AvidGamer Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Og hvor mange "Quits" har du? Er lett å få kun "Wins" så lenge du quiter spill der du taper, eller bytter lag. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg orker ikke spille på servere hvor det er masse baserape og slikt. Da quitter jeg heller, og finner en bra match. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg trodde du fikk automatisk loss når du leaver et game med quit? (på godt norsk) 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Jeg trodde du fikk automatisk loss når du leaver et game med quit? (på godt norsk) Nei, går på "Quit" stats. Tror også at "Skill" blir trukket. Er usikker på den siste der, bare noe jeg har hørt. Endret 9. april 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg trodde du fikk automatisk loss når du leaver et game med quit? (på godt norsk) Ja. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå lurer jeg virkelig på hva som skjer her.. 1:TV Missile ville ikke sprenge noen tanks, jeg prøvde sikkert 20 stk, rett på, ingenting skjedde. 2: ingen missiles sprengte helikopteret jeg kjørte, oppførte seg akkurat som på fly, de bare sprenger uten att det tar skade?? fikk med vilje missiles etter meg fra både AA og fly, men ingen skade.. wtf? Du spiller på en server som har disabled vehicle damage? Nei, det er en server jeg har spilt mye på. Det fungerte igjen nå, Men opplevde igjen att jeg ikke tok skade i heli når jeg ble truffet av missiles.. Synes også TV missile virker litt buggete. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Quit prosenten har jeg aldri giddet å bry meg om. Kommer Metro opp så er jeg rimelig kjapp med å trykke quit. Hater det brettet over alt på jord, hvertfall nå som suppression er økt med 3000% Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Og hvor mange "Quits" har du? Er lett å få kun "Wins" så lenge du quiter spill der du taper, eller bytter lag. Lamejoiner gjør jeg ikke... Quits? Vits å quitte når man får loss hvis man quitter? e: Hadde jeg gjort det hadde nok W/L ratioen min vært betydelig høyere enn 2.1 :/ Endret 9. april 2012 av Camorack Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 wtf.. Spillte nettopp på Caspian hvor det var en teammate kjørte helikopter og en fra det andre laget satt i gunneren på heliet. Vi kunne ikke skyte det ned siden det var teammate som fløy det. De drev å spawnkillet oss alle. Hvordan i hælvette klarte de det?? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvem som helst kan sette seg i et åpent helikopter. Det er jo ikke lås på døra. Piloten skulle ha sett dette å krasja det i bakken Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Men blir ikke kjøretøyet "låst" til det laget som tar den først da? Begge fra vært sitt lag kan vell ikke sitte i helikopteret samtidig? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) wtf.. Spillte nettopp på Caspian hvor det var en teammate kjørte helikopter og en fra det andre laget satt i gunneren på heliet. Vi kunne ikke skyte det ned siden det var teammate som fløy det. De drev å spawnkillet oss alle. Hvordan i hælvette klarte de det?? Mest sansynelig Admin "hacks". Admins på servere har en tendens til å tulle med slike ting! Og nei, det er ikke mulig at pesoner fra to forskjellige lag sitter i samme vehicle legit. Endret 9. april 2012 av N1ko Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Mange som ønsker seg 50 cal i en av de neste patchene. Jeg ønsker meg en Anzio 20 mm. http://www.youtube.com/watch?v=7ft2j6J4NcY&feature=fvwrel Ammo? Fra venstre: .223, .338 lapua, 50BMG, 20MM Vulcan Lenke til kommentar
War Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ååååaa jeg har skutt med en 50BMG , men nå fikk jeg lyst til å finne en vulcan på ebay. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Og for snøsokkene som ikke kan ammo, her i de andre kaliberne disse også er kjent som: 5.56 mm (vanlig for assault rifle, dvs stort sett alle Assault/Engineer/Support-våpen i BF3), 7.62 mm (de aller fleste sniperriflene + G3A3 + SCAR-H + M60), 12,7mm og .787. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er det ikke lenger mulig å skyte miner med sniper rifler? :O Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er mulig med .44 magnum hvertfall Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg traff bare HS med m98b istad, men tre miner i en klyse var klin umulig, så virket rart Og jeg har knapt spilt siden den nye patchen... Før så var det ihvertfall mulig, og det var sykt morro å sitte å se en engi legge ut miner og bare b000m sprenge de sammen med han Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Noen her som bruker eller har brukt/prøvd FXAA Injector til BF3? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva skjer med f2000? Har den blitt veldig mye bedre etter patch? Syns alle spilller med den nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå