Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er ulempen med battlelog og levlingen: Folk spiller for stats. Det er selvfølgelig stas å ha god stats, men jeg merker jeg gir mer og mer faen. Ligger som regel ganske godt an på listene, men har noen runder innimellom hvor det går helt ræva.

 

Målet med spillet er at laget ditt capper nok punkt til å vinne, og det krever at alle bidrar. Det er dessverre slik at dette ikke alltid gjenspeiles helt i stats. Forsåvidt greit at folk spiller for kills/stats, men det ødelegger litt for meg kjenner jeg.

 

Kjære alle "snipers": Støtt angrep/forsvar av punkt, og sett opp mer soflams! Hater når halve laget er snipers som ikke bidrar i det hele tatt utenom å drepe litt fiender, og ikke klarer å hive opp en SOFLAM en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som har lyst å spille? Helst 20 år og oppover der taktikk å spilling av objective stør i høysetet istedenfor C4 bombing å camping.

 

Send PM, må ha mikrofon.

Lenke til kommentar

Så mange timer kommer jeg nok ikke til å spille i det hele tatt. Begynner allerede å bli litt små lei de samme brettene om og om igjen.

 

Hadde nesten 700 i black ops så jeg må ihvertfall slå den spilletiden for Battlefields ære :D Slår straks BC2 som jeg noterte 390 timer i, men skal spille mange ganger så mye for å slå BF2...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...