mathiasxx9494 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen andre som synes flyene tåler mer etter den nye patchen ? Føler at det er vanskelig å skyte ned andre fly nå fordi de tåler så mye. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er vist noe bugs med rockets nå, så de ikke alltid gjør damage, selv om de treffer. Fått endel "xxx cheater" meldinger på serverne våre pga dette. Dice er flinke til å adde bugs ved patching. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dere som skal bli med i diskusjon platoon. Bli fan av gruppe nummer 1 og apply for gruppe nr 2(http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241073554318/listmembers/). Gruppe nr 1 er cappet på 100 så er ikke plass til flere i den. Det er 22 applying soldiers der nå som ikke kommer inn. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er det lov tli å "reklamere" for egen platoon her? For deg er det vel greit, fordi det handler om Diskusjon.no sin server, men kan jeg "reklamere" for min? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) hallo damer..... http://battlelog.bat...85/1/352086228/ Endret 1. april 2012 av SLi Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ikke juks, når utvikler står bak det. Grunnen til at det gjerne blir slått ned på når folk hacker, er at de akkurat, hacker. Og om folk hacker, er det ikke et aktuelt valg alle kan ta, som det å kjøpe er. hehe, ja ikke sant, når man betaler penger til utviklerene for det er det ikke juks, selv om man oppnår akkurat det samme som ved å hacke. Mao: Offisielt juks, velsignet av utviklernes sin pengebinge.Men uansett, om folk hacker, så de får unlocks, uten at de kjører aimbot osv ingame, kun får unlocked alt, skader det uansett ikke gameplay mot meg direkte, i alle fall ikke nå etter spillet har vært ute så lenge. Faktisk skader det også gameplay direkte. Hva nå med de som bare har unlocket feks. halvparten av vechicle unlocks? Plutselig får alle som jukser til seg unlocks en fordel i forhold til de som bare har halvparten. Da står du igjen med to valg: Enten jukse selv og betale EA/Dice en pengesum for at de skal unlocke resten for deg, eller spille med dårligere odds. Hvorfor skal de som har vært ærlige gjennom hele spillperioden nå måtte spille med dårligere odds plutselig?? Argumentet "komme seg opp på samme nivå som de andre" holder rett og slett ikke vann, fordi man går også forbi og over nivået til mange andre. Og fin monopol referanse, du skjønner tydeligvis ikke helt hva jeg prøver å si. Nei, jeg skjønner tydeligvis ikke det. For det ser veldig ut som om du forsøker å legitimere juks! Men hat og whine å mye dere vil, slutt gjerne å spill også om det plager dere så hardt. Hadde jeg visst at det skulle bli lov til å jukse, med utviklernes velsignelse, hadde jeg trolig aldri begynt å spille. Dette er noe som nå har blitt innført lenge etter at man har kjøpt og betalt for spillet. Er jo veldig fint å kjøpe et produkt som man liker og å begynner de som har laget produktet å mikke og føkke med produktet i etterkant. Og da er liksom løsningen å "slutte å spille"? Hva med pengene jeg betalte for produktet? Men for å spørre deg direkte : Hva mener du er meningen med unlocks i et slikt spill? 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvilken combo er best når man er pilot og gunner i heli? Kan begge ha flares? Prøvde en match i går hvor jeg var gunner å bruke flares, men da kunne ikke piloten bruke det. Er det best om han kanskje bruker ECM jammer istede? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ikke juks, når utvikler står bak det. Grunnen til at det gjerne blir slått ned på når folk hacker, er at de akkurat, hacker. Og om folk hacker, er det ikke et aktuelt valg alle kan ta, som det å kjøpe er. hehe, ja ikke sant, når man betaler penger til utviklerene for det er det ikke juks, selv om man oppnår akkurat det samme som ved å hacke. Mao: Offisielt juks, velsignet av utviklernes sin pengebinge.Men uansett, om folk hacker, så de får unlocks, uten at de kjører aimbot osv ingame, kun får unlocked alt, skader det uansett ikke gameplay mot meg direkte, i alle fall ikke nå etter spillet har vært ute så lenge. Faktisk skader det også gameplay direkte. Hva nå med de som bare har unlocket feks. halvparten av vechicle unlocks? Plutselig får alle som jukser til seg unlocks en fordel i forhold til de som bare har halvparten. Da står du igjen med to valg: Enten jukse selv og betale EA/Dice en pengesum for at de skal unlocke resten for deg, eller spille med dårligere odds. Hvorfor skal de som har vært ærlige gjennom hele spillperioden nå måtte spille med dårligere odds plutselig?? Argumentet "komme seg opp på samme nivå som de andre" holder rett og slett ikke vann, fordi man går også forbi og over nivået til mange andre. Og fin monopol referanse, du skjønner tydeligvis ikke helt hva jeg prøver å si. Nei, jeg skjønner tydeligvis ikke det. For det ser veldig ut som om du forsøker å legitimere juks! Men hat og whine å mye dere vil, slutt gjerne å spill også om det plager dere så hardt. Hadde jeg visst at det skulle bli lov til å jukse, med utviklernes velsignelse, hadde jeg trolig aldri begynt å spille. Dette er noe som nå har blitt innført lenge etter at man har kjøpt og betalt for spillet. Er jo veldig fint å kjøpe et produkt som man liker og å begynner de som har laget produktet å mikke og føkke med produktet i etterkant. Og da er liksom løsningen å "slutte å spille"? Hva med pengene jeg betalte for produktet? Men for å spørre deg direkte : Hva mener du er meningen med unlocks i et slikt spill? Endelig noen som har skjønt det. For min egen del har jeg 60timer spillt og har bare unlocket alt til medic. Syntes det er litt av poenget i BF og COD. Du har et mål å nå. Skulle jeg kjøpt alt av unlocks nå hadde jeg kjedet meg i hjel, slik som i BC2 alt unlocket er kjedlig for min del. Jeg ser på dette som juks. Å kunne kjøpe alt er helt høl i hodet. Menmen.. Alt EA tar i blir ødelagt til slutt. 2 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Noen flere som har samme synspunkt som meg på nye supression effekten? Føler som man blir helt ubrukelig-gjort ettersom man ikke er i nærheten av å treffe der man sikter. Noe jeg syns er 100% ødeleggenede for spillopplevelsen, da dette er et FPS spill. Kommer aldri til å spille dette igjen før det er endret på. Recons lider spesielt av dette. Edit: Og til dere som driver å kviner på at folk kan kjøpe seg unlocks og dermed får en fordel av det. Feil, feil, feil. En ting er å unlocke våpen og div. En annen ting er å mestre dem. Å ha dem til rådighet er på ingen måte en fordel fremfor andre som ikke har dem til rådighet. Å kunne bruke et våpen/kit bedre enn nestemann er derimot en fordel, men en fordel basert på ferdigheter fremfor størrelsen på eget arsenal. Endret 1. april 2012 av bandreas 5 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Edit: Og til dere som driver å kviner på at folk kan kjøpe seg unlocks og dermed får en fordel av det. Feil, feil, feil. En ting er å unlocke våpen og div. En annen ting er å mestre dem. Å ha dem til rådighet er på ingen måte en fordel fremfor andre som ikke har dem til rådighet. Å kunne bruke et våpen/kit bedre enn nestemann er derimot en fordel, men en fordel basert på ferdigheter fremfor størrelsen på eget arsenal. Enten så har du ikke lest tråden eller så har du ikke spilt særlig mye. Om du hadde gjort det så hadde du visst at vehicle unlocks gir deg klare fordeler, og det er ikke noe snakk om å "mestre" mesteparten av dem for å få fordelen. Mange av dem er direkte passive fordeler. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Så lenge kjøpte unlocks ikke gir deg muligheter som ikke er tilgjengelige ved vanlig play, så gir jeg blanke f. Ja det er litt taper å kjøpe unlocks, og det fjerner mye av motivasjonen, i alle fall for meg, men whatevs. De skal kunne bruke det også. Dessuten, vehicle unlocks er teit i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Uh. Gikk inn på en server. Nummer to i kø. Deretter førstemann i kø. Gikk ut på kjøkkenet for å lage solbærtoddy. Tredje mann i kø. What? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Reserverte plasser (dersom dette faktisk er mulig i BF3 har jeg ingen anelse om, men det var i alle fall vanlig i CS og UT). Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er det bare meg eller er BF vanskeligere etter den nye patchen? Eg har svært få runder som er gode etter den nye patchen, har mange kills med Tank og RPG mot tank, men føler at tanken tåler vilt mange skudd fra RPG etter den nye patchen, og tanken tåler ingenting lengre, blir tatt ut av fly med en gang eg kommer meg fram på mappet. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det jeg merker mest er surpression og svakere tank, sterkere javelin og vanskeligere å ta ned fly med heatseekers. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kverker javelin tanks skikkelig på ett skudd nå ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ikke "one shot, one kill" hvis du trodde det. "IR Smoke" og "Reactive Armor" er standard på tanks for meg nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Virker som om den Reactive Armoren er laget av papp når man møter på heli og fly. Syntes de kunne ha balansert dette ut med at du kan locke på fly og heli med Guided Missiles uten å måtte Laser Designate de først. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 hva er forskjellen mellom conquest assault og conquest? Etter min kjennskap så starter det ene laget i CQ A med alle basene cappet, mens det andre laget starter med null baser og flere tickets for å kompansere for dette. I vanlig CQ starter begge lag med ingen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ikke "one shot, one kill" hvis du trodde det. "IR Smoke" og "Reactive Armor" er standard på tanks for meg nå. Men kan man få smadret en tank med 2 skudd i stedet for å stå der som en idiot når man har brukt opp de 3 (?) skuddene man spawner med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå