dredg Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.gametrailers.com/e3/ Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor får man se bf streamen henn? http://www.youtube.com/user/E3#p/l i kveld klokken 22.30 CEST Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) I følge programmet på Gametrailers så skal det være noe om BF3 klokken 1730 norsk tid også, hvis ikke jeg har missforstått helt da. "8:30AM PDT Battlefield 3 And Jack Tretton Streaming Live on GameTrailers.com We’re back live with the first details on BATTLEFIELD 3’s multiplayer mode with Patrick Bach. Then Jack Tretton joins Geoff live to discuss Sony’s E3 news and we count down to Nintendo’s 2011 E3 Media Briefing." Endret 7. juni 2011 av dredg Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 I følge programmet på Gametrailers så skal det være noe om BF3 klokken 1730 norsk tid også, hvis ikke jeg har missforstått helt da. "8:30AM PDT Battlefield 3 And Jack Tretton Streaming Live on GameTrailers.com We’re back live with the first details on BATTLEFIELD 3’s multiplayer mode with Patrick Bach. Then Jack Tretton joins Geoff live to discuss Sony’s E3 news and we count down to Nintendo’s 2011 E3 Media Briefing." Jeg så dette også akuratt nå. Er det bare jeg som blir forviret her?? men, epic det blir det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Likte godt at de viste frem BF3 igår på en PC, fremfor en PS3\Xbox360 Tok forøvrig opptak av presentasjonen av BF3 igår, men ser ut som Battlefield har selv uploadet klippene i bedre kvalitet Anyway http://www.youtube.com/watch?v=uQhVK6dhcSQ Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Litt morsomt når de viste fram MW3, måtte bare se det, vet det er blasfemi bare for å innrømme det med en gang. For det første, hele seansen med gameplay de viste var bare helt latterlig, spesielt den scenen hvor de kjørte gummibåt igjennom et kaos uten like, må bare se det for en god latter. Men det morsomste var når det kom opp på storskjermen "Please reconnect controller" etterfulgt av den "xboxlyden" når kontrolleren disconnecter.. Haha! Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 haha herre. mw3 ser så kjedelig ut at jeg nesten sovner Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hhaa. MW3. Slowmotion når du sprenger døre i ubåten. Latterlig. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Men hvis BF3 ikke hadde eksistert, da hadde ikke MW3 sett så "dårlig" ut, eller...? Nå sier jeg ikke at jeg liker MW-serien, men det ser da ut som et greit action-spill etter dagens standar. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, huff. Det hadde sett dårlig ut uansett. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser jeg feil eller heter ikke tråden "Diskusjon om Battlefield 3"? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jo, du har rett der. Det er bra at de demonstrerer spillet med PC, Men de kunne også vist hvordan det blir på konsoll også, slik at de som skal spille det på konsoll får en anelse om hvordan det blir, og vi PC-gamere får sett hvor mye bedre det blir på PC Endret 7. juni 2011 av chairgame Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg så den MW3 traileren og det jeg tenkte mest var, fy faen så immersionbreaker at reload med stor blå X poppet opp på skjermen når du har lav ammo... jebus H christ! Hva tenker de med? Og forøvrig, demonstrere det med Xbox i det heletatt? med treige bevegelser og hele pakka... jaja... Og forresten on topic: Gud jeg kan ikke vente på at sommeren er over og september kommer! (før p.g.a. pollen helvete, men nå p.g.a. BF3 ) Endret 7. juni 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Battlefield 3 på Wii U? Endret 7. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 #BF3 livestream at 22:30 CET .. Don´t miss it ya'll! Our Live @Battlefield 3 Ustream event begins at 1:15pm PST @ http://t.co/qlCFBke #BF3 #E3 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Battlefield 3 på Wii U? Jeg er fan av Nintendo fra gammelt av, men Wii skuffet oss hardcore spillere en del. Jeg skal selvfølgelig kjøpe Battlefield 3 på PC uten tvil, men jeg unner helt ærlig Nintendo noen hardcore spill igjen. Zelda kombinert med BF3 er ikke en dårlig kombinasjon for de uten bra PC. Endret 7. juni 2011 av Norbit Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) #BF3 livestream at 22:30 CET .. Don´t miss it ya'll! Our Live @Battlefield 3 Ustream event begins at 1:15pm PST @ http://t.co/qlCFBke #BF3 #E3 Jeg er elendig på dette her. Når er dette norsk tid? takk Endret 7. juni 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) CET (eller CEST nå) er Central European (Summer) Time, noe som er norsk tid. edit: Og 1:15pm PST er 22:15 CEST, om det var dét du lurte på. Endret 7. juni 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 CET (eller CEST nå) er Central European (Summer) Time, noe som er norsk tid. edit: Og 1:15pm PST er 22:15 CEST, om det var dét du lurte på. Takk, Me Gusta Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Men hvis BF3 ikke hadde eksistert, da hadde ikke MW3 sett så "dårlig" ut, eller...? Nå sier jeg ikke at jeg liker MW-serien, men det ser da ut som et greit action-spill etter dagens standar. 1. Vi har en rekke spill med grafikk som overgår MW3. 2. Lik grafikk på 3 spill over 4 år ..Så det hadde sett like elendig ut Jaja, nå ryker det av twitter, blir jo heeeelt vilt i kveld ser det ut til! "Assault with medic abilities in #bf3 is going to rock!" Endret 7. juni 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå