Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste server:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'iNtensimilla' (for 2 minutes) ... Ignoring MD5Tool Queries

Wtf?

EDIT: Åjaaaa!!! Skjedde to ganger på rad, så er vel kicka fra alle PB servere... STEAM VAC FTW!! FUCK PunkBuster!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar
Alltid vært sånn. MASS er det eneste som går underslung på G3A3, siden M320 ikke passer (Underslung til G3A3 heter HK79, men det visste dere vel ;) )

Åh, jeg har alltid antatt at siden M320 ikke funka så funka ikke MASS heller. Ikke at jeg har prøvd den mye heller da. Har vel ca 10 kills med den.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Alltid vært sånn. MASS er det eneste som går underslung på G3A3, siden M320 ikke passer (Underslung til G3A3 heter HK79, men det visste dere vel ;) )

Åh, jeg har alltid antoket at siden M320 ikke funka så funka ikke MASS heller. Ikke at jeg har prøvd den mye heller da. Har vel ca 10 kills med den.

Randomquoting fra Battlefield-wiki:

The G3A3 also supports Underslung Rail which can be used to attach the M26 MASS shotgun but not the M320 grenade launcher to the rifle. However the M320 grenade launcher can still be used as a standalone weapon. This is apparently because the M320 is too large to support the G3A3 (the real-world G3 can equip the Colt M203 wich is larger than the M320).
Lenke til kommentar

Neste server:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'iNtensimilla' (for 2 minutes) ... Ignoring MD5Tool Queries

Wtf?

EDIT: Åjaaaa!!! Skjedde to ganger på rad, så er vel kicka fra alle PB servere... STEAM VAC FTW!! FUCK PunkBuster!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjer fortsatt!! Jævla PB!! PunkBuster kicked player 'iNtensimilla' (for 2 minutes) ... Ignoring MD5Tool Queries

Info PB??????

Lenke til kommentar

Google påstår at "Ignoring MD5Tool Queries" kan løses av en reboot.

In other news, siden Battlefield 3 nå har med stort sett alle våpnene som brukes i det norske Forsvaret, synes jeg HK417 burde blitt lagt til som Recon-våpen og MG3 som Support-våpen i en av DLCene.

Lenke til kommentar

Google påstår at "Ignoring MD5Tool Queries" kan løses av en reboot.

In other news, siden Battlefield 3 nå har med stort sett alle våpnene som brukes i det norske Forsvaret, synes jeg HK417 burde blitt lagt til som Recon-våpen og MG3 som Support-våpen i en av DLCene.

Når vi er inne på det, så er vel egentlig M27 mere lik HK416N enn M416? pga den lengre pipa.

Also, hva med HK79 (eller tilsvarende) til G3'en? Hadde vært fett. Og hva med M72? Ser for meg "dra ut røret" lading og kaste fra seg den brukte-animasjon ;)

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...