Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://battlelog.bat...-ngz-server-de/

Det er min favoritt Metro server. Hardcore da, men alt som er lov av eksplosives er granater. Alt annet blir man insta-kicka for. Dvs noobtube, mortar, rpg etc.

Gode admins som ikke kicker deg også, og mange stabile folk som spiller der ofte. :)

Edit: hvis patchen som kom idag er på rundt 50MB, hvorfor laster origin ned en patch på over 1,0GB til meg nå? :(

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Hva er denne kickegreia.

La nå folk rpge noen om de vil.

Det hadde man gjort i virkeligheten om man var i knipe.

.... Har du spilt 64 man conquest på Metro?

Det er et møkkamap, men det er nå slik spillet er ment å spilles. Om man ønsker egne sære regler burde det vært unranked servere.
Lenke til kommentar

Hva er denne kickegreia.

La nå folk rpge noen om de vil.

Det hadde man gjort i virkeligheten om man var i knipe.

Du vet ikke mye om RPG'er merker jeg :p Ikke videre smart å fyre av en rakettpropellert granat i et trangt område (Metro)

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Hele BF3 = blendet av sol, ser ikke en dritt.

Det kunne de fjernet.

Samme hvilket brett jeg spiller sitter jeg å myser. Gi oss solbriller om ikke annet.

DICE er blitt litt for glad i disse effektene etterhvert ja, såg jo tendenser i BC2 også. Men i BF3 tar det jo helt fullstendig av.

Lenke til kommentar

Trykket fra TOW er så kraftig at 4 som sto rundt begynte å blø neseblod.

En pingle-M72 har 40 meter backblast med 25meters bredde 30 grader ut fra begge sider av våpenet.

Hadde fått 20 TK på metro.

Vi skal være glade/sinte for at de fleste våpen i BF3 rett og slett skyter popcorn.

Lenke til kommentar

Hvor mange skudd får man med extended mag på AS VAL? Tenkte jeg skulle prøve å bruke den, men må reloade hele tiden å blir som regel drept da.

Du må bare vite hvor du skal gjemme deg. Kan ikke løpe villmann rundt heller, selv om man spiller agressivt med AS VAL.

Extended mag er 47 skudd tror jeg? Lenge siden jeg låste opp alt til den, har ikke brukt den noe særlig etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...