Papirkurven Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Flere som har 6gb minne eller mindre og opplever det er for lite for dette spillet? For at jeg skal få en brukbar FPS må jeg slå av firefox, ellers lagger spillet, uansett om jeg har grafikken på high eller low. :S Trodde 6gb var nokk jeg men. Sjekk hvor mye ram Firefox bruker. Det kan hende det er sykt mye hvis du er av typen som har hundre faner oppe på samme tid. 6 GB er mer en nok. Hmm.. firefox bruker rundt 300-400K. Det er av og til dette skjer også. Noen ganger går det fint når jeg har det oppe, noen ganger må jeg krysse ut for å få bra FPS. Den bruker ikke noe CPU kraft heller så kan vell ikke være det heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har 6 gb selv, og er mer enn nok for min del, har spilt med over 20 faner i ff, 3-4 PDF og word dokumenter oppe, samt spotify etc etc, aldri noe problem minnemessig Og jeg bruker sjeldent mer enn 3-4 gb på ting, Og jeg kjører 3 faner i chrome(battlelog vil ikke funke i firefox). Og resten av fanene mine i firefox, + filmanager, putty, osv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har kun 4GB RAM, og dette fordi ram koster så jæævli mye til DDR2. Kan si at det er lotto hvis jeg skal alt tab ut fra BF3 uten at BF3 avsluttes. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har kun 4GB RAM, og dette fordi ram koster så jæævli mye til DDR2. Kan si at det er lotto hvis jeg skal alt tab ut fra BF3 uten at BF3 avsluttes. På tide med en liten oppgradering da? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=YCwvdgv-SHc&feature=relmfu Hater slike folk Endret 23. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noe gale med serverene nå? "NOTICE Backend maintenance is undergoing impacting the ability to join games. Estimated time of completion 10:00 UTC" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 tja, den notisen sier vel alt... 3 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noe gale med serverene nå? "NOTICE Backend maintenance is undergoing impacting the ability to join games. Estimated time of completion 10:00 UTC" Nå er det 11:00 UTC Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) På tide med en liten oppgradering da? Joa, problemet er bare at jeg nettopp har kjøpt hovedkort til 3000,- så skal jeg oppgradere må jeg ha nesten alt nytt og hva skal jeg så gjøre med dette hovedkortet? Kaste det? EDIT: Hva slags settings er det han fyren i den M26 videoen rett her over har på? Noe UI settings eller? Endret 23. april 2012 av Lami Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Selv om du er en idiot som kjører i 150 forran skolen så du kan jo ikke arresteres for det, da det er veivesenet som har gjort det mulig. Det er ingenting i Norge som har en fartsgrense på 150 km/t og er da en åpenbar feil. Dessuten kunne dem sikkert ha brukt Vegtrafikkloven §3 for å gjøre livet ditt surt. jeg er sikker på at h*n ikke mente det bokstavelig ) Poenget er at selv om det er en feil tilstede, så er det ikke behov for å gå over stokk og stein for å ta nytte av denne feilen. Selv om det er skliltet at 150 km/t er lovlig (dart), så må/burde man bruke hodet nok til å skjønne at dette er en feil og ikke nødvendigvis drive å hore dart. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 haha.. mass er jo bare latterlig morsom. vertfall når du går rundt med den i henda uten våpen tilkoblet. Gedigen og klønete altmulig hagle virker det som. Minner meg om fallout hvor du kunne lage våpen som fikk til å fyre av omtrent hva som helst. Savner litt fleire gadgets egentlig til assault klassen. Noe som kanskje gir deg en liiiiten sjanse til å ta ut tanks eller btr'er i det minste. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Savner slik det var i BF2, der machinegunneren på tanks var "ute" oppå den, så hvem som helst kunne ta han ut. Og han kunne dukke ned i vognen for dekke. Hadde vært fett å kunne hoppe oppå vognen og knive han i BF3. Endret 23. april 2012 av chairgame 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 På tide med en liten oppgradering da? Joa, problemet er bare at jeg nettopp har kjøpt hovedkort til 3000,- så skal jeg oppgradere må jeg ha nesten alt nytt og hva skal jeg så gjøre med dette hovedkortet? Kaste det? EDIT: Hva slags settings er det han fyren i den M26 videoen rett her over har på? Noe UI settings eller? Det må jo nesten være noe du visste om da? DDR3-minne har jo vært på markedet i ganske mange år nå... 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ja, hvordan får man andre farger på UI'en som på videoen ovenfor? Kan man endre på det? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=YCwvdgv-SHc&feature=relmfu Hater slike folk Jeg opplever aldri at det er så mange totalt sløve tufser på motstanderlaget... De er jo verre enn meg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Ja, hvordan får man andre farger på UI'en som på videoen ovenfor? Kan man endre på det? Color blind mode: On Endret 23. april 2012 av Atald Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 I dag var det ihvertfall helt feil dag å spille core på..makan til piss. /Rage mode = ON Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) På tide med en liten oppgradering da? Joa, problemet er bare at jeg nettopp har kjøpt hovedkort til 3000,- så skal jeg oppgradere må jeg ha nesten alt nytt og hva skal jeg så gjøre med dette hovedkortet? Kaste det? EDIT: Hva slags settings er det han fyren i den M26 videoen rett her over har på? Noe UI settings eller? Oida.. Ikke rart prisen er så høy hvis det er DDR2..Du kan sikkert få solgt det, men du får ikke like mye tilbake. Endret 23. april 2012 av evenandreas Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 T-bag på en admin etter en knife kill = ban. Anbefales ikke men gøy uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå