Atald Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Dragen/ -> Edit profile på høyre siden under avataren -> feltet til venstre for dogtags. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Noen andre som har funnet nye "go-to-setups" etter patchen? Foregrip har i mine øyne blitt ubrukelig nå - siden det er såpass lett å drag fire kun med Hbar, spesielt om man er ADS. Det virker som om det kokes ned til hbar eller flash supressor, uten foregrip om man vil ha den samme weapon handlingen som man hadde pre patch, spesielt med tanke på M16A3. Hvis man bruker M16A3 med flash supressor, hvorfor blir det bedre uten forgrip? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvis man bruker M16A3 med flash supressor, hvorfor blir det bedre uten forgrip? Foregrip øker random bullet deviation på medium til lange hold. Det er veldig enkelt å kontrollere rekyl på kloss hold uansett, så det er en helt unødvendig attachment. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Meh. Tror det blir pause på ubestemt tid fra BF3. Tenk at jeg gledet meg til patchen... 2 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Folkens! Jeg har laget min første BF3 gameplay commentary, og hadde satt pris på om dere gadd å ta en titt. Det er bare gjort for morro skyld, men hvis noen syns det fungerer bra så vil jeg vurdere å lage fler i fremtiden. Jeg gjør det på Norsk også, forresten. http://youtu.be/ONKiNX9L3J8 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Hehe, her er det definitive beviset på at supression er fucked atm Så jævli bra video! http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs&feature=g-all-lik&context=G26da28aFAAAAAAAABAA Haha, så den først nå. Man må jo begynne å lure på hva slags talentløse idioter DICE ansetter som Quality assurance egentlig. For denne supression mechanic'en kombinert med Close Quarterd DLCen er jo ikke kompitabelt i det heletatt. (for ikke å snakke om alle andre maps). Endret 2. april 2012 av MrLee Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Faen jeg er så drittlei admins på enkelte servere! ble nottop drept av en admin med /kill fordi jeg fløy i f18 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Faen ta Battlefield 3 post patch. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tar tilbake alt positivt jeg må ha sagt om suppression, etter å ha sett den videoen. Det der var bare ekkelt. Får håpe Dice tar til vett og fikser det fortløpende, men det er vel ikke så aktuelt. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hehe, her er det definitive beviset på at supression er fucked atm Så jævli bra video! http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs&feature=g-all-lik&context=G26da28aFAAAAAAAABAA Haha, så den først nå. Man må jo begynne å lure på hva slags talentløse idioter DICE ansetter som Quality assurance egentlig. For denne supression mechanic'en kombinert med Close Quarterd DLCen er jo ikke kompitabelt i det heletatt. (for ikke å snakke om alle andre maps). Da er vel spørsmålet heller: hvorfor satt ikke det andre laget opp en tilsvarende suppress fra andre siden? De kunne fint supresse før han fikk trengt seg framover. Når motstanderne ikke er helt kurrante kan man suppresse til den store gullmedaljen uansett. Kjørte noen gode runder med suppress selv pre-patch nedover korridor på Metro. 90% av motstanderne insisterte på å komme opp korridoren, mens 10% skjønte at det faktisk ikke nyttet så lenge jeg suppressed. Disse 10% så lyset og skjønte at de måtte skifte taktikk. Etterhvert kom de fra siden og bakfra. Verre var det ikke. En suppress skal i praksis ikke være mulig å ta ut rett forfra, annet enn ved grov flaks eller granater. 1 Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Skulle prøve Battlefield på en annen data, og da jeg hadde instalert det og startet det opp, fikk jeg beskjed om at jeg måtte oppdatere skjermkortet. Jeg gikk da på gefroce.com/drivers og fant oppdateringen. Men etter oppdateringen får jeg bare "bluescreen" og kan egentlig ikke gjøre noe, vet at jeg kan system restore, men vil jo spille bf3. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Prøvde det samme som han fyren her isted, fikk 82/46 Det andre laget var da litt bedre en de i videoen også tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvor lang tid tar det å få flares? Sånn helt ærlig, 10 min? En spiller som har spilt 100 timer kan kartene bedre enn han som bare har spilt 1 time. Dette sier seg selv. BF3 er ikke "Point and shoot". Det er taktisk posisjonering og lagarbeid fremfor alt annet. Flares var ett tilfeldig eksempel. Det er den aller første unlocken og tar følgelig ikke særlig lang tid å unlocke. Poenget er ikke at de som kjøper seg utstyr via EA får de første unlockene som tar null tid å få uansett. Poenget er at de får ALLE unlocks. Selv de som tar svært mange timer å unlocke. Man skal spille veldig mange timer for å få alle unlocks til alle vehicles. Og det er en del svært gode unlocks som helt klart gir deg fordeler og som befinner seg mot slutten av unlocks.Og jeg skal svare deg på det siste. Er det greit å bryte Activision sine regler for å nå nivå 70 og få alle unlocks - nei ikke for Activison. For oss andre, meh hvem bryr seg? De er fortsatt dårligere spillere enn de som har brukt masse timer på spillet. Og du har tydelig vis ikke skjønt at "siste unlock ikke er lik beste unock". Så er det da greit at man betaler for å nå høyeste nivå og får alle unlocks - ja det er det for EA. For oss anre, meh hvem bryr seg? De er fortsatt dårligere spillere enn de som har brukt masse timer på spillet. Så forstår jeg deg rett i at du ikke synes det er juks å hacke til seg unlocks? [Og skulle du (du som ikke har reactive armor unlocked enda) møte en annen tanks head on (den jævelen som har kun har spilt 1 time men har kjøpt seg reactive armor) så ja, kanskje du taper. Men du kunne jo ha kjørt et annen vei. Du kunne ha holdt deg til lagkameratene dine og fått repairs. Det kan hende du har nok erfaring til å bruke Guided samtidig. Du kan også hoppe ut mellom skudd å skyte en RPG mot han. De to siste tingene er to ting en nykommer mest sannsynlig ikke vil gjøre.] Jeg sier ikke at de ikke er umulig å kontre de som har unlocks. Juks er ikke definert ved at det kun er juks dersom det rammer deg direkte eller at det er umulig å kontre. Men hvorfor skal jeg behøve å trekke meg tilbake når jeg har spilt ærlig, bare fordi jeg møter en annen som betaler penger til EA for å få fordeler? Jeg kan fint kontre folk som bruker aimbots også, ved å holde meg unna dem. Og hvis jeg kan bruke tilbaketrekning for å kontre juksemakere, hvorfor kan ikke de som ikke har unlocks i utgangspunktet benytte samme taktikk inntil de har skaffet seg samme unlocks på ærlig måte? Igjen, er enig med deg på den moralske og spillmessige siden av saken. Men ikke kom å si at en som er totalt ny til spillet vil, med bare å kjøpe seg unlocks, heve seg så mange hakk at han vil forbigå de som har spilt seg opp til rank 45 (o.l.). Nei, det påstår jeg heller ikke. Det som er svært så begredelig her er at de som helt klart var juks for måneder siden nå liksom er akseptert fordi utgiver kan tjene penger på det. Som jeg skrev tidligere: det skal ikke forundre meg om man får kjøpt "aim-assist" til BF4 fordi EA/Dice finner ut at man kan tjene penger på det... 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 [quote][/quote] Problemet er ikke kraftig suppression -- denne er helt fin. Problemet er at DICE har laget noen helt idiotiske kart som ikke har noe med Battlefield-serien å gjøre. Damavand Peak og Metro er helt håpløst trange, mens resten av kartene er ganske fine og åpne med flere veier rundt omkring som gir mange valgmuligheter. Metro, for eksempel, gir deg valget mellom å løpe rett frem og dø, eller løpe litt til siden og dø der. Post-patch suppression fungerer fint på de fleste kart, etter min mening, men jeg ser jo av videoen at det er helt latterlig enkelte steder. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tingen med at jeg av og til får Additional Points? Får sånn 5000 additional points på visse servere Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Før patchen var go to kitet mitt M16 med silencer, forgrip og kobra og G18, etter patch er det G3 med red dot og flash suppresor og REX. Moro når det blir så stor forskjell i hva som funker. Liker tanken med suppression, men den er litt i overkan slik den er nå. Den belønner de mindre dyktige spillerene veldig mye. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Enda en bug.. hvis man fyrer av TV missile rett etter att man har switchen fra gun, eller fyrer av i skrå vinkel, så sprenger man helikopteret Dette blir jo bare bedre å bedre... Denne bug'en har vært der hele tiden Intet nytt, men hadde selv håpet de fikk fikset bug'en i patchen som kom. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg føler at dette spillet kommer aldri i verden til og bli bugfritt. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg føler at dette spillet kommer aldri i verden til og bli bugfritt. Sånn går det når griske-EA skal hasteutgi et halvferdig spill, pengene rår. Eneste utgiver jeg setter min lit til nå er ArenaNet og GW2. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå