Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Håhå, G3'en var solid etter patchen. Lett mitt go-to våpen nå. Holo/foregrip/HB. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hater når min squad og en annen squad er de eneste som prøver å vinne et game... http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27498763/1/175542123/ Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Håhå, G3'en var solid etter patchen. Lett mitt go-to våpen nå. Holo/foregrip/HB. Enig! Før patchen var den brukbar, men følte den mangla bittelitt output med tanke på den massive rekylen. Nå er den etter min mening helt perfekt! Kommer litt an på mappet, men for tida kjører jeg 6x rifle scope, bipod og HB - helt magisk! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det absolutt viktigste er at man koser seg og har det gøy med spillet, og ikke blir for opphengt av K/D og SPM. Den dagen jeg begynner å bry meg for mye om slikt, legger jeg opp min FPS-spillkarriere. Korrekt. Hvis man ikke er sykelig opptatt av TDM og spiller andre moduser som f.eks Conquest så er K/D en like nyttig stat som "Skill" staten. Selv er jeg mye mer.. stolt over å ha 855 flag captures enn å ha f.eks 3000 assault rifle kills. Flasher heller flag dogtaggen for å si det slik. COOP er jo easy som shit da Klart det, hvis man har noen anstendige å spille med. Skal man finne en random så kan det mildt sagt bli en mentalt smertefull opplevelse. Har skjedd flere enn en gang at en fyr har beina oppover gata der fiender spawner i "Operation Exodus" og blir drept langt oppe i gata. Game over. For ikke å snakke om helikopteroppdraget..*grøss* Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vanskelig å avgjøre den saken uten noen form for bevis og det faktum at ingen ban har blitt innvilget. Må si det er en ganske spesiell aim tho... Ser ut som han har renvasket seg fra anklagene ganske godt i ettertid. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 noen som er keene på game nå? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) ItsAmeEven Enkelte Admins tåler ikke en liten baserape... Endret 3. april 2012 av evenandreas Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ok, sent invite, skal bare ta meg en tur ned og finne en cola og en energidrikk så er jeg klar. skype eller? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Folkens! Jeg har laget min første BF3 gameplay commentary, og hadde satt pris på om dere gadd å ta en titt. Det er bare gjort for morro skyld, men hvis noen syns det fungerer bra så vil jeg vurdere å lage fler i fremtiden. Jeg gjør det på Norsk også, forresten. http://youtu.be/ONKiNX9L3J8 Ekstremt mange som Henger på Freak og Diskusjon.no. Så du hadde lagt ut denne videon der Var uvant å høre en commentary på Norsk, men kommer sikkert til å bli vant med det også Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ItsAmeEven Enkelte Admins tåler ikke en liten baserape... Var lame de ja. Var en som baserape oss etter du stakk, men han ble ikke kicket.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ItsAmeEven Enkelte Admins tåler ikke en liten baserape... Var lame de ja. Var en som baserape oss etter du stakk, men han ble ikke kicket.. Ah det er bare dårlig gjort Skal game litt Bulletstorm med brodern, men jeg er oppe for litt Bf3 senere hvis noen fortsatt spiller! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Håhå, G3'en var solid etter patchen. Lett mitt go-to våpen nå. Holo/foregrip/HB. Du er klar over at frontgrepet øker kulespredningen (av en eller annen grunn)? Får mindre rekyl riktignok da. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Håhå, G3'en var solid etter patchen. Lett mitt go-to våpen nå. Holo/foregrip/HB. Du er klar over at frontgrepet øker kulespredningen (av en eller annen grunn)? Får mindre rekyl riktignok da. Det er nok for å måle opp for rekylen. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Må si at suppression er noe dritt, syntes det ødelegger spillopplevelsen Aks-74u med heavy barrel og forgrip er D E I L I G! Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 si fra når du/dere gamer igjen da. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Uansett, du er slått hva denne diskusjonen angår. Du legger frem meninger som åpenbart ikke er mer enn dine personlige meninger, noe som er greit i seg selv. Men du presenterer dem som om de kommer fra en eller anna universell regel som gjelder for alle - og da blir det feil. Hehe, så fint at du kan fortelle meg at "jeg er slått hva denne diskusjonen angår". Når du sier det er det nok hvertfall riktig Nei, du forstår meg feil. Men det tror jeg du vet også. Det er tydelig at du er selektiv i hva du vil lese i innlegget mitt. Så hva mener du egentlig? Du forsvarer jo tydeligvis muligheten til å skaffe seg unlocks via andre metoder som ikke følger spillets normale gang. Du behøver på ingen måte å trekke deg tilbake fordi du potensielt kan møte på noen som har kjøpt seg en snartvei. Tenker du sånn må du holde deg tilbaketrukkent hver.eneste.bidige.gang du spiller fordi du også potensielt kan møte en spiller som helt legetimt har tilegnet seg alle unlocks (som da stiller deg i samme situasjon). Hva den andre spilleren har og ikke har av utstyr skal ikke, og vil ikke, påvirke deg på den måten. Graden på motstanderen ser vanligvis noe om hvilke unlocks han har tilgang til og er dermed også med i den taktiske vurderingen av fienden. Denne vurderingen blir nå umulig. Og du har tydeligvsi ennå ikke fått med deg de helt klare fordelene som enkelte sene unlocks gir.Men igjen: juks definerers ikke ved at de bare er juks dersom det angår deg direkte, eller ved at det blir umulig å kontre juksemakeren.Bare tenk litt på dette: Dette er et First Person Shooter-spill, hvorav man bekjemper fienden ved å skyte dem. Da kan det ikke være en innebygd effekt som direkte hindrer deg i å treffe der du faktisk sikter. Dette er faktisk et spill, enn hvor realistisk utviklerne vil ha det. En slik effekt bygger ikke opp under en av ferdigehetene et FPS spill skal kreve - "aim". Om du hadde lest tidligere innlegg så er poenget med blur/dårlig sikte etc. å simulere den situasjonen som oppstår når man er suppressed. Man skal ikke ha mulighet til ganske enkelt å titte fra, peke på det man skal skyte og så få kill. Da har man misforstått suppress fullstendig. Gah skjønner ikke hvorfor jeg gidder men. Det er tydelig at du ikke har peiling på hva du snakker om når du snakker om realisme - dette vist noen innlegg tilbake da du mener at realistisk supression effekt fungerer slik som det gjør i BF3 for øyeblikket. Du kan i det minste holde deg til å si at du foretrekker det slik og kun det. Og måten du siterer og svarer videoen beviser bare at du ikke skjønner poenget med videoen. Noen som er litt trist. Og du skjønner selvsagt at jeg ikke forsvarer det å bruke ulovlige midler for å nå høyeste nivå o.l., men jeg forsvarte det aldri heller. Det er ganske tydelig at jeg la opp til at utfallet blir mye det samme om folk "jukser" eller kjøper seg til fult arsenal - ha få det med en gang gjør ikke en spiller god. Så at det skal ha en innvirkning på deg ser jeg ikke. Hvilke unlocks en spiller har sier deg ikke en døyt om hvordan han/hun faktisk spiller eller hvor god den personen er. Kun etter å faktisk ha spilt mot den spiller og erfart hvor godt/dårlig den personen spiller, har du nok informasjon til å bedømme hvorvidt den rank X soldaten er noe å frykte eller ei. Å forhåndsdømme et lag fordi du ser x antall low ranks/high ranks holder ikke mål. Å simulere en supression effekt er en ting. Men å bygge inn en effekt som faktisk fjerner muligheten til å treffe er en helt annen ting. Det har nylig blitt lagt frem flere eksempler i denne tråden på hvordan supression effekt kunne blitt implementert uten at det fjerner den faktiske aimen til våpen - bl.a. ved at skjermens farge/tunnelsyn/kontur og blur blir mer og mer overtredende jo mer man blir supressed. Dog uten at man får en reelt dårligere sjanse til å treffe hvor man sikter. (Kan her vise til et eksempel hvor jeg selv som recon kom i en skuddveksling med en Support. Begge så hverandre ca samtidig og skjøt mot hverandre. Begge ble supressed og begge skjøt og skjøt uten å ha mulighet til å treffe hverandre. Fyren beveget seg omtrent ikke, men det til tross traff aldri kulene mine hvor jeg siktet. Avstand mellom 75-100 meter.) Dette fungerer ikke i et konkuransebasert spill, enn hvor "realistisk" man vil ha det. Forstår du ikke dette har du misforstått konseptet til FPS sjangeren fullstendig. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Gah skjønner ikke hvorfor jeg gidder men. Det er tydelig at du ikke har peiling på hva du snakker om når du snakker om realisme - dette vist noen innlegg tilbake da du mener at realistisk supression effekt fungerer slik som det gjør i BF3 for øyeblikket. Du kan i det minste holde deg til å si at du foretrekker det slik og kun det. Og måten du siterer og svarer videoen beviser bare at du ikke skjønner poenget med videoen. Noen som er litt trist. Uhh, forklar nærmere. På hvilken måte mener du den bedre kan bli simulert at du ikke kan reise deg opp og ta ut noen som ligger og skyter i din retning.? Hadde det vært bedre om man rett og slett ikke kunne reise seg opp, slik det i praksis fungerer IRL? Men siden du har bestemt at jeg ikke forstår poenget med videoen: kanskje du kan forklare poenget da?Og du skjønner selvsagt at jeg ikke forsvarer det å bruke ulovlige midler for å nå høyeste nivå o.l., men jeg forsvarte det aldri heller. Det er ganske tydelig at jeg la opp til at utfallet blir mye det samme om folk "jukser" eller kjøper seg til fult arsenal - ha få det med en gang gjør ikke en spiller god. Så at det skal ha en innvirkning på deg ser jeg ikke. Igjen: Juks er ikke definert ved at det kun er juks dersom det påvirker meg direkte. Poenget er heller ikke at det er ulovlig eller ikke: For kort stund siden var det ulovlig å skaffe seg unlocks på annen måte enn det som var normalt i spillet, nemlig ved å spille seg opp til dem. Nå er det plutselig greit å kjøpe seg opp fordi EA/Dice har funnet ut at de kan tjene penger på det. Og da er spørsmålet igjen: Hva i all verden er poenget med unlocks? Og hva med statpadding? Er det ikke juks å statpadde? Eller hadde det vært greit å kjøpe seg rank og bedre stats fra EA? Merkelig at man kan bli bannet for å statpadde...Hvilke unlocks en spiller har sier deg ikke en døyt om hvordan han/hun faktisk spiller eller hvor god den personen er. Kun etter å faktisk ha spilt mot den spiller og erfart hvor godt/dårlig den personen spiller, har du nok informasjon til å bedømme hvorvidt den rank X soldaten er noe å frykte eller ei. Å forhåndsdømme et lag fordi du ser x antall low ranks/high ranks holder ikke mål.Da blir spørsmålet igjen: Hva er poenget med unlocks når man kan kjøpe seg til dem? Og igjen: Enkelte unlocks gir helt klart fordeler. Å simulere en supression effekt er en ting. Men å bygge inn en effekt som faktisk fjerner muligheten til å treffe er en helt annen ting. Det har nylig blitt lagt frem flere eksempler i denne tråden på hvordan supression effekt kunne blitt implementert uten at det fjerner den faktiske aimen til våpen - bl.a. ved at skjermens farge/tunnelsyn/kontur og blur blir mer og mer overtredende jo mer man blir supressed. Dog uten at man får en reelt dårligere sjanse til å treffe hvor man sikter. (Kan her vise til et eksempel hvor jeg selv som recon kom i en skuddveksling med en Support. Begge så hverandre ca samtidig og skjøt mot hverandre. Begge ble supressed og begge skjøt og skjøt uten å ha mulighet til å treffe hverandre. Fyren beveget seg omtrent ikke, men det til tross traff aldri kulene mine hvor jeg siktet. Avstand mellom 75-100 meter.) Dette fungerer ikke i et konkuransebasert spill, enn hvor "realistisk" man vil ha det. Forstår du ikke dette har du misforstått konseptet til FPS sjangeren fullstendig. BF3 er i utgangspunktet mye mer enn å bare peke på det du skal "drepe" og så få poeng for det. Om dette hadde vært hele poenget kunne man bare holdt seg til CS. BF3 er mer enn bare en enkel FPS. De prøver faktisk å få inn litt taktiske elementer også. Men igjen: Hvordan skal man bedre simulere at man er fullstendig overmannet og har ikke en sjanse i havet til å ta ut den som ligger og sikter på deg? Hva i all verden er poenget med en suppress dersom man bare kan titte fram og ta ut den som ligger og skyter mot deg? Endret 3. april 2012 av Vice 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ærlig talt, hvis balanse skal være så jævlig viktig, hvorfor har de så JÆVLIG MANGE VÅPEN? Hvis alle hadde de samme fem våpenene, ville de virkelig solgt færre spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå