Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal ikke hjelpe dem 100%. Hiv medic packen foran trynet dems slik at de må flytte på seg.

Var akkurat det jeg gjorde :) Ble heksejaktet av kompisene hans hele den runden etter at sniper duden ble kicket pga teamkilling. Var nå gøy å trolle litt da :grin:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som kjeder seg veldig og kunne tenkt seg å hjulpet en stakkar å få den siste jævla stygge assignment-en?

Er snakk om at jeg må få 5 DPV-Kills på Oman.

Gjengjelder selvfølgelig tjenesten om noen andre trenger noe, er bare så irriterende å mangle den siste lille fjerten. Bryr meg ikke om våpenet engang :D

Lenke til kommentar

Klar over det, har prøvd. Brukte vel en time før jeg ble sint og ragequitta. :D

Enten landminer, bomma på fyren, feil lag og feil kjøretøy, bla bla, så nå gidder jeg ikke og vil jukse for å bli ferdig :D

Er inne her om noen har lyst !

Edit: takk til atald :D

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Jeg syns spillet er helt tullete etter den siste patchen. Jeg treffer enda mindre enn før, noe som egentlig er litt godt gjort, det virker som om man blir enda mer rystet av eksplosjoner enn før. Jeg liker ikke BF3 noe speielt lenger, jeg har begynt å spille Bad Compnay 2 i stedet!

Lenke til kommentar

Er latterlig lett å spille etter patchen.. Alle springer rundt med håndtak på rifla si, og det gir _minst_ 20% mindre presisjon da man skyter, man bytter vel egentlig bare presisjon mot litt mindre rekyl. Selv løper jeg rundt med AG3 med bipod og skyter latterlig presist. Har faktisk byttet ut det idiotiske håndaket med bipod på alle våpen som ikke fungerer utelukkende som CQB, som F2000 og Famas. Setter man på heavy barrel og ACOG på AG3 også, så har man omtrent en sniperrifle som kan skyte full auto. :w00t:

Lenke til kommentar

Er ikke verre enn at man kan bruke M26 selv og dermed slippe å bli "dominert". Fight fire with fire. Har selv gjort det i det siste med stort hell. :shrug: Hva aim gjelder så er det mye mystisk som til tider skjer ja. Snipere som headshotter deg far en kilomtere avgårde mens du løper mens de selv står oppreist og skyter!

Dette må være det absolutt dummeste man kan gjøre. Tror du ikke da de du dreper med M26 selv vil bytte over til M26, og får man vet det har man skapt en ond sirkel, og alle løper rundt med M26.

Så hva er problemet? Du skyter en annen med M26? Om du har skutt eller skyter vedkommende først så kan han ikke skyte deg?

Lenke til kommentar

Faller alltid ut etter 5 til 15 minutter på pcversjonen når jeg har på UPnP. Tar jeg denne av så kan jeg spille flere timer uten feilmeldinger.. Merkelig symptom det der. Andre spill må jeg ha den på...

Selv med random feilmeldinger så har jeg passert soon 114 timer og nesten 4000 kills, mer en 2 COD spill til sammen om ikke mer. Ser enkelt hva jeg er hekta på.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

AG3 og bipod er instant win her ihvertfall, jeg simpelten elsker det våpenet. Det er jo helt rått!

Waaaaahhhh, OP!!!

Jeg fårstår det det slik at AG3`en er ganske nerfet i forhold til tidligere? Da kan jeg egentlig ikke se for meg hvor latterlig bra den var tidligere...lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...