fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som er keen på og game bf3? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei... For 4.99$, får man alle COOP-unlocks uten å måtte spille COOP. Det, det er jeg villig til å betale. De som mener at det er "juks" å betale for å slippe å spille en hjernedød spillmodus om og om igjen, de får ta seg en bolle. Enig, jeg kommer meg aldri forbi oppdraget "Drop 'em like liquid". Bortsett fra CO-OP mode, play like a man, dont buy shortcuts. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) spill med en annen som har klart det, bruk skype Endret 4. april 2012 av BFF-BattleFieldForever 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jau, sant det. Men har ikke noen på lista som orker å spille co-op... Og de som vil spille co-op, greier ikke oppdraget Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nå så jeg bf3 simulatoren igjen faen, nå fikke jeg lyst og bygge en sånn simulator men driver alerede på med fly simulator. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Den gadget show simulatoren? Kjekk den Sett på sånn rullebånd på gulvet i cocpit så kan den være kombinert Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Personlig synes jeg spillet er blitt totalt ødelagt etter nyeste patch. Fly er blitt utrolig underpowered, lock on er ubrukelig, rekyll er blitt helt på jordet, fallskjerm oppfører bare seg merkelig, masse bugs... nei, snart så jeg slutter å spille battlefield Og skulle de ikke fikse denne "falle fra små høyder, men miste liv"-bugen? Hoppa her en dag fra en kanskje to meter høy klippe og mista 40% hp, virkelig bra patcha dette 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Virker nesten som patchene skader mere en de fikser. Begynner ærlig talt å bli litt lei selv av alle buggsene. Greit at de jobber med en ny spillmotor, men nå har Battlefield 3 levd såpass lenge at de fleste buggs burde være sånn passe fikset. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hehe.... jeg ler litt over "Bad Luck" fordi jeg blir så frustrert av den noen ganger. Dør av en fortauskant og sånt...hahaha. Det er sjarm i det....ikke engang spillet kan forklare hva jeg døde av. Som om BF3 sa til meg "it wasnt me". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Håhå, G3'en var solid etter patchen. Lett mitt go-to våpen nå. Holo/foregrip/HB. Du er klar over at frontgrepet øker kulespredningen (av en eller annen grunn)? Får mindre rekyl riktignok da. Jo'a. Sopa inn kills med den på Metro, dog. Siden skuddtakten er lavere men kaliberet grovere er det enklere å ta ut to-tre fiender på ett sveip. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) "Killed by Admin" U mad cuz i knifed 3 people? (inkludert admin) ((camper)) Endret 4. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det blir nok bedre for alle etterhvert.. Det er alltid spillere som er irriterte over ting. Jeg merker ikke så mye forskjell på patchene, da jeg flyr mest rundt på beina eller til tider i tank eller LAV. Merker at noen ting har forandret seg, men det er det ikke noe jeg får gjort med der og da, så jeg vender meg til det.. Det jeg merker størst forskjell på er når noen våpens blir nerfa.. F.eks. A-91 som har fått ødelagt rekylen, da måtte jeg bare bytte til et annet våpen. Nå bruker jeg L85A2 og PP-19 som er ganske O.P.! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det som irriterer meg mest, er butthurt admins.. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Enig der. Hvis du ikke takler å bli drept, eller at noen andre tar kjøretøyet du vil ha, så kan du bare drite i å spille. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei... For 4.99$, får man alle COOP-unlocks uten å måtte spille COOP. Det, det er jeg villig til å betale. De som mener at det er "juks" å betale for å slippe å spille en hjernedød spillmodus om og om igjen, de får ta seg en bolle. Enig, jeg kommer meg aldri forbi oppdraget "Drop 'em like liquid". Bortsett fra CO-OP mode, play like a man, dont buy shortcuts. Jeg og kompisen slet veldig der også,ente med at jeg måtte ty til youtube Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hei... For 4.99$, får man alle COOP-unlocks uten å måtte spille COOP. Det, det er jeg villig til å betale. De som mener at det er "juks" å betale for å slippe å spille en hjernedød spillmodus om og om igjen, de får ta seg en bolle. Enig, jeg kommer meg aldri forbi oppdraget "Drop 'em like liquid". Bortsett fra CO-OP mode, play like a man, dont buy shortcuts. Jeg og kompisen slet veldig der også,ente med at jeg måtte ty til youtube I Drop 'Em Like Liquid er det EKSTREMT viktig med kommunikasjon mellom spillerne. Oppdraget er praktisk talt umulig hvis man ikke koordinerer nøye. Jeg og en kompis brukte 5-6 gjennomkjøringer, og vi utnevnte en av oss til lagfører som ga kommandoer (3-2-1-NÅ) på de stedene der det er ekstremt viktig å skyte på likt. Dessuten virket det som hitboxen var fucka, var mange skudd som jeg var sikker på traff som aldri ble registrert som treff. Edit: Den siste missionen er omtrent like enkel som den første, så den er grei. Og med en ti-tolv forsøk på DELL, og 2 maks 3 på den siste, bør du ha låst opp G3en. Som er sykt deilig etter siste patch. Endret 4. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Drop em like liqud var jo det enkleste og kjekkeste mappet av de alle Storkosa meg, liker slik tactical sniping. Er som Leo over her sier, kommunikasjon. Dere må bare bestemme dere for hvem som skal ta hvem og gjøre det samtidig Fun Fun Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Heh, sitter og ser Birgirpall sine videoer igjen, og kom til å tenke på at jeg har jo prøvd noe lignende sjøl. På Operation Firestorm er det jo alltid tjukt av AT mines rundt Warehouses-flagget. Ligg på et tak med en sniperrifle, skyt minen i det en tanks kjører over. Profit. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei... For 4.99$, får man alle COOP-unlocks uten å måtte spille COOP. Det, det er jeg villig til å betale. De som mener at det er "juks" å betale for å slippe å spille en hjernedød spillmodus om og om igjen, de får ta seg en bolle. Enig, jeg kommer meg aldri forbi oppdraget "Drop 'em like liquid". Bortsett fra CO-OP mode, play like a man, dont buy shortcuts. Jeg og kompisen slet veldig der også,ente med at jeg måtte ty til youtube I Drop 'Em Like Liquid er det EKSTREMT viktig med kommunikasjon mellom spillerne. Oppdraget er praktisk talt umulig hvis man ikke koordinerer nøye. Jeg og en kompis brukte 5-6 gjennomkjøringer, og vi utnevnte en av oss til lagfører som ga kommandoer (3-2-1-NÅ) på de stedene der det er ekstremt viktig å skyte på likt. Dessuten virket det som hitboxen var fucka, var mange skudd som jeg var sikker på traff som aldri ble registrert som treff. Edit: Den siste missionen er omtrent like enkel som den første, så den er grei. Og med en ti-tolv forsøk på DELL, og 2 maks 3 på den siste, bør du ha låst opp G3en. Som er sykt deilig etter siste patch. Jeg prøvde den co-op med random og fant fort ut at det ikke er tekstchat eller voicechat i co-op... Kjempe.. Gjør meg ikkenoe noe siden jeg kjørte igjennom det med en kompis, men er veldig rart at det ikke er noe form for komunikasjon i co-op.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hei... For 4.99$, får man alle COOP-unlocks uten å måtte spille COOP. Det, det er jeg villig til å betale. De som mener at det er "juks" å betale for å slippe å spille en hjernedød spillmodus om og om igjen, de får ta seg en bolle. Enig, jeg kommer meg aldri forbi oppdraget "Drop 'em like liquid". Bortsett fra CO-OP mode, play like a man, dont buy shortcuts. Jeg og kompisen slet veldig der også,ente med at jeg måtte ty til youtube I Drop 'Em Like Liquid er det EKSTREMT viktig med kommunikasjon mellom spillerne. Oppdraget er praktisk talt umulig hvis man ikke koordinerer nøye. Jeg og en kompis brukte 5-6 gjennomkjøringer, og vi utnevnte en av oss til lagfører som ga kommandoer (3-2-1-NÅ) på de stedene der det er ekstremt viktig å skyte på likt. Nå følte jeg meg plutselig veeeeldig flink som klarte det oppdraget der med en komplett random på 2. forsøk. Men uansett hvordan man snur og vender på det så er coop absolutt ikke enkelt med en random 9/10 ganger, [ Endret 4. april 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå