Rayline TWB Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 @Papirkurven Det blir nok grisefett helt til noen har kommet til et choke-point, der det kun blir et evig nade/M320/Rpg-spam-helvete. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 "Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: cheat" Admins, L2P!!!! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Haha, er så latterlig mange admins som banner kun fordi de blir drept =/ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, det suger rass... var heldigvis en litt random server, men kjipt at jeg ikke finner noe forum/hjemmeside til serveren, da skulle jeg lagt igjen en hilsen... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, det suger rass... var heldigvis en litt random server, men kjipt at jeg ikke finner noe forum/hjemmeside til serveren, da skulle jeg lagt igjen en hilsen... Haha, har gjort det selv en gang. Registrerte meg på forumet til en eller annen gamingclan og la igjen en skikkelig rage-melding! Var vel noe i duren "Your admins are fucking retarded...."! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 suppresion er så lame for tiden 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er noen ganger man virkelig kommer i siget, griser alt som kan gå og kjøre og capper flagg. Så blir man kicket for det? For min del så skjer ikke det hele tiden at jeg får sinnsyke runder, pleier å ligge på 5-10 plass på conquest servere osv. Da er det utrolig surt å miste muligheten til å dra en skikkelig super-runde :/ Ser folk har kommentert Metro her, og jeg liker metro uten explosives. Klart, det skal ikke være sånn at et map er avhengig av å fjerne mange våpen for å funke, men uten alt som sprenger er det fast-paced fun for min del. Et digg avbrekk fra de litt mer krevende mapsa. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har ikke helt fått med meg forskjellen mellom Dart og "Mass"(buckshot)? Personlig har jeg egentlig hatt mest suksess med buckshot. Men jeg er som regel på ganske kloss hold når jeg skyter med hagla. Funker kanskje Dart bedre på lange avstander eller hvis man skyter på klynger med folk?? Mao. går Dart tvers gjennom folk? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Dart funker på alle avstander så lenge du peker i den generelle retninga av fienden. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har ikke helt fått med meg forskjellen mellom Dart og "Mass"(buckshot)? Personlig har jeg egentlig hatt mest suksess med buckshot. Men jeg er som regel på ganske kloss hold når jeg skyter med hagla. Funker kanskje Dart bedre på lange avstander eller hvis man skyter på klynger med folk?? Mao. går Dart tvers gjennom folk? Dart går gjennom folk ja. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Gjør det ikke. En gang brukte jeg faen 3 skudd på èn fyr på relativt kort avstand. Ikke at jeg traff han i hodet hver gang men traff han gjorde jeg. At Mass &/ Dart er OP har jeg ikke forstått ennå, men skal prøve litt ut. Så er det noen som vet om Metro servere uten explosives men med shotgun? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Vel, dart i seg selv er ikke OP, men i en spesiell kombo er det insane... Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 akkurat kjøpt med bf3 idag har ikke lastet ned. logger man på servere?. som folk har laget ikke mulig og koble på public ?. er det dårlige servere? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Vennligst formuler deg litt bedre =/ Selvfølgelig "logger man på" servere. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) akkurat kjøpt med bf3 idag har ikke lastet ned. logger man på servere?. som folk har laget ikke mulig og koble på public ?. er det dårlige servere? Man kobler seg på servere ja, det er ikke slik matchmaking som du sikkert er vant til på konsoll. Istedenfor kobler man seg på servere som er hostet av store datasentre, på den måten blir det ikke slik at hosten har lav ping, men resten av folkene på serveren har 200 i ping... Og ja, serverene er gode. Serversystemet på Battlefield fungerer mye bedre en public matchmaking som du kanskje har tidligere erfaring med. Endret 27. april 2012 av N1ko Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Public matchmaking er ræv i forhold til dedikerte servere. Level playing field - ingen har 0 ping fordelen. Null "host migration failed" e.t..c Man kan i større grad bestemme hva man skal spille og med hvem. 64 spillere Endret 27. april 2012 av MrLee Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Lastet nettopp ned en eller annen form for patch, noen som vet hva det er? fant ikke noe på news på battlelog... Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Lastet nettopp ned en eller annen form for patch, noen som vet hva det er? fant ikke noe på news på battlelog... Ikke noe nevneverdig interessant. edit: link http://battlelog.bat...54347997142426/ Endret 27. april 2012 av Sintfisk Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 http://youtu.be/WD8HF-AL2yY Tror dette kommer til og bli grisefett jeg. Får bare håpe at våpna er litt mere balansert enn hva de er nå. Iallefall M26 Dart. BF2:SF:Warlord Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 COD much? Nei, så rått ut og Warlord var jo et av de råeste mapsa på BF2:SF. Synes de kunne lagd en SF expansion til BF3 også, men først fått patcha spillet og fiksa bugsa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå