Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått G3A3 enda jeg. :( Orker bare ikke å spille Coop :p Men vurderer og kjøpe den coop pakka på origin siden den koster så og si ingenting. ^^ Har lyst å prøve G3'n

spar pengene dine, grind chopper banen. Way too easy å få coop guns!

Var visst mye enklere enn hva det var før ja. :p Da tok det evigheter og få unlocks. Har gjort chopper banen et par ganger nå og har bare 2 guns igjen. ^^ Men det er nesten håpløst å gjøre dette med randoms. :p

Lenke til kommentar

EDIT: Du tuller med meg.. ikke si at den runden hvor jeg ble disconnecta fra serveren, og jeg hadde 20k points ingame med 70-30, AT DET IKKE BLE FØRT I SYSTEMET FOR HELVETE? (var vel den tiden battlelog var nede, kan dette ha forårsaket det?)

EDIT2: Dere med twitter, kan noen vær så snill å spørre de folka om hvis man spilte et game, server timeout midt i gamet, og mens gamet holdt på, var battelog nede at man da mistet poengene man sanket inn fra gamet man ble disconnected/time-out fra? Fordi man får poengene selvom man blir disconnected og ikke joiner igjen. Takk!

Lenke til kommentar

@_Bulldog_

Tar tilbake alt jeg skrev om M26 DART post patch. Har kun brukt den som om det var pre-patch - frem til i dag. Var ikke klar over at de gjorde om hbar til en modifier pr/pellet/dart.

Når det er sagt så kommer fotm-kidsa alltid til å være en gjeng med middelmådige spillere - samme hva slags exploits de får rotteklørne sine i.

Eneste som er kjipt er at man fra nå av må forholde seg til en ny fotm-bølge. Slitsomt.

Lenke til kommentar

Den spesielle komboen med m26 mass er jo helt insane... Var et squad som kom løpende mot meg når jeg var ryggen til, en eller to av de begynte å skyte på meg, jeg klarte dog å snu meg raskt nok fyre av flere skudd mot de og bam, hele gjengen var død, han ene hadde også m26, men han traff heldigvis litt dårlig... Man er uovervinnerlig med komboen, epic close to mid range samt long range med rifla... Er nesten kjedelig :p

Men over til en annen topic, flere som syns at komboen med grip, silencer og et sikte har blitt ubrukelig etter patchen? Før patchen brukte jeg kun grip og silencer på alle våpen. Men klarte det ikke etter patchen, har gått over til HB grip og AGCO på m16 og m4, er forsåvidt helt insane det og :D

Lenke til kommentar

Får du det ned til en 127 tegns melding så skal jeg spørre...

127 tegn bare!?

Wtf. Får jo ingenting på det.

Har bare dette:

Played a round, got server timeout, during the round (3000 tickets) battlelog went down, is it "normal" to then loose the gathered points from that round?

Lenke til kommentar

Får du det ned til en 127 tegns melding så skal jeg spørre...

127 tegn bare!?

Wtf. Får jo ingenting på det.

Har bare dette:

Played a round, got server timeout, during the round (3000 tickets) battlelog went down, is it "normal" to then loose the gathered points from that round?

Ser jo bra ut det :) Typisk Tweet det der.

Det tar der forresten 1 minutt å lage en Twitter-Account. Do it, do it, do it.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor hitmarkers skulle være så trøbblete i dag. Står med m98b å sikter midt på hodet på medium avstand uten å treffe :dontgetit: Samme skjer med alle våpnene jeg har brukt i dag. Har 38ms i ping, men har spillt på værre linjer uten å plages så mye som i dag.

Lenke til kommentar

Fikk endelig G3'en. Spillte 1 metro match og har allerede 105 kills med M26 Mass som jeg hadde på G3en. Faen for en hærlig kombinasjon. ^^

edit: Fikk også en jævla dryg bugg mitt under matchen. Spawning vindue kom opp etter at jeg ble reviva, og klarte ikke og komme ut av det. Fikk ikke rørt meg eller noe, måtte stå å vente til jeg ble drept. Sto og ventet kanskje i 20-30 minutter før jeg ble drept xD Hadde så bra score så jeg ville ikke quite heller. :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor hitmarkers skulle være så trøbblete i dag. Står med m98b å sikter midt på hodet på medium avstand uten å treffe :dontgetit: Samme skjer med alle våpnene jeg har brukt i dag. Har 38ms i ping, men har spillt på værre linjer uten å plages så mye som i dag.

Har det samme selv. Plutselig må jeg sikte MYE høyere med 12x scope på m98b.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...