_Bulldog_ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ser den. Men er det ikke sånn at ekte BF3 spillere ikke bryr seg om stats. Da har det ikke noe å si uansett Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Stats jo, men ikke stats der K/D troner over alt annet i verdi. Endret 11. april 2012 av MrLee Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er vitsen med å spille på normal? 'Hardcore' er en yngleplass for alt det jeg misliker ved å spille public - det har ingen ting med å være en mer utfordrende eller krevende spillmodus - tvert i mot. 60% av total hp er en vits - enten så kan man skyte (og treffe) eller så kan man ikke. Sjansen er også urovekkende stor for at RBD får deg drept, eller at en random idiot sprayer uten å vite hva han skyter på, men alikevel gibber deg. Det er moro. For all del, folk som foretrekker HC må gjerne spille det til de stuper, men jeg har en mistanke om at det nødvendigvis ikke er fordi de egentlig synes at HC er mer 'utfordrende/vanskelig/realistisk/taktisk/whatever'. 'Normal' krever mye mer av deg som spiller for å gjøre det godt - du må faktisk lære deg hver enkelt våpenplatform for å ikke bare treffe (random), men faktisk drepe ting utover praktisk rekkevidde. I tillegg må man i større grad lære seg når man skal være aggressiv og når man skal være tilbakeholden (siden idiotsprayer i større grad straffer seg). HC promoterer dessuten en varsom tilnærming til ting, nettopp fordi man er mer utsatt for random LMG-spraying fra andre siden av kartet, noe som igjen kan føre til en føkkings potshot-fest hvor det ikke finnes noe form for initiativ eller PTO-vilje på noen av sidene. Også var det dette evinnelige 1hk "aggressive recon"-pisset som renner over på normal også nå da - joda, ser unektelig fett ut på diverse fragmovies o.l, men hva med å faktisk gjøre litt nytte av deg (les. ikke jalle rundt med acog-laser-superbarretsniperman) og spille litt objective/squad? HC blir litt som å sykle med støttehjul (i mine øyne). Spill litt recon du. Irriterede å kun få assist point når du skyter med en rifle som kan ta ned en elefant in real life. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvorfor denne Normal vs Hardcore-diskusjonen? For meg er disse modusene så ulike at det ikke er vits å sammenligne, det blir som å sammenligne BF og COD. HC er ikke noe mer krevende enn Normal ettersom alle har mindre liv og alle må telle skuddene sine og ingen får utnyttet 3D-spotting osv. HC krever helt andre taktikker og er både mer og mindre underholdende enn normal. Jeg spiller begge deler, for å bytte fra en modus til en annen ofte føles som å åpne et nytt spill. Det samme kan jeg si om CQ vs Rush... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Spill litt recon du. Irriterede å kun få assist point når du skyter med en rifle som kan ta ned en elefant in real life. Det har forsåvidt ingenting å si. Skulle det vært tilnærmet real life i BF3 så hadde alle klasser løpt rundt med one-shot-one-kill våpen. Hvis du synes sniper rifle er teit, da bør du prøve å bruke AA gun på personell! Dummere enn det blir det nesten ikke. Endret 11. april 2012 av Vice 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jepp. Dessuten .338 lapua er ikke helt egnet til å ta ned elefanter "in real life" om man skal tro online kilder. (i motsetning til hva folk ofte tror, så er det ingen .50 cal sniper rifler i BF3...) Prøv .50cal M2'ene på hummere og buggyer som trenge 3 hits for å få kill før du klager på realismen på sniper rifles i BF3. NOT A SIM! NOT A SIM! NOT A SIM! NOT A SIM!NOT A SIM!NOT A SIM! NOT A SIM! NOT A SIM! Endret 11. april 2012 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Prøv .50cal M2'ene på hummere og buggyer som trenge 3 hits for å få kill før du klager på realismen på sniper rifles i BF3. Ja, både utseendemessig og effektmessig virker det som om disse faktisk skyter popcorn i BF3. Endret 11. april 2012 av Vice 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Eneste de scorer på er lyden. det er en av de mer substansielle skytelydene i spillet da. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Er det noen som bruker coax HMG til mbt? Jeg har prøvd den litt men synes den var utrolig svak og har lav fire rate :/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 lite vits ja. Cannister shell er mye bedre da. Spesiellt om du har en kompetent gunner med i tanken. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 16p Squad Rush is the SHIT Dæven for noe action, har bare spilt det i det siste....hihihi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 hvordan fungerer 16p squad rush når det bare er 4 man pr squad? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Mine ville matteskillz sier, to squad pr lag? 2 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) hvordan fungerer 16p squad rush når det bare er 4 man pr squad? Alle 8 kommer på samme squad. Det er INTENST U should try IT Endret 11. april 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) aha. Jah, 70 eller så kills til med F2000 så er jeg "ferdig" med assault". Engineer neste hmm, ser ikke ut til at data er oppdatert fra siste runde. jaja, 106 kills da Endret 11. april 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Spiller for det meste hardcore, for da slipper jeg å løpe rundt med extended mag (nei, sprayer ikke). Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som noen gang har spilt Dessert Combat, Lost Village, capture the flag? Det var intenst og vilt til tider. Captrue the flag skulle jeg gjerne ha sett i BF3 1 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Spill litt recon du. Irriterede å kun få assist point når du skyter med en rifle som kan ta ned en elefant in real life. Synes faktisk ikke dette er irriterende i det hele tatt, tvert i mot. Sniping i BC2/BF3 er gjort på en veldig elegant måte - det krever ferdigheter for å score 1hks på et helt annet plan en railsguns og quickscoping i COD. Selvsagt skal man være stødig på hånda for å klemme av en serie med quick-scopes i andre spill - jeg sier heller ikke at dette ikke er imponerende, for det er det. Men som MrLee er inne på her så er BF3 faktisk ikke (wake up call) en milsim, eller et forsøk på en milsim. At man faktisk må lære seg å treffe skallen til de man vil knerte med étt skudd gjør det hele desto mer imponerende, hva skyteferdigheter i et dataspill angår. Jeg er ingen ekspert men jeg vil påstå at jeg har spilt recon nok til å skjønne hva greia er her. Om du ser på bolt-riflene jeg har spilt med vil du se at over 70% av samtilge kills er headshots - akkurat slik det burde være. Får du fler assit-points enn marksman bonus så er det ikke spillet som trenger å bli siktejustert. Forøvrig så har vel ikke hvorvidt jeg liker/ikke liker HC eller ei noe med antall timer jeg har brukt som recon. 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skulle gjerne sett Dustbowl i BF3.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvorfor er det ikke noen headshot-medalje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå