Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo bra ut det :) Typisk Tweet det der.

Det tar der forresten 1 minutt å lage en Twitter-Account. Do it, do it, do it.

Vil helst ikke lage acc for kun et spørsmål. Kan være jeg kommer til å spørre om mer i fremtiden, og da vil ejg nok opprette en bruker, men hvis det er ingen som kunne tenkt seg å spurte om dette:

"Played a round, got server timeout, during the round (3000 tickets) battlelog went down, is it "normal" to then loose the gathered points from that round?"

til Battlefield folka på twitter, så får jeg nesten lage selv. Klarer ikke å få det ned til 127 tegn hvis det er grensen. :(

Lenke til kommentar

Fikk endelig G3'en. Spillte 1 metro match og har allerede 105 kills med M26 Mass som jeg hadde på G3en. Faen for en hærlig kombinasjon. ^^

Det er jo ingen "herlig kombinasjon" men en glitch. Men med Dice idiotene så tar det jo måneder før de får patchet opp alt de har rasert i den siste patchen. :(

Hvorfor jober ikkje DU i Dice? Så kan jo du hjelpe "idiotene" :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Fikk endelig G3'en. Spillte 1 metro match og har allerede 105 kills med M26 Mass som jeg hadde på G3en. Faen for en hærlig kombinasjon. ^^
Det er jo ingen "herlig kombinasjon" men en glitch. Men med Dice idiotene så tar det jo måneder før de får patchet opp alt de har rasert i den siste patchen. :(
Hvorfor jober ikkje DU i Dice? Så kan jo du hjelpe "idiotene" :)

Samme svar som på dette spørsmålet :tease:

sTb5W7ZBMmc6fpn6BvbtXM8Qo1_500.jpg

Lenke til kommentar

Er RPG/SMAW litt buggete? Føler det er flere ganger hvor jeg skyter på tanks, og den mister ikke damage.

Jeg vet at noen bruker Armour Protection (eller hva det heter)

I går, jeg sto på siden, en annen foran tanksen. Vi begge skøyt en del ganger, men følte at bare hans gjorde damage. Jeg skøyt tre raketter i siden, og følte ingen gjorde skade.

Lenke til kommentar

Liker å skyte RPG på bakken rett bak/forran personer og bare få hitmark.

Prøv å bruke ett skytevåpen istedet, du vet; ratatatata eller pang pang. Kanskje de dør da :w00t:

Hjelper lite da eneste tingen jeg mangler på enginer, er å få 50rocket kills.. =)

Lenke til kommentar

nerowulf: alt etter vinkelen du treffer på så kan du gjøre VELDIG lite skade med rpg'en. fikk du hitmarker?

Det husker jeg ikke. Kan prøve å legge mer merke til det neste gang. Samt teste ut litt med vinkler og slikt.

usikker på om damage verdiene fremdeles er gyldige, vil ikke tro det, men dette bildet viser i alle fall de mest ideelle vinklene å treffe på:

vehichart.png

Er du uheldig så kan du treffe for bare "22" skade pr rakett fra siden. (verdiene er buffet etter patchen så vidt jeg vet, men antar størrelsesforholdet på reduksjonene er noenlunde det samme)

Hvis fyren i tillegg bruker ERA perken på tanken så tåler den jo en RPG uten skade fra 100%. Da kan det fort virke som at du skyter på en and med vannpistol...

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

nerowulf: alt etter vinkelen du treffer på så kan du gjøre VELDIG lite skade med rpg'en. fikk du hitmarker?

Det husker jeg ikke. Kan prøve å legge mer merke til det neste gang. Samt teste ut litt med vinkler og slikt.

usikker på om damage verdiene fremdeles er gyldige, vil ikke tro det, men dette bildet viser i alle fall de mest ideelle vinklene å treffe på:

vehichart.png

Er du uheldig så kan du treffe for bare "22" skade pr rakett fra siden. (verdiene er buffet etter patchen så vidt jeg vet, men antar størrelsesforholdet på reduksjonene er noenlunde det samme)

Hvis fyren i tillegg bruker ERA perken på tanken så tåler den jo en RPG uten skade fra 100%. Da kan det fort virke som at du skyter på en and med vannpistol...

Har sett enklere forklaringer, men den virker ganske presis.

Jeg kjører en del tanks, og det virker som at man tar null skade fra SMAW eller RPG's hvis det treffer en reaktive armor plate, mens man mister ca 10 i helse hvis en Javelin treffer en armor plate. Javelins gjør også markant mye mer skade enn andre raketter hvis det treffer ett sårbart område som ikke er beskyttet (2 treff uten reaktive absorbs).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...