Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til hva jeg skal sette på AG min, sikte osv? Har nettopp rota meg til å unlocke den, ga noen gode og dårlige minner :)

Var på en server der sniper rifles var forbudt. Hbar bpod og 8x scope - pure p0wnage :p

Acog eller M145, hbar og vertikal grip er vel det jeg defaulter til på mid range.

Lenke til kommentar

Skøt noen i hodet med sniper-rifle fra ca 60 meter uten at vedkommende døde. Sekundet etterpå fikk jeg kill assist 100. Sukk.

Jeg har også merket veldig rare tilfeller lignende det du beskriver her:

Ved to anledninger har jeg vært 100% sikker på at jeg har truffet noen i hodet med en sniper rifle (blodet spruter) men ingen kill bortsett fra en supression assist når noen andre dreper den spilleren.

På den annen side kan jeg få supression assists av å fyre en kule mot en motstander, men når jeg får en 96 kill assisst så er det på langt nær alltid at jeg får en sup assist i tillegg selv om fienden dør pga en annen spiller mens jeg skyter på han.

Jeg har brukt G3A3 en del i det siste og tydelig truffet fienden for så å få en 12 kill assist. Hvordan er det mulig når det våpenet har en minimumskade på 22?

Toppen av kransekaken kom da jeg tømte ett magasin (20 +1 kuler) med en G3A3 i ryggen på en fiende fra 5 meters hold uten å få en hitmarker men kun blodsprut. Etter at alle skuddene var avfyrt kom en hitmarker etterfulgt av at spilleren snudde seg og drepte meg før jeg rakk å spørre hvorfor.

Spillet etter patchen er desverre mildt sagt latterlig.

Lenke til kommentar

"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Fsxv11' (for 0 minutes) ... Sorry, players from Norway are not allowed." [Admin Decision]"

WTF?

Hvilken server er det?

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hva jeg skal sette på AG min, sikte osv? Har nettopp rota meg til å unlocke den, ga noen gode og dårlige minner :)

Var på en server der sniper rifles var forbudt. Hbar bpod og 8x scope - pure p0wnage :p

Acog eller M145, hbar og vertikal grip er vel det jeg defaulter til på mid range.

Okei, ser en del som bruker heavy barrel på de ja. Tydelig at det er en bra kombinasjon. Må vel bare prøve meg fram litt :)

Lenke til kommentar

"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Fsxv11' (for 0 minutes) ... Sorry, players from Norway are not allowed." [Admin Decision]"

WTF?

Hvilken server er det?

I dont remember, but it was on hardcore mode (back to karkand)

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Skøt noen i hodet med sniper-rifle fra ca 60 meter uten at vedkommende døde. Sekundet etterpå fikk jeg kill assist 100. Sukk.

100 assist går an da det er en lineær reduksjon av våpen skade fra kort til langt hold med desimaler. (som vi ikke ser). Derfor kan du synke til 0 hp (0.0001 f.eks)..... Det at du traff han i hodet med sniperen og ikke drepte han er det verre med :-)

Og ja, alltid frustrerende å se at han som drepte deg har 0 hp....

Lenke til kommentar

WTF?

Hvilken server er det?

Just check the last servers you have been playing on.. :)

Lenke til kommentar

100 assist går an da det er en lineær reduksjon av våpen skade fra kort til langt hold med desimaler. (som vi ikke ser). Derfor kan du synke til 0 hp (0.0001 f.eks)..... Det at du traff han i hodet med sniperen og ikke drepte han er det verre med :-)

Og ja, alltid frustrerende å se at han som drepte deg har 0 hp....

Jepp, det stemmer. 100 kill assist har jeg fått før, det er sjeldent men det skjer. Denne gangen var det vel og merke headshot med sniper-rifla, og det vet jo at det alltid er instant kill. Heldigvis tok noen andre seg av ham. :)

Lenke til kommentar

WTF?

Hvilken server er det?

But do the servers register on my log when i have been kicked from the server??

er norsk jeg :p

Lenke til kommentar

WTF?

Hvilken server er det?

But do the servers register on my log when i have been kicked from the server??

er norsk jeg :p

Yes they do, just check the latest servers you have been playing on.. :)

No shit, men dette er fortsatt morro!

Lenke til kommentar

For de som lurer på hvordan (relevante) attachments oppfører seg nå:

http://www.youtube.com/watch?v=4HFFtZlGQjY&list=UUlMXf2oP5UiW_V4dwHxY0Mg&index=10&feature=plcp

Tar for seg LA85 i dette segmentet, men dette er et rule-set som gjelder for de aller fleste assault-rifles, post patch.

Om man ikke gidder å se hele videoen:

Hbar: Økt utgangshastighet (høyere skade/skudd på medium range), tettere samlinger ved ADS på lange hold, redusert hip-fire accuracy.

Flash suppressor: Redusert rekyl betraktelig (lettere leading av bevegelige mål/mål på lange hold = et potensielt høyere burst damage output i form av raskere oppfølgingsbyger), redusert hip-fire accuracy

Foregrip: Reduserer reduserer side-side recoil (kun verdt å bruke om man primært spiller med våpen som har høyere skuddtakt enn 800RPM), øker random bullet deviation (fy) ved ADS. Hbar skal visstnok annulere ulempene fra foregrip, men da blir det jo nesten som å ha et våpen uten attachments i det heletatt.

Suppressor: økt RBD.

Fullt klar over at folk spiller akkurat slik det behager dem selv, men dette er en særdeles god pekepinn om man ønsker litt min/max'ing når man spiller.

Endret av Sintfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som lurer på hvordan (relevante) attachments oppfører seg nå:

http://www.youtube.com/watch?v=4HFFtZlGQjY&list=UUlMXf2oP5UiW_V4dwHxY0Mg&index=10&feature=plcp

Tar for seg LA85 i dette segmentet, men dette er et rule-set som gjelder for de aller fleste assault-rifles, post patch.

Om man ikke gidder å se hele videoen:

Hbar: Økt utgangshastighet (høyere skade/skudd på medium range), tettere samlinger ved ADS på lange hold, redusert hip-fire accuracy.

Flash suppressor: Redusert rekyl betraktelig (lettere leading av bevegelige mål/mål på lange hold = et potensielt høyere burst damage output i form av raskere oppfølgingsbyger), redusert hip-fire accuracy

Foregrip: Reduserer reduserer side-side recoil (kun verdt å bruke om man primært spiller med våpen som har høyere skuddtakt enn 800RPM), øker random bullet deviation (fy) ved ADS. Hbar skal visstnok annulere ulempene fra foregrip, men da blir det jo nesten som å ha et våpen uten attachments i det heletatt.

Suppressor: økt RBD.

Fullt klar over at folk spiller akkurat slik det behager dem selv, men dette er en særdeles god pekepinn om man ønsker litt min/max'ing når man spiller.

Gjorde noen uformelle tester selv. HBAR+GRIP = mer eller mindre samme oppførsel mer eller mindre som uten noe, men med økt skade på avstand (litt værre samling ved single shot på medium avstand med ADS)

Med min spillestil ser det i allefall ut som jeg kommer til å kutte Foregrip fra de fleste AR oppsettene. Flash suppressor ser også ut som det kan være vits å bruke etter patchen. Litt i tvil om jeg liker økt dmg på lengre hold eller tettere byger i full auto. Skyter gjerne single shot på avstand jeg...

Lenke til kommentar

64 nemesis ribbon og 2 nemesis medal :hmm: en kompis av meg har 8 medal og 244 ribbon :hmm:

2x30=60, 8x30=240 , what was the question ?

under nemesis medal: <obtain the nemesis ribbon 50 times>

jeg ar 66 nemesis ribbon men 2 medal ;)

Endret til hvert 30 ribbon etter patch tror jeg. Bare ikke oppdatert diverse steder. :-o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...