Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det er usympatisk å utnytte feil i spillet som gjør at opplevelsen for alle andre i spillet blir dårligere. Så er det tross alt DICE man må klandre for at slike grove feil blir værende i spillet såpass lenge som de blir. Bedritne folk som bruker alle midler (uansett hvor forkastelig det måtte være) for å hevde seg online blir man nok aldri kvitt.

Lenke til kommentar

Dersom veivesenet hadde satt opp et 150 km/t-skilt i en 15 km/t-sone ved en skole så hadde de selvsagt fortjent all den kjeften de kunne få, men folk som ikke er helt idiot vil jo skjønne at det har skjedd en feil og at det ikke er fritt frem å dragrace inne på skoleplassen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om du er en idiot som kjører i 150 forran skolen så du kan jo ikke arresteres for det, da det er veivesenet som har gjort det mulig.

 

Det er ingenting i Norge som har en fartsgrense på 150 km/t og er da en åpenbar feil. Dessuten kunne dem sikkert ha brukt Vegtrafikkloven §3 for å gjøre livet ditt surt.

jeg er sikker på at h*n ikke mente det bokstavelig :))

Lenke til kommentar

ObsObs, CoD mw3 spiller som har hoppet over i en periode... (til skrekk og advarsel)

Varierer mellom 3.siste og 3.øverste alt etter hvilken squad man tilfeldigvis ender opp i..

 

 

* Er det ingen som bruker ingame voice?

Ikke hørt et pip ingame...

Bare mumble/TS/skype?

 

 

origin : Xkraft

Lenke til kommentar

Flere som har 6gb minne eller mindre og opplever det er for lite for dette spillet? For at jeg skal få en brukbar FPS må jeg slå av firefox, ellers lagger spillet, uansett om jeg har grafikken på high eller low. :S

Trodde 6gb var nokk jeg men. :p

 

Sjekk hvor mye ram Firefox bruker. Det kan hende det er sykt mye hvis du er av typen som har hundre faner oppe på samme tid. 6 GB er mer en nok.

Lenke til kommentar

Husk at minnebruk ble forandret i win 7 ,

At noe for eks bruker 4gb ram betyr ikke det at det MÅ bruke det.

Men ubrukt ram er unyttig ram så mer og mer software bruker mer ram en de må på ting du ofte gjør eller kommer til å gjøre så om du skulle gjøre dette går det raskere. Denne bruken blir fort frigjort om noe annet skulle trenge plassen.

 

For eks win 7 ser at du åpner paint mye så kan den legge paint i minnet selv om du bare har opp firefox så åpner du paint så er det oppe raskere.

Det betyr ikke at win 7 eller firefox sluker ram, men at OS++ utnytter ledig ram smartere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...