Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nå oppdateres Battlelog igjen LMG med bipod og et siktemiddel of choice, plassert i chokepoints på f.eks Metro eller Grand Bazaar, kan lett racke mye score, både suppression og kills. Driver personlig og tester M27en nå, og den er jo fantastisk (er jo en 416 med kraftigere løp og større magasin). Tenker jeg skal prøve den som CQB på samme måte som jeg har brukt 416 i Assault, altså holo/foregrip/silencer, men per nuh er det ACOG/bipod/flash suppressor. 1 Lenke til kommentar
VSE-Imperator Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen her som bruker eller har brukt/prøvd FXAA Injector til BF3? Jeg har brukt den i flere måneder uten problemer iallefall. Har aldri blitt kicka eller bannet fra servere pga den. Men det kan sikkert være greit å sjekke rundt på nettet om det har kommet noe offisielt svar på om det er greit å bruke den eller ei, hvis du er usikker. Det var iallefall snakk om at noen prøvde å få en uttalelse fra DICE angående Injectoren når jeg saumfarte nettet før jeg tok den ibruk. Hvorvidt de fikk det vet jeg ikke. Jeg har vel egentlig ikke tenkt noe mer på det iom at jeg aldri har hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Nå oppdateres Battlelog igjen LMG med bipod og et siktemiddel of choice, plassert i chokepoints på f.eks Metro eller Grand Bazaar, kan lett racke mye score, både suppression og kills. Driver personlig og tester M27en nå, og den er jo fantastisk (er jo en 416 med kraftigere løp og større magasin). Tenker jeg skal prøve den som CQB på samme måte som jeg har brukt 416 i Assault, altså holo/foregrip/silencer, men per nuh er det ACOG/bipod/flash suppressor. PKP med extended mag og bipod, nuff said. Hadde en killstreak på over 20 ved å ligge på en plass bak flagge B på metro og skyte i den lille gangen på høyre side. Fikk også supression kill-assist på langt over 1000 poeng. Elsker det våpenet. ^^ Endret 11. april 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Ting oppnåd på metro teller ikke Men når det gjelder attachements, etter patchen så ser jeg ikke nødvendigheten i å bruke foregrip i det heletatt. Bruker nå langt oftere bipod. Og ikke fordi jeg spiller mer campy enn før grunnet sup. heller. Endret 11. april 2012 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvordan finner dere servere med over 1000 i tickets? Finner kun servere med 1000 og under. Ingen filter, har kun pb på og hardcore. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Virker som det generellt er lite hardcore servere. har ikke akkurat sjekket HC, men de jeg har spillt på er normal servere. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er vitsen med å spille på normal? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fordi noen foretrekker det fremfor hardcore. 3 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er vitsen med å spille på normal? Det er Battlefield. 5 Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er vitsen med å spille på normal? Det er GØY! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som vet hvordan man kan få unlocket Physical Warfare-pakken? Den var jo i utgangspunktet kun for folk som forhåndsbestilte, men resten av spillerene skulle etterhvert også få den gratis. Visstnok skulle jeg få en kode via mail, men det har jeg ikke fått. Det som er rart er at jeg unlocket DAO-12 som rank 38, mens Type 88 LMG-en fortsatter er lukket til PW-pakken. Bryr meg ikke om lmg-en, men jeg vil ha Flash Sup. til SKS-en! Spiller forøvrig på ps3, men tok det i denne tråden da den virker mest aktiv. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 På Xbox lå det som gratis nedlasting i In-game store. 1 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er vitsen med å spille på normal? 'Hardcore' er en yngleplass for alt det jeg misliker ved å spille public - det har ingen ting med å være en mer utfordrende eller krevende spillmodus - tvert i mot. 60% av total hp er en vits - enten så kan man skyte (og treffe) eller så kan man ikke. Sjansen er også urovekkende stor for at RBD får deg drept, eller at en random idiot sprayer uten å vite hva han skyter på, men alikevel gibber deg. Det er moro. For all del, folk som foretrekker HC må gjerne spille det til de stuper, men jeg har en mistanke om at det nødvendigvis ikke er fordi de egentlig synes at HC er mer 'utfordrende/vanskelig/realistisk/taktisk/whatever'. 'Normal' krever mye mer av deg som spiller for å gjøre det godt - du må faktisk lære deg hver enkelt våpenplatform for å ikke bare treffe (random), men faktisk drepe ting utover praktisk rekkevidde. I tillegg må man i større grad lære seg når man skal være aggressiv og når man skal være tilbakeholden (siden idiotsprayer i større grad straffer seg). HC promoterer dessuten en varsom tilnærming til ting, nettopp fordi man er mer utsatt for random LMG-spraying fra andre siden av kartet, noe som igjen kan føre til en føkkings potshot-fest hvor det ikke finnes noe form for initiativ eller PTO-vilje på noen av sidene. Også var det dette evinnelige 1hk "aggressive recon"-pisset som renner over på normal også nå da - joda, ser unektelig fett ut på diverse fragmovies o.l, men hva med å faktisk gjøre litt nytte av deg (les. ikke jalle rundt med acog-laser-superbarretsniperman) og spille litt objective/squad? HC blir litt som å sykle med støttehjul (i mine øyne). 5 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 På Xbox lå det som gratis nedlasting i In-game store. Takker, hadde allerede sjekket der uten hell, men fant det ved å lukke spillet og søke i PS Store. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ting oppnåd på metro teller ikke Dæven jeg er lei den kommentaren. Greit at du skriver det med et vink men uansett. Hvis du bruker det og det våpnet så er man noob ikke gjør ditten og ikke gjør datten så er man gay. Eller er det motsatt??? Hvis man spiller metro så spiller man ikke BF3 men hva da? sims? COD? Er Grand bazaar noe bedre eller det samme? Du er sikkert uber leet BF3 spiller. Kan du please fortelle meg hvilken map jeg skal spille og hvilket våpen jeg skal bruke sånn at jeg ikke er en gay noob cod sims spiller. 5 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ting oppnåd på metro teller ikke Dæven jeg er lei den kommentaren. Greit at du skriver det med et vink men uansett. Hvis du bruker det og det våpnet så er man noob ikke gjør ditten og ikke gjør datten så er man gay. Eller er det motsatt??? Hvis man spiller metro så spiller man ikke BF3 men hva da? sims? COD? Er Grand bazaar noe bedre eller det samme? Du er sikkert uber leet BF3 spiller. Kan du please fortelle meg hvilken map jeg skal spille og hvilket våpen jeg skal bruke sånn at jeg ikke er en gay noob cod sims spiller. enig. Jeg elsker metro, hater CoD. Skjønner ikke hvorfor folk sammenligner de to. Har prøvd alle cod spill men ingen av de minner meg overhode på Metro eller andre maps. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nå oppdateres Battlelog igjen LMG med bipod og et siktemiddel of choice, plassert i chokepoints på f.eks Metro eller Grand Bazaar, kan lett racke mye score, både suppression og kills. Driver personlig og tester M27en nå, og den er jo fantastisk (er jo en 416 med kraftigere løp og større magasin). Tenker jeg skal prøve den som CQB på samme måte som jeg har brukt 416 i Assault, altså holo/foregrip/silencer, men per nuh er det ACOG/bipod/flash suppressor. PKP med extended mag og bipod, nuff said. Hadde en killstreak på over 20 ved å ligge på en plass bak flagge B på metro og skyte i den lille gangen på høyre side. Fikk også supression kill-assist på langt over 1000 poeng. Elsker det våpenet. ^^ That is why i hate Metro 1 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Metro er som en "killbox" bane ifra Half-Life føler jeg. Kampene som foregår rundt og under B er latterlige. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ting oppnåd på metro teller ikke Dæven jeg er lei den kommentaren. Greit at du skriver det med et vink men uansett. Hvis du bruker det og det våpnet så er man noob ikke gjør ditten og ikke gjør datten så er man gay. Eller er det motsatt??? Hvis man spiller metro så spiller man ikke BF3 men hva da? sims? COD? Er Grand bazaar noe bedre eller det samme? Du er sikkert uber leet BF3 spiller. Kan du please fortelle meg hvilken map jeg skal spille og hvilket våpen jeg skal bruke sånn at jeg ikke er en gay noob cod sims spiller. Det er ikke at jeg hater Metro, spiller metro selv til tid og annen. Men faktum er at Metro er et abnormt map i battlefield forstand. Stats fra en som bare spiller metro, og da tenker jeg primært på score pr minute er mye, mye høyere enn for en som spiller alle mappene i rotasjon. Dette nettopp fordi action er mye mer konsentrert enn på noen andre BF map. Så ja, i det store og det hele så "teller" ikke metro stats. Det blir som de abnorme verdiene på endene av skalaene når man regner seg frem til medianverdier 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå