SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Mye klaging av ms, slitter på en elendi linje på 0,7Mbit og ligger på 60-70ms. Håper du ikke snakker til meg, jeg klager på ingen måte. Jeg skryter av hvor lav ping jeg har Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Neinei, var til folk lengere opp på siden Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 hva er forskjellen mellom conquest assault og conquest? Etter min kjennskap så starter det ene laget i CQ A med alle basene cappet, mens det andre laget starter med null baser og flere tickets for å kompansere for dette. I vanlig CQ starter begge lag med ingen. Og det laget som har alle flaggene, har ingen vanlig spawn, så dersom det andre laget holder alle flaggene, er kun squad spawn mulig for det laget. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 "Problemet" med CQA i dag er at det virker som at serverene ikke kjører 2 runder med samme map lengre. I BF2/2142 var standard praksis at det ble kjørt 2 runder av samme map, bare med motsatte lag slik at begge lagene fikk utnytte at en side evt. hadde fordeler på visse maps. Men ADHD kidsa i dag syntes vel det blir for kjedelig å kjøre samme map 2 ganger på rad... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og funksjonaliteten er der jo, den kjøres jo på Rush. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har spilt nok til å vite at unlocks har svært lite å si hvis feil person sitter bak knappene. Det er ingen direkte fordeler ved å ha unlocks. Dette setter spiller likt med de som allerede har unlocks. Å komme seg "forran" noen har heller ingenting å si. La meg presisere dette via argumentet ditt for kjøretøy. Som er det helt horribelt. --> Man har x antall unlocks å velge imellom. Hvorav man må prioritere. Å velge en ting fremfor en annen er ingen fordel. Det er snakk om smak og behag, spillestil osv. Det er ingen passive fordeler en som kjøper seg "ei pakke" får som en som ikke har kjøpt kan bruke selv med sine egne spesifikasjoner. Sorry mac, men du er på den tapende siden av diskusjonen hvorvidt dette er juks. Jeg er fullstendig enig med deg når det kommer til den moralske og spillglede-siden av saken. Men denne "snarveien" er ikke for spillere som deg og meg som spiller ofte. Vi får unlocks på den vanlige måten. Denne pakken er for de som ikke vil bruke mye tid, men prøve mye av spillet. Den er for de som har mye penger og vil kjøpe seg moroa med en gang. Det er ingen, og da tørr jeg og påstå - ingen -, som kjøper denne pakka for å "bli bedre enn oss andre". For de kan jo i det absolutt beste utfallet få unlocka så mye som de som har unlocka alt, og fra der prøve å spille like bra som dem som har brukt godt over 200 timer på spillet allerede. Jepp, det er ståa. Umoralskt, sikkert. Jusk, neppe. Uhhh jeg kan vel bare spørre igjen: har du hørt om "vehicle unlocks"?? For å gjøre det enkelt: En av unlocks på tanks er "Reactive Armor". Denne må du spille ganske mye for å få. Dersom du har to like gode spillere (dvs. kan du faktisk treffe det du sikter på i det hele tatt?) så taper den spilleren som ikke har "Reactive Armor". Enkelt og greit. På helikoper og fly så er det rett og slett helt vanvittig å fly uten flares(som du må unlocke). Et helikopter som har "Below Radar" kan ikke bli tatt ut av bakkestyrker, men du må spille ganske lenge for å unlocke denne. Er det rettferdig at en som har spilt 100 timer i MBT er dømt til å tape når han møter en som har spilt 1 time i MBT bare fordi han har betalt EA/Dice for å få en fordel? Og jeg spør deg: Er det greit å hacke seg til unlocks, eller er det bare greit dersom man faktisk betaler penger for det? Hvor lang tid tar det å få flares? Sånn helt ærlig, 10 min? En spiller som har spilt 100 timer kan kartene bedre enn han som bare har spilt 1 time. Dette sier seg selv. BF3 er ikke "Point and shoot". Det er taktisk posisjonering og lagarbeid fremfor alt annet. Og jeg skal svare deg på det siste. Er det greit å bryte Activision sine regler for å nå nivå 70 og få alle unlocks - nei ikke for Activison. For oss andre, meh hvem bryr seg? De er fortsatt dårligere spillere enn de som har brukt masse timer på spillet. Og du har tydelig vis ikke skjønt at "siste unlock ikke er lik beste unock". Så er det da greit at man betaler for å nå høyeste nivå og får alle unlocks - ja det er det for EA. For oss anre, meh hvem bryr seg? De er fortsatt dårligere spillere enn de som har brukt masse timer på spillet. [Og skulle du (du som ikke har reactive armor unlocked enda) møte en annen tanks head on (den jævelen som har kun har spilt 1 time men har kjøpt seg reactive armor) så ja, kanskje du taper. Men du kunne jo ha kjørt et annen vei. Du kunne ha holdt deg til lagkameratene dine og fått repairs. Det kan hende du har nok erfaring til å bruke Guided samtidig. Du kan også hoppe ut mellom skudd å skyte en RPG mot han. De to siste tingene er to ting en nykommer mest sannsynlig ikke vil gjøre.] Igjen, er enig med deg på den moralske og spillmessige siden av saken. Men ikke kom å si at en som er totalt ny til spillet vil, med bare å kjøpe seg unlocks, heve seg så mange hakk at han vil forbigå de som har spilt seg opp til rank 45 (o.l.). 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Hvor lang tid tar det å få flares? Sånn helt ærlig, 10 min? 11 sekunder tar det. Endret 2. april 2012 av SLi Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Skjønner virkelig ikke hva som feiler spillet mitt. Lyden er helt fucked. For det første så hører jeg ikke når folk roper og skriker osv. Og når jeg setter på surround på headsette (G930) Er mye av lyden kun på venstre øre. Løpelyden og kjøretøy lyden er kun på venstre øre. Dette skjedde etter patchen.. vet ikke om det er spillet eller PCen som gjør det. :S Tror jeg skal prøve og reinstallere det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Hvor lang tid tar det å få flares? Sånn helt ærlig, 10 min? 11 sekunder tar det. Tar vel enda kortere tid, siden flares unlockes på hele 0/0 jet score. Air-to-Air-missiles krever 700 poeng, også kjent som "skyt ned 3 fly med minigun'en" (100 for kill, 100 for disable vehicle, 50 for destroy). Dessuten merker jeg at de beste pilotene heller bruker minigun fremfor AtA. Edit: Og der begynte jeg å lure på hvorfor i alle dager de fire-fem jetpilotene jeg skjøt ned med AtA i går ikke reagerte med flares? Mulig de allerede hadde brukt dem siden både jeg og den andre jeten på laget mitt lå på halen hans. Endret 2. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Sannsynligvis fordi de er så vandt med at AA missiler ikke funker etter patchen at de gav f? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg spiller på xbox som ikke har fått patchen enda Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) åja, Xbox... da er løsningen åpenbar: "de er tullinger som spiller på xbox?" Intent vondt ment Endret 2. april 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Skjønner virkelig ikke hva som feiler spillet mitt. Lyden er helt fucked. For det første så hører jeg ikke når folk roper og skriker osv. Og når jeg setter på surround på headsette (G930) Er mye av lyden kun på venstre øre. Løpelyden og kjøretøy lyden er kun på venstre øre. Dette skjedde etter patchen.. vet ikke om det er spillet eller PCen som gjør det. :S Tror jeg skal prøve og reinstallere det. Jeg har Logitech G35 og samme problem, lyden hopper inn og ut mye.. Hva pokker har de gjort med lock på helis som engineer? Var 3 stk som skjøt på samme fly akkurat men INGEN TRAFF?! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Som nevnt tidligere i tråden, det er en bug med stingere som gjør at de sprenger BAK flyet... Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Som nevnt tidligere i tråden, det er en bug med stingere som gjør at de sprenger BAK flyet... Alle 3? Rigth... fint de er raske med en fiks da.. Det tar vel 6 måneder igjen det da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 åja, Xbox... da er løsningen åpenbar: "de er tullinger som spiller på xbox?" Intent vondt ment Hehe, no hard feelings. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg har Logitech G35 og samme problem, lyden hopper inn og ut mye.. Har g35 jeg og, ingen problemer her Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Heller ikke her er det noen problemer med G35. Hvis du vil bli kurert for BF3, ihvertfall Metro, så spill på denne serveren. 5000 tickets! Førstegang jeg har blitt kvalm av spilling . http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/8aa02bef-9a01-4726-bb9d-4e7386b7fa16/5000-TICKETS-ChAoS-iM-KoPf/ Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 CHALLENGE ACCEPTED! Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå