Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at folk ikke skjønner at å campe faktisk er jobben til recon/sniper.

Hvor har du det i fra?

Det er faktisk IKKE jobben. Recon skal rekognosere, ikke ligge langt unna der det skjer for å plukke et par fi i ny og ne.

This.

Jeg spiller som regel alltid agressiv recon, spotter som en gal, bruker soflam(dette har jeg nesten sluttet med)

Endret av Sulfuric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SKS har jo elendige stats. Verste semibørsa.

Tullball.

SKS er den recon-rifla som fikk mest love etter patchen. Høyere skuddtakt, lavere drop-off-verdier, høyere min/max-damage for å nevne noe. I tillegg til at flash suppressor nå = rekylkompensator gjør SKS til det naturlige valget om man vil gjenskape garand-gameplayet fra mohaa/COD1 eller leke designated marksman.

For utenom det estetiske så utklasserer SKS alle de andre semiautoriflene til dette formålet.

@_Bulldog_

Ang M26: den har alltid vært like effektiv, men grunnen til at den er vanligere å se nå er blant annet pga forandringene i foregrip. Det er kanskje et av de mest undervurderte våpnene i spillet. "sikksykt OP" blir vel å ta i et par-tre-fire hakk for mye - det er et verktøy med en veldig spesialisert funksjon.

Om det er rettferdig at assault skal få en "one man army perk" kan diskuterers (shotgun og rifle). Man mister en lagskapasitet ifm medic pack og begrenser også egen stridsutholdenhet betraktelig - men så må man spørre seg da, er 40mm + rifle noe "mindre OP"? 40mm har i tillegg et så ufattelig større bruksområde.

Underslung buck (dog 40mm) funket som bare det i BC2 også og den funker bra til kun én ting. Det var da ingen som bitchet da - heller ingen grunn til det nå heller (les: spesialisert funksjon)

Lenke til kommentar

Hmm da har du tydligvis ikke blitt drept ørten ganger med den. Mange vidoer på youtube nå feks. Folk hyler og skriker når de blir tatt med den nå. Men når det er sagt så er det ikke bare mass 26. Det er en spes kombo som gjør den veldig effektiv.

Lenke til kommentar

Om det er rettferdig at assault skal få en "one man army perk" kan diskuterers (shotgun og rifle). Man mister en lagskapasitet ifm medic pack og begrenser også egen stridsutholdenhet betraktelig - men så må man spørre seg da, er 40mm + rifle noe "mindre OP"? 40mm har i tillegg et så ufattelig større bruksområde.

Jeg synes Support ofte er mer one man army. LMG/SAW eller all kit weapons + ammo pack er jo gull for spray-and-pray-kidza. I tillegg C4 som kan brukes til å ta ut tanks (eller brukes på måten til Birgirpall :whistle: ) eventuelt Claymore hvis man vil campe og trenger ryggdekning.

Lenke til kommentar

Hmm da har du tydligvis ikke blitt drept ørten ganger med den. Mange vidoer på youtube nå feks. Folk hyler og skriker når de blir tatt med den nå. Men når det er sagt så er det ikke bare mass 26. Det er en spes kombo som gjør den veldig effektiv.

Jo, og ja. Det folk referer til er M26 med DART. Alle de videoene der folk blir gibbet av DART fra 100m+ er folk som er skadeskutt og/eller HC, med andre ord piss. jobber med service star 13 på MASSen selv nå - om folk tror at det er en 1-shot-laser-beam of death så tar de grønnelig feil. MASS er et supplement i form av et nærstridsvåpen, akkurat slik shotguns forventes at fungerer i spill - ingenting feil her.

Lenke til kommentar

m26 + DART.

Tips, kjør underslung på m416, bruk MASS. Så står det bare "* KILLED person" i killfeeden :p

Lenke til kommentar

Hvorfor trykker de !punish så man dør som en hevn? Vil man ikke vinne?

Der døde laglederen som hadde den fremste posisjonen pga noen vil ha hevn.

Og når noen gjør noe rart så chatter de i /ALL omg noob "¤%&¤#" bla bla

Og vinner det ene laget så hopper halve taperlaget over på vinnerlaget.

Er alle som spiller BF3 14-16 eller hva er greia?

Public miljøet har rett og slett forfalt ekstremt i forhold til BF2. Jeg har inntrykk av at snittalderen lå generelt høyere i BF2 enn i BF3. De verste fjortisene holdt fortsatt på med CS under BF2, men dessverre har nok mange falt fra CS ettehvert og gått over til andre spill som feks.BF3. Burde vært aldersgrense 18år på BF spill, med online age-verify :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig at folk ikke skjønner at å campe faktisk er jobben til recon/sniper.

Du hjelper laget nada med å ligge 500 meter unna å treffe 1 av 10 fiender. Kom deg inn der det er action å plasser ut Spawn beacon på en lur plass som den ikke blir oppdaget så lett. Bruk Soflam fra tid til annen når du ser at det er vehicles i nærhet av den å laserdessignate som en helt. Da har du gjort første del av jobben å kan ta en jeep å kjøre tilbake å campe.

Lenke til kommentar

Ja. å ligge langt borte fra objectives hjelper bare laget sånn minimalt. Og da bare hvis du er en over gjennomsnittet god sniper.

Jeg spillte som US på OP Firestorm i går. Vi hadde 4/5 og senere 5/5 flagg og jeg brukte mye av runden på å rydde bort RU snipere som brukte omtrent alt av lagets ressurser, helikopter, jeeper u name it, til å komme seg bort til fjellet rett ved US spawn for å snipe.

Jeg tilbrakte kanskje mesteparten av tiden min borte fra objectives selv, men jeg hold 3-4 stk opptatt med å komme seg bort til meg for så å dø istedet for å hjelpe laget å cappe flagg... Hjelp laget deres sårt trengte.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...