Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Jeg har også slitt veldig i dag. Skyter mot stillestående, åpne mål og ingenting skjer. Kniven har streiket flere ganger der jeg har stått rett bak folk osv. Taktikken i dag var å løpe rundt som en tulling med PDWs og andre kortholdsvåpen, eneste som funket. REX og 44 Magnum har vært helt ubrukelige...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig G3'en. Spillte 1 metro match og har allerede 105 kills med M26 Mass som jeg hadde på G3en. Faen for en hærlig kombinasjon. ^^

Det er jo ingen "herlig kombinasjon" men en glitch. Men med Dice idiotene så tar det jo måneder før de får patchet opp alt de har rasert i den siste patchen. :(

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er litt rart at man ikke treffer i det hele tatt når personen står stillestående. Burde jo få hitmarker i det minste visst det er pga bullet drop. Har ikke opplevd særlig bullet drop med m98b på medium avstand tidligere.

Jeg må vel si at jeg sliter litt med sniperrifler etter siste patch ja. Jeg har ikke giddet å skjønne enda hvordan de har endret kulebaner og slikt

Lenke til kommentar

Men over til en annen topic, flere som syns at komboen med grip, silencer og et sikte har blitt ubrukelig etter patchen? Før patchen brukte jeg kun grip og silencer på alle våpen. Men klarte det ikke etter patchen, har gått over til HB grip og AGCO på m16 og m4, er forsåvidt helt insane det og :D

Foregrip, suppressor og holo var mine valg pre-patch. Post-patch har dette blitt helt borte. Post-patch fikk jeg aldri helt den samme "feelingen" når jeg brukte f.eks M16A4 - skudd gikk i hytt og gevær til alle kanter. Etter jeg så et innlegg om saken her prøvde jeg ut holo + flash supp. - noe som fungerer utmerket. Med den komboen føler jeg at jeg er tilbake der jeg var pre-patch. Ganske kjipt at jeg lyser opp på kartet når jeg knerter en fyr, men da får jeg bare flere kills når de kommer til meg :)

Endret av Sawbone
Lenke til kommentar

Godt det ikke bare er meg da som opplever at foregrip og suppressor suger etter patchen da... Syns det er veldig kjipt, da jeg liker å snike meg inn på fienden uten at de vet jeg er der, og det er litt tricky når jeg lyser opp på minimapet, men men... Dog den nye komboen tar jo helt av med HB, foregrip og AGCO sikte, ihvertfall på Strika at karkand. Har bare spilt det mappet siste dagene og både kills og poeng suser inn som F :D

Litt kjipt jeg ikke har mic, for kunne tenkt meg å joinet en clan elns da jeg føler at public blir litt for lett til tider.

Lenke til kommentar

Du kan se hvor og når Dicefolket spiller her.

And the hunt begins.

Etter å ha spilt en stund med en av de, merket jeg at de begynte å bli ganske leie. Nesten alle på banen sprang rundt og knifte assualts fordi DICE fyren spilte som en. Til slutt ble det så mye paranoia at han stakk.

Lenke til kommentar

Fikk endelig G3'en. Spillte 1 metro match og har allerede 105 kills med M26 Mass som jeg hadde på G3en. Faen for en hærlig kombinasjon. ^^

Det er jo ingen "herlig kombinasjon" men en glitch. Men med Dice idiotene så tar det jo måneder før de får patchet opp alt de har rasert i den siste patchen. :(

Hvordan er det en glitch? Skal man ikke kunne bruke M26 på underslug?

Lenke til kommentar

Hvordan er det en glitch? Skal man ikke kunne bruke M26 på underslug?

Det er en glitch som gjør at alle de små pelletene som kommer fra M26 får samme damage som våpenet det er montert på når man bruker underslung og heavy barrel. M26 tar da ca. 400 damage.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spillt BF3 på evigheter, så tok meg en runde nå.

Hver gang jeg spawner, dør eller zoomer ut\inn på minimappet, så blir skjermen svart i 3-4 sekunder. Noen som vet hva det kommer av?

Har brukt de samme skjermkort driverene som før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...