Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen da.

Her spiller jeg 3000 tickets og har holdt på siden kl 15:45 idag, så når det ligger på topp i gamet så får jeg denne forpulte meldinga her:

Game disconnected: your connection to the server timed out.

HVORFOR FÅR JEG DET! Jævla irriterende når dette skjer midt i en lang tickets runde og kan ikke joine før gamet er over!

ARG!

fuu.gif

Lenke til kommentar

Forsvaret skal jo begynne å bruke FN Mini som LMG i lag nå, med MG3 mest på kjøretøy osv.

Det er naturlig når de går fra rent 7,62mm miljø til 5,56mm på riflene. Generellt sett er 7.62mm MGene GPMGer og 5,56mm er SAW/LMG. Ettersom 7.62mm våpnene er tyngre så passer de naturligvis bedre montert på kjøretøy eller ellers stasjonære plasser. (Pillbox anyone? :D ) Men det er ikke noe som blir gjennspeilet i spillet. (heldigvis/dessverre)

MG3'en i BC2 var gull. Tap-tap-tap fire og den var et forbanna monster. MG3+prone+bipod = orgasme

chairgame: Yep, og vi unlocket da det var 440000... følte vi oss litt snytt? tja. kanskje :tease: Men "god-gønneren" skulle vi ha, basta :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

chairgame: Yep, og vi unlocket da det var 440000... følte vi oss litt snytt? tja. kanskje :tease: Men "god-gønneren" skulle vi ha, basta :p

Jepp, grinda seff for G3'n :D Var det våpenet jeg brukte mest som assault i BF2 også. Hmm, nå når jeg tenker meg om er vi veldig bortskjemte med flere siktevalg i BF3, var jo bare snipere, M4 og SCAR-L som spec ops, og F2000 som ikke hadde bare ironsights i BF2 (Som jeg husker, sikkert litt flere) .

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Dere får teste selv

underslung

HB

RDS

m26 dart

Det en 1 shot 1 kill til ca 25-30 meter. Overgår alt av hagler

Må testes :D

Er det noen som har blitt drept av 1 RPG mot LAV?

Skjedde nemmelig i går, og er utrolig kjipt.

Lenke til kommentar

screenshotwin320054.png

Jajaj.. vet dere er misunnelig.

EDIT: Du tuller med meg.. ikke si at den runden hvor jeg ble disconnecta fra serveren, og jeg hadde 20k points ingame med 70-30, AT DET IKKE BLE FØRT I SYSTEMET FOR HELVETE? (var vel den tiden battlelog var nede, kan dette ha forårsaket det?)

EDIT2: Dere med twitter, kan noen vær så snill å spørre de folka om hvis man spilte et game, server timeout midt i gamet, og mens gamet holdt på, var battelog nede at man da mistet poengene man sanket inn fra gamet man ble disconnected/time-out fra? Fordi man får poengene selvom man blir disconnected og ikke joiner igjen. Takk!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har ikke fått G3A3 enda jeg. :( Orker bare ikke å spille Coop :p Men vurderer og kjøpe den coop pakka på origin siden den koster så og si ingenting. ^^ Har lyst å prøve G3'n

spar pengene dine, grind chopper banen. Way too easy å få coop guns!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Metro er jo poenggriiinding til tusen da :p

Tror det beste jeg har vært oppe i er 84 300 poeng, da fikk jeg to medaljer og 38 800 poeng før awards 'n' stuff, var også på 1000 tickets Strike at karkand, men den runden varte ekstra lenge da lagene var veldig jevne og serveren hadde ikke mer enn 40 folk frem til ca midtves i matchen.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/28746218/1/324419261/

Lenke til kommentar

Jepp, grinda seff for G3'n :D Var det våpenet jeg brukte mest som assault i BF2 også. Hmm, nå når jeg tenker meg om er vi veldig bortskjemte med flere siktevalg i BF3, var jo bare snipere, M4 og SCAR-L som spec ops, og F2000 som ikke hadde bare ironsights i BF2 (Som jeg husker, sikkert litt flere) .

MG36? Kom ikke den med innebygd RDS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...