Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg blir litt lei meg hver gang jeg ganger antall timer ingame med timelønnen på jobb... :)

 

EDIT: Jeg har forresten blitt kalt cheater to ganger på to dager, jeg er storfornøyd! I går fordi jeg rett og slett var god, og i dag fordi jeg tok ut en tanks med SV98. Skjøt og sprengte en antitanksmine som igjen sprengte en annen mine som lå under tanksen. Boom, baby!

Endret av Sencured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok noen runder Team Deathmatch på Canals med nytt oppsett, noe som ga med første eller andre plass gang på gang.

 

G3A3 - Reflex-sikte, underslung med M26 Mass(Accuracy 92.0%) og heavy barrel. Der har du 2 våpen i ett.. funker faen både på avstand og close combat.

 

Du er søren meg god! Du må lage en video hvor du kan lære oss amatører hvordan man kan spille med stil!

Lenke til kommentar

Tok noen runder Team Deathmatch på Canals med nytt oppsett, noe som ga med første eller andre plass gang på gang.

 

G3A3 - Reflex-sikte, underslung med M26 Mass(Accuracy 92.0%) og heavy barrel. Der har du 2 våpen i ett.. funker faen både på avstand og close combat.

Det er jævla artig, men feigt som faen. Misbruker selv glitchen på metro, men kun metro. Er nesten bare noobtube og nadespam der uansett.

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde målt spilletida mi i penger så hadde jeg fått en offshore lønn med 14 dager. høg timelønn som har skjulden. gleder meg til mer cash eller bedre rotasjonsordning etter oppgjøret nå i mai.

 

noen som blir med på noen runder med mic?

Lenke til kommentar

Nå har de altså nerfet TV Missile... jævla amøber.

 

Seriøst?

 

Så du mener det er balansert at fienden skal kunne avfyre en rakett som man ikke får noen advarsel om og ei eller kan bruke countermeasures for å unngå og i tillegg er en instant kill? Den er riktignok en smule kinkig å styre, men det er allerede ett stort pluss at fienden ikke har noe forvarsel om at den kommer.

 

Dette er ett spill, våpnene må være balanserte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor er -1 knappen?

 

Regner med du sikter til meg? Jeg kunne nok ha skrive at dette er jævlig OP til slutt i posten ja..

Men til mitt forsvar så var dette bare noen runder og jeg har aldri sprunget rundt tidligere med M320, USAS-12 eller noe annet drit som noobs bruker.. alltid fulgt serverregler til punkt å prikke :)

Lenke til kommentar
Seriøst?

 

Så du mener det er balansert at fienden skal kunne avfyre en rakett som man ikke får noen advarsel om og ei eller kan bruke countermeasures for å unngå og i tillegg er en instant kill? Den er riktignok en smule kinkig å styre, men det er allerede ett stort pluss at fienden ikke har noe forvarsel om at den kommer.

 

Dette er ett spill, våpnene må være balanserte.

 

 

 

Kan de ikke like godt balansere så alt er likt da?

 

Det er jo slik det kommer til å ende opp, når alle survemakerne får vilja si..

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Glad for at de nerfet TV Missle jeg også. De sto jo bare i spawn og spammet missiles. Var jo enklere og holde seg i live uten å være i et kjøretøy, da de ble sprengt med en gang.

 

Irriterer meg at jeg ikke har fått til lyden i BF3 enda. Har vært helt fucked etter patchen som kom for en stund siden. Hører ikke at de roper og sånt ingame. Alle "voice-lydene" in-game er borte.

Noen flere som har hatt problemer med det? Har prøvd og googlet det også, men ser ikke ut som om det er mange som har hatt problemer med det. :S

Endret av Papirkurven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Seriøst?

 

Så du mener det er balansert at fienden skal kunne avfyre en rakett som man ikke får noen advarsel om og ei eller kan bruke countermeasures for å unngå og i tillegg er en instant kill? Den er riktignok en smule kinkig å styre, men det er allerede ett stort pluss at fienden ikke har noe forvarsel om at den kommer.

 

Dette er ett spill, våpnene må være balanserte.

 

 

 

Kan de ikke like godt balansere så alt er likt da?

 

Det er jo slik det kommer til å ende opp, når alle survemakerne får vilja si..

Tror ikke du skjønner poenget med balanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Seriøst?

 

Så du mener det er balansert at fienden skal kunne avfyre en rakett som man ikke får noen advarsel om og ei eller kan bruke countermeasures for å unngå og i tillegg er en instant kill? Den er riktignok en smule kinkig å styre, men det er allerede ett stort pluss at fienden ikke har noe forvarsel om at den kommer.

 

Dette er ett spill, våpnene må være balanserte.

 

 

 

Kan de ikke like godt balansere så alt er likt da?

 

Det er jo slik det kommer til å ende opp, når alle survemakerne får vilja si..

Tror ikke du skjønner poenget med balanse.

 

Kan ikke du, forklare da..

Lenke til kommentar

Hmm. Dersom jeg logger inn på en server og står i kø en stund før jeg ombestemmer meg og trykker på "leave queue", så går det en liten stund og så starter BF3 opp likevel og jeg er inne på serveren. Er det bare meg det skjer med? Var #4 i kø da jeg gikk ut av køen i stad, og et minutt senere så var jeg plutselig in-game.

Lenke til kommentar

Har opplevd når jeg gjerne nett har quitta en server og skal inn på en annen, så er det gjerne kø på 2-3stk så kommer det opp "loading level" eller noe slikt UTEN at BF3 har i det hele tatt åpnet seg. Så da må jeg exit loadingen og joine på nytt!

 

Pleier å joine en server og gå til en annen nettside i mellomtiden så når dette skjer går det gjerne en tid før jeg oppdager det og da kam det være kø når jeg joiner igjem.

Lenke til kommentar

Hvor er -1 knappen?

Regner med du sikter til meg? Jeg kunne nok ha skrive at dette er jævlig OP til slutt i posten ja..

 

Poenget, hvis du ikke har fått det med deg, er at det er en bug i spillet så med den kombinasjonen du beskriver så gjør M26'n over tre ganger så mye skade som det er meningen at den skal gjøre. Den er ikke OP, den er broken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...