Lami Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er det bare hos meg grafikken ikke går smooth? Er ikke pingen, men spillet har jo alltid gått smooth før den nye patchen! Nå er det forbanna micro stuttering hele tia. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Som sagt, jeg har langt fra det samme problemet med M40. Treffer på 1/3 skudd, og det er som sagt med innskytingstaktikken min. Noen rifler "sitter" bare bedre med folk. sånn er det bare, f.eks. i BC2 satt alle og brukte GOL.. jeg putra av gårde med SV98'ern min og traff 10 ganger mer med den enn jeg noensinne gjorde med GOL'en. Når det er sagt min accuracy med M40 er milevis over M98B'en også. Men jeg får mer kills med M98'ern uansett... I BC2 var det kun en rifle for meg, og det var M24 Men ja, jeg får vel prøve meg litt mer og se om jeg finner takten på M98B, alternativt bare drite i det og fortsette med M40en... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg syntes selv M98b var et helvetet å bruke til å begynne med, traff ikke en dritt... Var heller vandt med de andre riflene. Men nå har jeg over rett over 1000 kills med den ~39% acc og ~850 hs. Tror det hadde en del å si på bullet speeden for min del, da jeg ofte skjøt på bevegelige mål, og da var det et helvete å gå over til m98 sin raske speed kontra resten av riflene. Så gi den litt tid og det ordner seg nok Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Håper virkelig den jet/missile buggen blir ordna opp i så fort som mulig. En annen ting, IGLA/Stinger/Javelin har en visuell bug, den orange ramma som kommer opp ved lock, dukker ikke allltid opp, selv om man fremdeles får skutt.. ingen krise, men det er nå en bug. Er det bare hos meg grafikken ikke går smooth? Er ikke pingen, men spillet har jo alltid gått smooth før den nye patchen! Nå er det forbanna micro stuttering hele tia. Synes ikke BF3 har gått smooth i det hele tatt jeg, selv med god fps.. Ytelsen generelt er også dårlig spør du meg.. Back to Karkand maps'a er jo helt grusomt å spille på med mange spillere. Endret 2. april 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Virker også som det er endel gfx instillinger som har blitt resatt. Jeg mener jeg spillte med det meste på medium før, nå står ting på high etter patchen. Så dobbeltsjekk dette før du begynnre med drivere og slikt Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er det flere som har opplevd att flares ikke virker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Håper virkelig den jet/missile buggen blir ordna opp i så fort som mulig. En annen ting, IGLA/Stinger/Javelin har en visuell bug, den orange ramma som kommer opp ved lock, dukker ikke allltid opp, selv om man fremdeles får skutt.. ingen krise, men det er nå en bug. Er det bare hos meg grafikken ikke går smooth? Er ikke pingen, men spillet har jo alltid gått smooth før den nye patchen! Nå er det forbanna micro stuttering hele tia. Synes ikke BF3 har gått smooth i det hele tatt jeg, selv med god fps.. Ytelsen generelt er også dårlig spør du meg.. Back to Karkand maps'a er jo helt grusomt å spille på med mange spillere. Hos meg går alle BTK mapsa smooth med 64 spiller, rart at det ikkje gjør det hos deg også... Eller vent nå litt, du har jo ATI Kanskje det er en liten fordel å også ha 6 kjerner, siden BF3 skalerer på 8 tråder? Da særlig på store maps med mange spillere og ved kjøring av flerkortløsning. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er det flere som har opplevd att flares ikke virker? I chopper ja. *BEEP BEEP BEEP bip bip bip bip* Så trykker jeg X, så slutter det å pipe... 3 sec etterpå. BOOOM. faen heller Dice Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Håper virkelig den jet/missile buggen blir ordna opp i så fort som mulig. En annen ting, IGLA/Stinger/Javelin har en visuell bug, den orange ramma som kommer opp ved lock, dukker ikke allltid opp, selv om man fremdeles får skutt.. ingen krise, men det er nå en bug. Er det bare hos meg grafikken ikke går smooth? Er ikke pingen, men spillet har jo alltid gått smooth før den nye patchen! Nå er det forbanna micro stuttering hele tia. Synes ikke BF3 har gått smooth i det hele tatt jeg, selv med god fps.. Ytelsen generelt er også dårlig spør du meg.. Back to Karkand maps'a er jo helt grusomt å spille på med mange spillere. Hos meg går alle BTK mapsa smooth med 64 spiller, rart at det ikkje gjør det hos deg også... Eller vent nå litt, du har jo ATI Kanskje det er en liten fordel å også ha 6 kjerner, siden BF3 skalerer på 8 tråder? Da særlig på store maps med mange spillere og ved kjøring av flerkortløsning. Jeg tror nok ikke forskjellen mellom 2600k og 3930/3960 er all verden, selv om BF3 MP skalerer på 8 tråder. In gaming there are a few games that see a benefit from the two extra cores, but not enough to warrant spending 100% more for the CPU. For example BF3 MP can hit up to 8 cores, but, its important to note that the load isn't even and few cores are pushed to 100%, which means a lot of the difference for example a 2500k to 3930k can be made up by the HT "cores" of lets say a 2600k. There is still a difference between the 3930 and the 2600 but by this point its probably less then a 2% difference. Mye av grunnen til att jeg føler ting ikke går smooth, er først og fremst 120Hz monitor, og fps detter langt under 120fps., og det er flere enn meg som sliter med screentearing i BF3 på AMD 7XXX, først å fremst den jævla screentearinga som irriterer meg. I chopper ja. *BEEP BEEP BEEP bip bip bip bip* Så trykker jeg X, så slutter det å pipe... 3 sec etterpå. BOOOM. faen heller Dice Forbanna drit det der. Det virker som det er 50/50 om det virker eller ikke.. Har lagt merke til flere bugs nå, enn før patchen.. Endret 2. april 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Poenget er at spillet var smooth FØR patchen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Enda en bug.. hvis man fyrer av TV missile rett etter att man har switchen fra gun, eller fyrer av i skrå vinkel, så sprenger man helikopteret Dette blir jo bare bedre å bedre... Endret 2. april 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 CHALLENGE ACCEPTED! Lykke til ! faen, startet spille og har spilt siden, men så skulle jeg og en annen over til A fordi vi var på C og de holdt B. Så jeg brukte smoke. Det funket bra helt til jeg traff og drepte en med smoke. Da ble jeg kicket for M320. Lå på førsteplass med over 50 kills og greier... Velkommen i klubbben! Alltid en fordel å sette seg inn i reglene for serveren før man joiner . Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 CHALLENGE ACCEPTED! Lykke til ! faen, startet spille og har spilt siden, men så skulle jeg og en annen over til A fordi vi var på C og de holdt B. Så jeg brukte smoke. Det funket bra helt til jeg traff og drepte en med smoke. Da ble jeg kicket for M320. Lå på førsteplass med over 50 kills og greier... Velkommen i klubbben! Alltid en fordel å sette seg inn i reglene for serveren før man joiner . Nå trodde jeg det gjaldt M320 Grenade jeg da.. Så ekstremt irriterende. Smoke burde jo være lov. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 "Nå trodde jeg det gjaldt M320 Grenade jeg da.. Så ekstremt irriterende. Smoke burde jo være lov." Ja, du har et poeng, men det registreres vel at du har brukt M320, så da blir du kicka uansett. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 "Nå trodde jeg det gjaldt M320 Grenade jeg da.. Så ekstremt irriterende. Smoke burde jo være lov." Ja, du har et poeng, men det registreres vel at du har brukt M320, så da blir du kicka uansett. Ja, men blir fortsatt irritert... Hadde 50 kills! + en hel del med poeng. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 La oss begynne og spille bc2 igjen! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 La oss begynne og spille bc2 igjen! Spilte det igår faktisk! Helt jævlig irriterende det er å ikke kunne løpe sidelengs.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 La oss begynne og spille bc2 igjen! Spilte det igår faktisk! Helt jævlig irriterende det er å ikke kunne løpe sidelengs.. Det var det første jeg reagerte på også når jeg prøvde det igjen for første gang! Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Noen andre som har funnet nye "go-to-setups" etter patchen? Foregrip har i mine øyne blitt ubrukelig nå - siden det er såpass lett å drag fire kun med Hbar, spesielt om man er ADS. Det virker som om det kokes ned til hbar eller flash supressor, uten foregrip om man vil ha den samme weapon handlingen som man hadde pre patch, spesielt med tanke på M16A3. Det som er bra er at man får flere valgmuligheter. Vil jeg være mest effektiv på kloss til medium hold? eller vil jeg virke bedre på medium til lange hold?. En annen fet ting er at RIS (vet ikke om man trekker raskere, kontra å ha den i reim på ryggen lenger, men våpnet ser i alle fall hundre ganger mer BAMF ut med stasj underslung) og Hbar faktisk har en funksjon i spillet nå. Underdogs som AK74M har også blitt perverst attraktive nå. Eneste minuset er en relativt lav skuddtakt på 650RPM, men hva gjør vel det når den har blitt den nye laserkanonen? Man kan tyne den helt ut til 10-skuddsbyger, med relativt gode treffbilder selv ut til lange hold. Ta med deg en masterkey, så har du eliminert svakheten i CQB også. - Hbar: tettere samlinger på medium =&--#62; lange hold i form av ADS accuracy bonus. - Flash supressor: øker random bullet deviation noe, reduserer rekyl betraktlig (samme funksjon som hbar, bare en annen måte å fremstille det på). Et godt alternativ på CBQ-kart grunnet redusert munningsflamme? - Vertikalgrep: skal i utgangspunktet redusere rekyl/spredning på korte hold, men øker RBD på lengre hold. Ser ikke helt poenget med denne lenger siden det er lett å kontrollere rekyl med hbar. edit: gjelder hovedsaklig for Assault Endret 2. april 2012 av Sintfisk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Åssen får jeg platoon tag til å vises forran soldatnavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå