MrLee Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til... Granaten sprenger rundt 80% av gangene når jeg dør med granaten i hånda Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til... Granaten sprenger rundt 80% av gangene når jeg dør med granaten i hånda Det hjelper meg jævelig lite Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til... Granaten sprenger rundt 80% av gangene når jeg dør med granaten i hånda Ok? det er noe jeg svært, svært sjeldent opplever.... :/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 De sa jo i en eller annen patch at granaten skulle falle på bakken om du døde i situasjoner som det. Tydeligvis har de ikke holdt ord, eller mer sannsynlig, så har de ikke fått det til... Granaten sprenger rundt 80% av gangene når jeg dør med granaten i hånda Ok? det er noe jeg svært, svært sjeldent opplever.... :/ Da er jeg tydeligvis heldig, for jeg dreper ganske ofte folk med granat etter at jeg er død Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Da er jeg tydeligvis heldig, for jeg dreper ganske ofte folk med granat etter at jeg er død Jeg må ta å teste dette på metro en gang, rushe opp trappa med en granat i hånda, og se hvor langt jeg kommer og om jeg greier å ta noen med granaten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Minner meg om videoen av han som rusher opp rulletrappa på 64p Metro, pælmer ut C4 og dreper ti mann i samme eksplosjon. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har iallefall opplevd hver gang jeg dør med granat i hånda at den sprenger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Tar dere frem granata eller bruker dere hotkeyen for å kaste? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 trykker G og holder inn museknappen er hva jeg gjør vertfall. 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 herregud! blir jeg kicket for å kverke Tunguskaen som stod 100m fra basen til fi. grunn: baserape.. Dritten stod jo statisk der og skøyt på oss! Jævla piss.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ikke alle servere som har slike regler... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Tar dere frem granata eller bruker dere hotkeyen for å kaste? Hotkey Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hotkey all the way, faktisk aldri fallt meg inn å ta den inn når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 trykker G og holder inn museknappen er hva jeg gjør vertfall. Og da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) noooooo, Game disconnected: something went wrong! Hadde tidenes runde og... Må si at jeg har spilt uten noen som helst problemer i maaaange timer på random tyske servere de siste dagene, men etter en og en halv runde på webhallen får jeg feilmld Edit: ja var alle på hele serveren som fikk feilen, gikk fra å være full til 1 person, dog med like mange tickest som før feilen... Endret 18. april 2012 av dTd Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Fikk akkurat feilmelding på webhallen nå sjøl. Jævla bittert. Fikk noen medals og greier Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Mhm, suger baller... Lå på topp med dobbelt så mange poeng som andreplass og par medaljer innabords, men når jeg tenker meg om så har jeg opplevd den feilmeldingen nesten bare med webhallen :/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Lost connection to EA Hadde en rimelig grei runde på Metro med over 40 kills og 3 deaths. Fuck Battlefield jeg spiller heller Skyrim tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 BTW, på bf3stats, hvordan regnes ut ranking score ut? noen som vet? Evt hva det betyr? Likker brått på top 0% med plass nr 2625 Sånn jeg forstår det ser dem kun på antall kills - altså at dem rangerer etter antall kills. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå