Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge programmet på Gametrailers så skal det være noe om BF3 klokken 1730 norsk tid også, hvis ikke jeg har missforstått helt da.

 

"8:30AM PDT

Battlefield 3 And Jack Tretton

Streaming Live on GameTrailers.com

We’re back live with the first details on BATTLEFIELD 3’s multiplayer mode with Patrick Bach. Then Jack Tretton joins Geoff live to discuss Sony’s E3 news and we count down to Nintendo’s 2011 E3 Media Briefing."

Endret av dredg
Lenke til kommentar

I følge programmet på Gametrailers så skal det være noe om BF3 klokken 1730 norsk tid også, hvis ikke jeg har missforstått helt da.

 

"8:30AM PDT

Battlefield 3 And Jack Tretton

Streaming Live on GameTrailers.com

We’re back live with the first details on BATTLEFIELD 3’s multiplayer mode with Patrick Bach. Then Jack Tretton joins Geoff live to discuss Sony’s E3 news and we count down to Nintendo’s 2011 E3 Media Briefing."

 

 

Jeg så dette også akuratt nå. Er det bare jeg som blir forviret her?? men, epic det blir det :D

Lenke til kommentar

Litt morsomt når de viste fram MW3, måtte bare se det, vet det er blasfemi bare for å innrømme det med en gang.

 

For det første, hele seansen med gameplay de viste var bare helt latterlig, spesielt den scenen hvor de kjørte gummibåt igjennom et kaos uten like, må bare se det for en god latter.

 

Men det morsomste var når det kom opp på storskjermen "Please reconnect controller" etterfulgt av den "xboxlyden" når kontrolleren disconnecter.. Haha!

Lenke til kommentar

Jo, du har rett der.

 

Det er bra at de demonstrerer spillet med PC, Men de kunne også vist hvordan det blir på konsoll også, slik at de som skal spille det på konsoll får en anelse om hvordan det blir, og vi PC-gamere får sett hvor mye bedre det blir på PC :)

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Jeg så den MW3 traileren og det jeg tenkte mest var, fy faen så immersionbreaker at reload med stor blå X poppet opp på skjermen når du har lav ammo... jebus H christ! Hva tenker de med?

 

Og forøvrig, demonstrere det med Xbox i det heletatt? med treige bevegelser og hele pakka... jaja...

 

 

 

Og forresten on topic: Gud jeg kan ikke vente på at sommeren er over og september kommer! (før p.g.a. pollen helvete, men nå p.g.a. BF3 :dribble: )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Men hvis BF3 ikke hadde eksistert, da hadde ikke MW3 sett så "dårlig" ut, eller...? Nå sier jeg ikke at jeg liker MW-serien, men det ser da ut som et greit action-spill etter dagens standar.

 

1. Vi har en rekke spill med grafikk som overgår MW3.

2. Lik grafikk på 3 spill over 4 år

..Så det hadde sett like elendig ut :)

 

Jaja, nå ryker det av twitter, blir jo heeeelt vilt i kveld ser det ut til! :D

 

"Assault with medic abilities in #bf3 is going to rock!"

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...