battlelog.bat...ehicle-Respawn/ Noen som tar utfordringen? Lol, det heile tatt noen som gidder spille ferdig ein runde på ein slik server? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Spilte på en i går med 500K tickets. Var en kar som hadde 3K kills :O Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 http://battlelog.bat...ehicle-Respawn/ Noen som tar utfordringen? Lol, det heile tatt noen som gidder spille ferdig ein runde på ein slik server? Ja, fast vehicle spawn, fysj Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Litt kult det her i rush. --------------------------- Edit: Hele spillet hakker, hvert sek kommer det 0.001sek med stillhet. Hører ut som noen skrur lyden fra 60% til 100% og til 60% igjen fort. Reinstall av? OS, BF3 ? Headset? ? Endret 2. mai 2012 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå