Vice Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Akkurat her er jeg uenig med deg. AA (Herunder Tunguska) er jo OP mot alt annet. Så at det ikke er tilnærmet unlimited range på den er bare bra. Eller mener du på ramme alvor at stinger/Igla/Javelin/AA skal kunne locke på en sinnsyk radius? Holder det ikke med at de har fått reduced locktime? TV Missile er faktisk det eneste heli kan bruke uten umiddelbar fare for å bli skutt ned. Og det er ett fåtall som faktisk har TV missile. Det er ikke tilnærmet unlimited range i det hele tatt. Etter patchen må man svært nærme for å kunne bruke den. (I tillegg er har jo geniene i Dice gjort AA missiler i praksis ubrukelig mot jets. Man treffer, men ingenting skjer...) Poenget med TV Missiler er at det ikke finnes noen måte å kontre dem på, noe som er helt vanvittig ubalansert. I tillegg får man ikke engang noe varsel når missilen kommer, man er bare plutselig død... Som AA kan man verken skyte tilbake, eller bruke AA missiler, fordi man er totalt ute av range. Hva er logikken i det? Og i tillegg kan man bli truffet av den vanlge rakettspammen fra fly/helikopter som tydeligvis også ikke har noen spesifikk range-limit. Men men...snart kommer vel EA/Dice opp med noe nytt man kan kjøpe seg til: Hva med å selge en patch som faktisk i det minste er litt balansert? Sikkert mange som hadde betalt noen dollars for det? (Eller nei, det ville jo faktisk kreve litt intellektuell innsats fra EA/Dice sin side. Bedre å bare gi ut "Shortcuts" istedet... ) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Syntes det er flott att det er sånn med TV-Missilene, da kan ikke AA campe 100 meter utenfor basen lenger. Da blir det faktisk litt viktig å rykke frem med AA også, og spille taktisk. På hvilken måte mener du det er flott at det ikke finnes noen måte å kontre TVMissiler? Hva er det taktiske i det? Man kan ikke campe 100m utenfor basen med AA fordi både gun&missil range er ekstremt kort. Derimot kan man campe med helikopter enten veldig høyt oppe i lufta, eller i uncap, fordi rangen til raketter/missiler er helt vanvittig. Og i tillegg kan man faktisk også droppe flares hver eneste gang man skulle være så uheldig å få en lock på seg. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Dice har klart en ting... Ser flere som går over til BF3 nå. COD dør ut kjapt. BF Community VI KLARTE DET, ENDELIG! 5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 SLI - det er en uønsket ting, da får vi alle spray and pray folka som ikke skjønner taktikk og lagarbeide... noen som gamer nå eller? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 SLI - det er en uønsket ting, da får vi alle spray and pray folka som ikke skjønner taktikk og lagarbeide... noen som gamer nå eller? Tenkte på å legge meg.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hva i all verden er det kron-idiotene i Dice driver med? De har minsket range på stinger missiles, men samtidig har de ikke minsket range på feks. TV missiles. Et helikopter kan være langt utenfor range og faktisk one-shotte AA med TVmissiles!? Ikke noe disable eller noenting, bare boom! Og ikke nok med det, helikopter kan utrolig nok også ha flares samtidig med one-shot missilen deres. AA har med andre ord ingen mulighet til å beskytte seg eller til å angripe. Kjempeflott Dice. Kan vi kanskje be om å få det enda mer ubalansert til neste patch? Vi vet dere klarer. TV Missile er da ekstremt balansert for øyeblikket faktisk! Har du ikke fått med deg at TV Missile har en relativt stor sjanse for å sprenge helikopteret som skyter den i fillebiter, det er det jeg kaller balansering i reneste russisk rulett stil. Okai, nå er det riktignok en bug, men de har da iallfall gjort et...forsøk. BF Community VI KLARTE DET, ENDELIG! Hvor har du dette fra? Personlig så har jeg ikke noe imot at CoD fansen spiller CoD, det siste jeg vil er flere som spiller BF som om det skulle vært en fast paced shooter og bryr seg utelukkende om å spre den fæle communitien og deres religiøse forhold til K/D. Endret 4. april 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva i all verden er det kron-idiotene i Dice driver med? De har minsket range på stinger missiles, men samtidig har de ikke minsket range på feks. TV missiles. Et helikopter kan være langt utenfor range og faktisk one-shotte AA med TVmissiles!? Ikke noe disable eller noenting, bare boom! Og ikke nok med det, helikopter kan utrolig nok også ha flares samtidig med one-shot missilen deres. AA har med andre ord ingen mulighet til å beskytte seg eller til å angripe. Kjempeflott Dice. Kan vi kanskje be om å få det enda mer ubalansert til neste patch? Vi vet dere klarer. TV Missile er da ekstremt balansert for øyeblikket faktisk! Har du ikke fått med deg at TV Missile har en relativt stor sjanse for å sprenge helikopteret som skyter den i fillebiter, det er det jeg kaller balansering i reneste russisk rulett stil. Okai, nå er det riktignok en bug, men de har da iallfall gjort et...forsøk. BF Community VI KLARTE DET, ENDELIG! Hvor har du dette fra? Personlig så har jeg ikke noe imot at CoD fansen spiller CoD, det siste jeg vil er flere som spiller BF som om det skulle vært en fast paced shooter og bryr seg utelukkende om å spre den fæle communitien og deres religioøse forhold til K/D. Venner slutter og det virker som om det eneste som holder COD oppe er Youtube communityen.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Dice har klart en ting... Ser flere som går over til BF3 nå. COD dør ut kjapt. BF Community VI KLARTE DET, ENDELIG! Og med det mener du færre som tenker teamplay, og flere egoister ? Det er jo helt utrolig hvor mange som bare løper forbi med shockpaddels i rush feks . Endret 5. april 2012 av Green_Monster 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 noen som er keen på og game bf3? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vi burde få mer liv i disk.no serveren. Dessverre gjør 32 player cap det uaktuellt for min del... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Im game - jeg er på Muble voip.battlefield.no og på Ts3 speak.battle.no (Du vet.... de 2 Norske som hoster Battlefield 3 og de som er Norske BF communities) Endret 4. april 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 En Stinger har en effektiv rekkevidde på nesten 5 km. At vi i spillet må være maks 50 meter unna for å låse den, blir da bare tull og vås. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 En Stinger har en effektiv rekkevidde på nesten 5 km. At vi i spillet må være maks 50 meter unna for å låse den, blir da bare tull og vås. Arma 3 kommer Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 noen som er keen på og game bf3? sorry, gamer LOL nå, kanskje senere i natt? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Avslutta nettopp, gikk for dårlig. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Rank 100+ørn(fugl) er det mulig? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Rank 100+ørn(fugl) er det mulig? Jepp, rank 145 er maximum. vanlig rank 45 + 100 "prestige". Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 noen som er keen på og game bf3? sorry, gamer LOL nå, kanskje senere i natt? er på ts serveren! bare og joine vis du vil Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 noen som er keen på og game bf3? sorry, gamer LOL nå, kanskje senere i natt? er på ts serveren! bare og joine vis du vil orker ikke, spilte med en jævla retara unge så nå er jeg bare sur. kødden spilte i 10 min, så gikk han afk fordi han mente vi tapte. da var vi 4 mot 5. og appåtil klarer han faenma prøve og forsvare seg selv når jeg klikker på han. hvorfor i hælvete spiller han vis han ikke gidder??? han argumenterte med at han ikke gadd sløse tid. så hvis man ikke vil sløse tid, så sitter man inne på spill midt på natta. det værste var at vi hadde vunnet med han i teamfightene... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 noen som er keen på og game bf3? sorry, gamer LOL nå, kanskje senere i natt? er på ts serveren! bare og joine vis du vil orker ikke, spilte med en jævla retara unge så nå er jeg bare sur. kødden spilte i 10 min, så gikk han afk fordi han mente vi tapte. da var vi 4 mot 5. og appåtil klarer han faenma prøve og forsvare seg selv når jeg klikker på han. hvorfor i hælvete spiller han vis han ikke gidder??? han argumenterte med at han ikke gadd sløse tid. så hvis man ikke vil sløse tid, så sitter man inne på spill midt på natta. det værste var at vi hadde vunnet med han i teamfightene... er det du some er whitesheet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå