Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen ekspert men jeg vil påstå at jeg har spilt recon nok til å skjønne hva greia er her. Om du ser på bolt-riflene jeg har spilt med vil du se at over 70% av samtilge kills er headshots - akkurat slik det burde være.

IRL skal man gå for center-mass, og ikke hodet. Men jau, vet at hodeskudd er the beesknees i spill.

Lenke til kommentar
Spiller for det meste hardcore, for da slipper jeg å løpe rundt med extended mag (nei, sprayer ikke). :)

Tydeligvis gjør du det. For jeg klarer fint å få flere kills på ett mag med de aller fleste våpen. OCD'en i meg fører riktignok til at jeg reloader etter 2 skudd i de fleste tilfeller, men det er ett helt annet sett med problemer :p

SPRCO: Prøvd å kjøre squad COVR som standard? Føler ikke samme HATET mot supression som før jeg begynte å kjøre den som standard...Så får det bare være at jeg ikke springer like raskt som før...

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg hadde havna i en ålreit squad for å racke noen designator poeng i går. 1 support + 2 engineer med javelin. Jeg spawna som recon med SOFLAM.

Idioten av en support kasta ammobox oppå meg hver gang jeg hadde planta SOFLAM og skulle til å designate manuelt. Ergo fikk jeg ikke designata en dritt manuelt. I tillegg var engineerene retards også.

Lenke til kommentar

Ja, veldig irriterende det med resupply og Recon-equipments. Kunne jo enkelt ha fikset det med å bruke forskjellige knapper på å legge ut og bruke.

For eksempel

Deploy: Left-mouse-button

Use: E

(Mens du har kontrolleren ute)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Noen andre som har mistet all glede av spillet etter siste patch? Suppression er et lite helvete som ikke har noe som helst med fps-gaming å gjøre.

JA. Har ikke spilt siden patchen kommer ut (bortsett fra klantreninger og matcjer)

Alt det morsomme er jo ødelagt. Heli er totalt ubrukelig om det er en decent jet på motstanderlaget, jet er ubrukelig grunnet utrolig kort lock on tid og blah blah blah

Kanskje jeg gidder å spille mer når close quarters kommer ut...

Lenke til kommentar

Nå spiller jo kort/lang lock on tid svært liten rolle da AA missiler har blitt helt ubrukelige mot jets....er ikke vits å flare engang når man får en missil etter seg som jet. (I tillegg har jo også lock range blitt ekstremt kort)

Suppression har jeg faktisk ikke blitt plaget nevneverdig av ennå. Har blitt suppressed endel ganger, men det har vært min egen skyld pga. dårlig posisjonering. Og de gangene det har skjedd har jeg bare måttet bytte ut den vanlige "Rambo-teknikken" med istedet å måtte trekke meg tilbake og så angripe fra en annen vinkel istedet. Utrolig at dette er så vanskelig for mange, men når man ikke kan være Rambo lenger da blir det jo automatisk mye sutring og grining.

(Nå skal det også sies at jeg har holdt meg unna idiot-kart som "Metro", men der er det kartet som er helt elendig og ikke passer inn med resten av BF3) Enkleste måten å løse evt. problemer med suppression er rett og slett å fjerne Metro.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Supression er litt hærlig også. Ligge i samme posisjon med 30 skudds magasin og føkke aimen til sniperen lenge nok til at du får skutt deg inn og får drept ham uten at han dreper deg :p Synd for alle recon spillere, men gud så deilig for meg :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg får unlocket alt på F2000 så jeg kan begynne å rocke G3'ern igjen ja :D

edit: Begynner å forstå at alle jeg blir drept av som er engi har brukt G36C ja. Nesten på høyde med M4A1 jo :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...