Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal teste både dxtory og MSI afterburner, takk for tipsene.

Legg inn egen verdi her:

post-21632-0-02274700-1335305870_thumb.png

Men om man unchecker "lock framerate" burde ikke da fps'en kunne bevege seg fritt uavhemgig av fraps?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hadde det gøy med Javelin på Gulf of Oman i stad.

Starta runda med 2 skudd, 2 double kill med jav'en. :)

Litt senere titta jeg mot en sniper, og brått fikk jeg lock på noe utstyr... bang :D

det er litt artig at javelin låser seg på laser designatoren, tok ut 2 eller 3 snipere som campet på taket ved flagg B på strike at karkand en gang ^^

Men pleier skjeldent å bruke javelin, liker smaw/rpg bedre, går alltid mye raskere, spesielt om man er veldig nærme taksen og man slipper den "risikoen" med at føreren har smoke

Lenke til kommentar

snip....(Konsept GUI til BF3)

De som har designet dagens GUI i BF3 burde rett og slett fått sparken. Det er så horribelt dårlig at det fremstår som man har brukt maks. 5 minutter på å designe det. Konsept GUIet over er uendelig mye bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett

Sier vel sitt om serveren...

Sier vel litt om spilleren også....T-bagging er da utrolig barnslig oppførsel. Men at det skal føre til ban er jo å overreagere kraftig selvfølgelig.

Når man er admin burde man forvente at folk kødder meg deg.
Lenke til kommentar

T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett

Sier vel sitt om serveren...

Sier vel litt om spilleren også....T-bagging er da utrolig barnslig oppførsel. Men at det skal føre til ban er jo å overreagere kraftig selvfølgelig.

Hvordan er t-bagging utrolig barnslig oppførsel? ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, det er snakk om et skytespill. Om det hadde vært virkelighet hadde jeg selvfølgelig forstått det, men det er snakk om å sette seg på huk og reise seg opp mens man står på en haug med pixler som ligger på en pixelbakke.

Er jo utrolig barnslig å fyre av skudd mot vedkommende i det hele tatt, vedkommende har jo ikke gjort deg noen ting

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...