Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til...

Granaten sprenger rundt 80% av gangene når jeg dør med granaten i hånda :)

Lenke til kommentar

De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til...

Det hjelper meg jævelig lite
Lenke til kommentar

Ok? det er noe jeg svært, svært sjeldent opplever.... :/

Lenke til kommentar

Ok? det er noe jeg svært, svært sjeldent opplever.... :/

Da er jeg tydeligvis heldig, for jeg dreper ganske ofte folk med granat etter at jeg er død :hmm:

Lenke til kommentar

Da er jeg tydeligvis heldig, for jeg dreper ganske ofte folk med granat etter at jeg er død :hmm:

Jeg må ta å teste dette på metro en gang, rushe opp trappa med en granat i hånda, og se hvor langt jeg kommer og om jeg greier å ta noen med granaten.

Lenke til kommentar

noooooo, Game disconnected: something went wrong! Hadde tidenes runde og...

Må si at jeg har spilt uten noen som helst problemer i maaaange timer på random tyske servere de siste dagene, men etter en og en halv runde på webhallen får jeg feilmld :hmm:

Edit: ja var alle på hele serveren som fikk feilen, gikk fra å være full til 1 person, dog med like mange tickest som før feilen...

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...