Papirkurven Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 35000 tickets.... omg.... sifra hvor lang tid det tok Haha, noe av det værste jeg har vært med på. Ga opp. Spillte i to timer og gikk ned bare 2000 tickets Har sikkert måttet spille til langt på dag i morra føler jeg Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 64 nemesis ribbon og 2 nemesis medal en kompis av meg har 8 medal og 244 ribbon 2x30=60, 8x30=240 , what was the question ? under nemesis medal: <obtain the nemesis ribbon 50 times> jeg ar 66 nemesis ribbon men 2 medal Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg spilte på en server med 3500 tickets, tok 4 timer det. Lenke til kommentar
kalllee Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 64 nemesis ribbon og 2 nemesis medal en kompis av meg har 8 medal og 244 ribbon 2x30=60, 8x30=240 , what was the question ? under nemesis medal: <obtain the nemesis ribbon 50 times> jeg ar 66 nemesis ribbon men 2 medal E væll kraftig feil med spillet etter oppdateringen... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Var inne på en sniper only server hvor halvparten springer rundt med automatvåpen. Kan de ikke lese eller hva er det som feiler dem? Står i beskrivelsen only bolt action rifles, no pistol or grenade. Æ BLIR SÅ FORBANNA AT Æ SPREKK SNART... Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Var inne på en sniper only server hvor halvparten springer rundt med automatvåpen. Kan de ikke lese eller hva er det som feiler dem? Står i beskrivelsen only bolt action rifles, no pistol or grenade. Æ BLIR SÅ FORBANNA AT Æ SPREKK SNART... Vil nødig kalle deg naiv - men det blir jo litt som å sette seg på "stille"-kupeen på toget. Servere med slike spesifike, særskilte regler (om det virkelig er et community/interesse rundt slike nisjer) burde ha en form for forum og passordbeskyttede servere. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Noen andre som sliter med å bli kicket fra server grunnet Punkbuster? Jeg ryker ut fra server med meldingen "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'krishope' (for 2 minutes) ... Violation". Vært inne på origin game/bf3/pb og kjørt pb, alt fint ifølge den... fortsatt kicket. Forslag? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Noen andre som sliter med å bli kicket fra server grunnet Punkbuster? Jeg ryker ut fra server med meldingen "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'krishope' (for 2 minutes) ... Violation". Vært inne på origin game/bf3/pb og kjørt pb, alt fint ifølge den... fortsatt kicket. Forslag? Ja, der er flere som sliter med det der. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Hey folkens! Jeg lagde akkurat et kult bilde, hadde vært kult at dere sa hva dere syntes. Jeg valgte BF.no helt random egentlig. Hmm bildet er litt mørkere nå, etter jeg lastet det opp... Endret 6. april 2012 av SLi 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Noen som har tips til hva jeg skal sette på AG min, sikte osv? Har nettopp rota meg til å unlocke den, ga noen gode og dårlige minner Endret 6. april 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 på AG-3 bruker jeg 4x ACOG, tofoten og Heavy Barrel. Funker for mitt bruk Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hey folkens! Jeg lagde akkurat et kult bilde, hadde vært kult at dere sa hva dere syntes. Jeg valgte BF.no helt random egentlig. Hmm bildet er litt mørkere nå, etter jeg lastet det opp... blir lyst igjen når man ser i full størrelse Kult bilde men du kunne gjort flagget lit mindre så hadde det vært Awesome Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 "Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: You got kicked for having a KPD higher than 10.0" >.< Når skal de fikse PB? Lei disse random nisse serverene...... 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 "Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: You got kicked for having a KPD higher than 10.0" >.< Når skal de fikse PB? Lei disse random nisse serverene...... Haha, begynner de å kicke de som er gode og nå? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det er jo ikke PB, det er server admins med liten penis. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det er jo ikke PB, det er server admins med liten penis. Men han spilte jo på en europeisk server.... ( Asia joke ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 AN-94 har bitt helt max rul0r ? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Fsxv11' (for 0 minutes) ... Sorry, players from Norway are not allowed." [Admin Decision]" WTF? 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Norwegians are too epic awesomeness 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå