Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Tanks gameplayet der ser rimelig epic ut, men så lenge det er en delvis scriptet event i SP så er jeg ikke helt i hundre. Og bildene fra metro mapet virker alt for likt BC2 for min smak. Men jeg er fortsatt optimist på at dette blir kanon, dog ikke helt overbevist enda. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

25 Oktober har jo blitt nevnt utallige ganger siden i går :p

Bruke vg for spillnytt, hmpf.

 

Syns ikke den MPtrailern overbeviste i det hele tatt... Maks speed og mange rare neonfarger ute å går. Litt for BC2 som noen andre nevnte. Håper det blir endret.

Resten ser vanvittig heftig ut :) Nå når jeg bare se litt helikopter.

Lenke til kommentar

JAJAJA :p

 

Enig med flashy/neonfarge kommentarene og sånn.. Men regner med det er noe de gjør for å kapre CoD fans, de vil jo selge mest mulig.. Bare håper ikke det påvirker resten av gameplayet, og at det vil bli kjent Battlefield stil :)

 

Så også på livefeed i går, var mye som så bra ut da.

Lenke til kommentar

Blir bra ja.

 

Fyyyyyyyyy fankern! Om man i det hele tatt vurderer å bruke penger på MW3 etter å ha sett Thunder Run må man ha blitt mistet i gulvet eller noe...

Syns de undervurderer seg selv med "Leaps ahead of the competition"...

 

edit. norsk

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Syns ikke den MPtrailern overbeviste i det hele tatt... Maks speed og mange rare neonfarger ute å går. Litt for BC2 som noen andre nevnte. Håper det blir endret.

Resten ser vanvittig heftig ut :) Nå når jeg bare se litt helikopter.

Enig i det. Ser latterlig bra ut, men fikk mer bc2 feeling enn bf2 her gitt.

Lenke til kommentar

De burde klart vist en annen multiplayer bane. Den var altfor liten og viser ikke det de fleste BF vil ha i BF3. Kult likevel da

 

Det beste Best Friends vil ha i BF3? :)

 

Vi vet jo ingenting om størrelsen på banen kun dømt utifra traileren. For alt vi vet, kan map'et være kjempestort, men at kun close quarter ble vist.

 

lol, mente vel å skrive BF fans. Han som presenterte det sa at det var et infantry map, og banen er derfor liten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...