Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sniper , men skjønner ikke hve tinga jeg får et for noe.

En ting ser ut som en bombekaster med 3 ben som uler litt i ny og ne , slengern nå ut ransom , men vet ikke hva den gjør.

http://www.youtube.com/watch?v=-cmKabLApI4

http://www.nowgamer....apon_guide.html

http://www.ign.com/wikis/battlefield-3

Edit: Litt rask med å svare, uansett, det finnes mange guider der ute, som forklarer det meste.

Merk at mye av det som står på de guidene er BS, F.eks at M4 i spillet kan mounte granatkaster? Virker som en blanding av wikipedia info og spillinfo der. Tas med en klype salt...

Lenke til kommentar

Skulle ha satt meg på huk + holdt pusten uten å trykke på ctrl + shift.

Har bare en lillefinger på den siden.

Har jo en mus med 1-10 på tommelsiden, burde kanskje klare å putte _holde pusten_ på en knapp der.

Lenke til kommentar

"Merk at mye av det som står på de guidene er BS, F.eks at M4 i spillet kan mounte granatkaster? Virker som en blanding av wikipedia info og spillinfo der. Tas med en klype salt..."

Sikkert mye sant i det, men for en som har spilt lite BF tidligere, så hjelper det noe.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

91%

Du fikk 14 (av totalt 21) kills med AG'en den runden, noe som tilsvarer ca 7% av dine totale kills (pr nå) med AG til sammen. Den sammenlagte treffprosenten din er 17% (97 kills) med en KPM på 1.3.

Samtidig fikk du utelukkende assault score og general score - ingen vehicle score. Så de resterende 7 kills'ene kunne ikke ha vært canisterblobs e.l.

Du kastet kanskje en granat/og/eller 40mm og fikk en heftig multi-kill? Kanskje spilte du en runde med 870 flechette e.l? Enten det, eller så skjøt du rett og slett skammelig godt (lukter litt stillestående/stillestående, single-shot bipod her) - men det burde du vel ha en feeling for selv (ergo: det burde ikke ha overrasket).

Har til gode å se at battlelogen ikke vise korrekte oppsummeringer.

Lenke til kommentar

91%

Du fikk 14 (av totalt 21) kills med AG'en den runden, noe som tilsvarer ca 7% av dine totale kills (pr nå) med AG til sammen. Den sammenlagte treffprosenten din er 17% (97 kills) med en KPM på 1.3.

Samtidig fikk du utelukkende assault score og general score - ingen vehicle score. Så de resterende 7 kills'ene kunne ikke ha vært canisterblobs e.l.

Du kastet kanskje en granat/og/eller 40mm og fikk en heftig multi-kill? Kanskje spilte du en runde med 870 flechette e.l? Enten det, eller så skjøt du rett og slett skammelig godt (lukter litt stillestående/stillestående, single-shot bipod her) - men det burde du vel ha en feeling for selv (ergo: det burde ikke ha overrasket).

Har til gode å se at battlelogen ikke vise korrekte oppsummeringer.

han fikk også en transport warfare ribbon så tilsier at han fikk minumim 4 kills med amtrac, som han kan ha kjørt over folk med, da er vi oppi 18-21 kills. samtidig kan han ha fått 1-2 kills med granat.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få Transport Warfare Ribbon og 0 Vehicle Points? Dette skjønner jeg ikke. Dessuten er jeg rimelig sikker på at jeg brukte fullauto på G3-en mesteparten av tiden. Kanskje jeg skadet veldig mange med de granatene jeg kastet? Får uansett ikke regnestykket til å gå opp...

Lenke til kommentar

Er vel bare å finne battlefield.no og andre stabile servere , for å så legge disse i favoritter.

Jeg trykker quick match , kan vente en time uten å komme inn.

Trykker avbryt og join på nytt så kommer jeg rett inn.

Så nå må jeg åpne BF3 , trykke join QM, avbryte med en gang så joine igjen for å komme inn.

Bare meg?

Lenke til kommentar

Herlig å være inne i en god periode igjen, hadde en liten periode for 2 uker siden der alt eg gjorde gikk i favør til motstanderen. Nå er det heldigvis snudd :) Eg bruker ofte Metro for å komme meg i "form" igjen med tanke på Aim og Selvtillit, selvtillit har mye å si på dette spillet.

Lenke til kommentar

Det hjelper hvertfall på aim til en viss grad å spille jallamap som Metro, men det er et så fullstendig idiotisk map at jeg kvier meg egentlig for å spille det. Eneste grunnen til at jeg har spilt det er egentlig kun for å levle opp med Recon.

Lenke til kommentar

Skulle ha satt meg på huk + holdt pusten uten å trykke på ctrl + shift.

Har bare en lillefinger på den siden.

Har jo en mus med 1-10 på tommelsiden, burde kanskje klare å putte _holde pusten_ på en knapp der.

Som sagt, trykk på X så holdes crouch automatisk. Magisk, ikkesant?

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg virkelig på hva som skjer her..

1:TV Missile ville ikke sprenge noen tanks, jeg prøvde sikkert 20 stk, rett på, ingenting skjedde.

2: ingen missiles sprengte helikopteret jeg kjørte, oppførte seg akkurat som på fly, de bare sprenger uten att det tar skade?? fikk med vilje missiles etter meg fra både AA og fly, men ingen skade..

wtf?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Nå lurer jeg virkelig på hva som skjer her..

1:TV Missile ville ikke sprenge noen tanks, jeg prøvde sikkert 20 stk, rett på, ingenting skjedde.

2: ingen missiles sprengte helikopteret jeg kjørte, oppførte seg akkurat som på fly, de bare sprenger uten att det tar skade?? fikk med vilje missiles etter meg fra både AA og fly, men ingen skade..

wtf?

Du spiller på en server som har disabled vehicle damage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...