jackp0t Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hadde det gøy med Javelin på Gulf of Oman i stad. Starta runda med 2 skudd, 2 double kill med jav'en. Litt senere titta jeg mot en sniper, og brått fikk jeg lock på noe utstyr... bang Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva er beste programmet for å recorde gameplay? Prøvde fraps, men ble bare låst til 60fps uansett instillinger, og det lagget. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Var vel snakk om programmet dxtory langt her bak Bedre enn fraps og ingen lagg ble det påstått. Har ikke prøvd så mye selv. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kan også recorde i MSI Afterburner. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Ahh, har handla inn Corsair M60 mus og Corsair K90 tastatur. Satser på at aimen blir bedre og Edit: Og da får jeg styrt den derre SOFLAM'n uten å flytte musa 1 meter i vær retning. Endret 24. april 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva er beste programmet for å recorde gameplay? Prøvde fraps, men ble bare låst til 60fps uansett instillinger, og det lagget. Legg inn egen verdi her: Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett Sier vel sitt om serveren... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Skal teste både dxtory og MSI afterburner, takk for tipsene. Legg inn egen verdi her: Men om man unchecker "lock framerate" burde ikke da fps'en kunne bevege seg fritt uavhemgig av fraps? Endret 24. april 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hadde det gøy med Javelin på Gulf of Oman i stad. Starta runda med 2 skudd, 2 double kill med jav'en. Litt senere titta jeg mot en sniper, og brått fikk jeg lock på noe utstyr... bang det er litt artig at javelin låser seg på laser designatoren, tok ut 2 eller 3 snipere som campet på taket ved flagg B på strike at karkand en gang ^^ Men pleier skjeldent å bruke javelin, liker smaw/rpg bedre, går alltid mye raskere, spesielt om man er veldig nærme taksen og man slipper den "risikoen" med at føreren har smoke Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Javelin er nesten ubrukelig når du ikke spiller med folk med designater'e syns jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 100% enig. For mye exposure tid, selv med redusert lock on tid etter patch, for at det skal være brukenes med mindre noen designater. CITV, SOFLAM eller lasertag med heli... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ElwNWj2Ttzs&feature=g-user-lik&context=G20c23d3UCGXQYbcTJ33aBz3CgOMjGsERiyZHE5CAk3VoM3k6odYo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 snip....(Konsept GUI til BF3) De som har designet dagens GUI i BF3 burde rett og slett fått sparken. Det er så horribelt dårlig at det fremstår som man har brukt maks. 5 minutter på å designe det. Konsept GUIet over er uendelig mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Helt enig, slik det er nå så funker det OK, men jeg tar meg litt for ofte i å irritere meg over den begrensede oversikten. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett Sier vel sitt om serveren... Sier vel litt om spilleren også....T-bagging er da utrolig barnslig oppførsel. Men at det skal føre til ban er jo å overreagere kraftig selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett Sier vel sitt om serveren... Sier vel litt om spilleren også....T-bagging er da utrolig barnslig oppførsel. Men at det skal føre til ban er jo å overreagere kraftig selvfølgelig. Når man er admin burde man forvente at folk kødder meg deg. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett Sier vel sitt om serveren... Sier vel litt om spilleren også....T-bagging er da utrolig barnslig oppførsel. Men at det skal føre til ban er jo å overreagere kraftig selvfølgelig. Hvordan er t-bagging utrolig barnslig oppførsel? ... 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Å dingle ballene i fjeset på døde admins er en menneskerett :-) 4 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Å latterliggjøre en motstander man har beseiret er i utgangspunktet barnslig, og vitner kanskje om et litt stort selvhevdelses behov. Å gjøre det med en (virtuell) obskøn gest i tillegg er dobbelt barnslig. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Herregud, det er snakk om et skytespill. Om det hadde vært virkelighet hadde jeg selvfølgelig forstått det, men det er snakk om å sette seg på huk og reise seg opp mens man står på en haug med pixler som ligger på en pixelbakke. Er jo utrolig barnslig å fyre av skudd mot vedkommende i det hele tatt, vedkommende har jo ikke gjort deg noen ting 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå