TheKims Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Trodde en stund at det var bare PS3 som fikk disse snarveiene til forskjellig utstyr, men ser at de er ute på Origin også, ganske kjedelig at folk som ikke har spilt kan få alt på lvl 1 om dem vil det. Ser at man utrolig nok også kan kjøpe seg alle Vehicle unlocks. Kjempeflott med offisiellt juks, men så lenge EA og Dice tjener på det så er det jo greit. Helt utrolig hvor lavt de har sunket I Battlefield 4 kan man sikkert kjøpe seg offisiell aimbot også: Looking for a faster way to get some of the aim and kills that you’ve seen Battlefield 4 veterans having? We’re introducing aimbots that will help you get caught up to more experienced players. Each bot unlocks autoaim for a specific class, vehicle set, or from the co-op challenges. You can also unlock more at once and save money; Grab a bot bundle and get a set of bots at a discount. Whether you’re looking to get a jump start with a massive number of kills & wins or just want to get some awesome stats, it’s the way to go. Ser ikke på det som juks, men heller et hjelpemiddel for de som akkurat har startet å spille BF3. Du er jo dømt til å tape visst du kommer med en tanks uten noen unlocks i dag. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen pakke med unlocks, synes litt av vitsen med spillet blir borte da. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Begynner å slå meg at det hadde vært langt smartere å ha en Diskusjon platoon enn en server. Serveren er jo alltid tomt, men med en platoon trenger man bare 4 stk online for å ha en squad på en annen server. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ja, det er veldig lite aktivitet på serveren Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Begynner å slå meg at det hadde vært langt smartere å ha en Diskusjon platoon enn en server. Serveren er jo alltid tomt, men med en platoon trenger man bare 4 stk online for å ha en squad på en annen server. Har vi ikke platoon da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 I dunno? Jeg er ikke medlem av noen... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Folk må slutte å kalle kjøp av unlocks for juks - det har ingenting med juks å gjøre!! De får ingen andre ting enn det vi andre har - og som det er sagt mange ganger - noob i tank er uansett noob. Dere er bare sure fordi dere har spilt i x antall timer, og så kommer det noen som slipper det, fordi EA har valgt at man kan slippe det ved å kjøpe snarveier. Live with it. Personlig hadde jeg aldri valgt å kjøpe meg snarveier, men jeg er heller ikke så daff at jeg kaller andre juksere fordi de velger å kjøpe. Det får være måte på å være surpung også. Endret 31. mars 2012 av Rayline TWB 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg spiller BF3 både på PC og PS3. På battlelog har jeg sett noen som har både PC og PS3 profilen sin i samme profil. Er det noen som vet hvordan man gjør dette? Et eksempel: http://battlelog.bat...3/user/djkucia/ Du er nødt til å ta kontakt med EA support via feks chatten dems Men når det gjelder det kjøping av aimbots. Det er jo en jævla fin måte for EA og Dice å tjene penger på da. Men om det er for å tjene penger eller for å virkelig hjelpe nybegynnerne vet man ikke. Men greit for nybegynnerne og faktisk ha en sjangse. Selv dreper jeg altfor mange noobs (nei, spiller ikke på NOOBS ONLY servere), synd på dem. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 I dunno? Jeg er ikke medlem av noen... http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391300895610/ og http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241073554318/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Sweet. Joiner, kanskje det blir litt spilling i morgen ettermiddag. Sitter mye med Wargame - European Escalation for tiden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Folk må slutte å kalle kjøp av unlocks for juks - det har ingenting med juks å gjøre!! De får ingen andre ting enn det vi andre har - og som det er sagt mange ganger - noob i tank er uansett noob. Dere er bare sure fordi dere har spilt i x antall timer, og så kommer det noen som slipper det, fordi EA har valgt at man kan slippe det ved å kjøpe snarveier. Live with it. Personlig hadde jeg aldri valgt å kjøpe meg snarveier, men jeg er heller ikke så daff at jeg kaller andre juksere fordi de velger å kjøpe. Det får være måte på å være surpung også. Så du synes det er greit om jeg hacker spilllet slik at jeg får meg unlocks og bedre stats? Er ikke det juks? Er ingenting juks så lenge man kan skaffe seg de samme tingene ved å bruke mer tid på det? For å dra en enkel parallell: Er det greit om jeg tar noen ekstra tusenlapper fra banken når jeg spiller Monopol? Det andre får jo like mye penger, de må bare spille litt lenger for å få dem. Artig at noen mener at slikt ikke er juks. Husker i COD for noen år siden. Da var det en enkel hack som gjorde at man fikk alle unlocks uten å unlocke dem selv via spilling. Dette ble ansett som juks fra utgivernes side og man kunne bli bannet for det... Men som jeg sa tidligere: Så lenge EA/Dice kan tjene penger på det samme, da er det visst ikke juks lenger... Alt av etikk og moral forsvinner rett ut av vinduet når pengegriskheten har tatt overhånd. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har søkt om å bli med i platoon #1. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Folk må slutte å kalle kjøp av unlocks for juks - det har ingenting med juks å gjøre!! De får ingen andre ting enn det vi andre har - og som det er sagt mange ganger - noob i tank er uansett noob. Dere er bare sure fordi dere har spilt i x antall timer, og så kommer det noen som slipper det, fordi EA har valgt at man kan slippe det ved å kjøpe snarveier. Live with it. Personlig hadde jeg aldri valgt å kjøpe meg snarveier, men jeg er heller ikke så daff at jeg kaller andre juksere fordi de velger å kjøpe. Det får være måte på å være surpung også. Så du synes det er greit om jeg hacker spilllet slik at jeg får meg unlocks og bedre stats? Er ikke det juks? Er ingenting juks så lenge man kan skaffe seg de samme tingene ved å bruke mer tid på det? For å dra en enkel parallell: Er det greit om jeg tar noen ekstra tusenlapper fra banken når jeg spiller Monopol? Det andre får jo like mye penger, de må bare spille litt lenger for å få dem. Artig at noen mener at slikt ikke er juks. Husker i COD for noen år siden. Da var det en enkel hack som gjorde at man fikk alle unlocks uten å unlocke dem selv via spilling. Dette ble ansett som juks fra utgivernes side og man kunne bli bannet for det... Men som jeg sa tidligere: Så lenge EA/Dice kan tjene penger på det samme, da er det visst ikke juks lenger... Alt av etikk og moral forsvinner rett ut av vinduet når pengegriskheten har tatt overhånd. Igjen, helt enig med Vice. Dette er jo bare fullstendig latterlig. 1 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 det var ikke noe unlock i bf før og tilogmed bf2. men i bad company så kom det. man kom fort gjennom det. i bf3 er det mye unlock som jeg ikke ser poenget i. og nå skal alle få jukse seg til det. battlefield er ødelagt. det fuc. det opp så mye. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan vi ikke skille den debatten ut? Eller enda bedre, droppe den? Det er ingen her som får gjort noe med det uansett. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan vi ikke skille den debatten ut? Eller enda bedre, droppe den? Det er ingen her som får gjort noe med det uansett. Hvis man bare skal diskutere ting med BF3 som noen her får gjort noe med, ja da blir det ingenting igjen å diskutere 4 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 hva er forskjellen mellom conquest assault og conquest? Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Folk må slutte å kalle kjøp av unlocks for juks - det har ingenting med juks å gjøre!! De får ingen andre ting enn det vi andre har - og som det er sagt mange ganger - noob i tank er uansett noob. Dere er bare sure fordi dere har spilt i x antall timer, og så kommer det noen som slipper det, fordi EA har valgt at man kan slippe det ved å kjøpe snarveier. Live with it. Personlig hadde jeg aldri valgt å kjøpe meg snarveier, men jeg er heller ikke så daff at jeg kaller andre juksere fordi de velger å kjøpe. Det får være måte på å være surpung også. Så du synes det er greit om jeg hacker spilllet slik at jeg får meg unlocks og bedre stats? Er ikke det juks? Er ingenting juks så lenge man kan skaffe seg de samme tingene ved å bruke mer tid på det? For å dra en enkel parallell: Er det greit om jeg tar noen ekstra tusenlapper fra banken når jeg spiller Monopol? Det andre får jo like mye penger, de må bare spille litt lenger for å få dem. Artig at noen mener at slikt ikke er juks. Husker i COD for noen år siden. Da var det en enkel hack som gjorde at man fikk alle unlocks uten å unlocke dem selv via spilling. Dette ble ansett som juks fra utgivernes side og man kunne bli bannet for det... Men som jeg sa tidligere: Så lenge EA/Dice kan tjene penger på det samme, da er det visst ikke juks lenger... Alt av etikk og moral forsvinner rett ut av vinduet når pengegriskheten har tatt overhånd. Det er ikke juks, når utvikler står bak det. Grunnen til at det gjerne blir slått ned på når folk hacker, er at de akkurat, hacker. Og om folk hacker, er det ikke et aktuelt valg alle kan ta, som det å kjøpe er. Men uansett, om folk hacker, så de får unlocks, uten at de kjører aimbot osv ingame, kun får unlocked alt, skader det uansett ikke gameplay mot meg direkte, i alle fall ikke nå etter spillet har vært ute så lenge. Og fin monopol referanse, du skjønner tydeligvis ikke helt hva jeg prøver å si. Om du starter med mer penger ifra banken enn andre, da har du en stor fordel, her er det snakk om at folk skal kunne betale en liten sum for å stille på likt nivå med de som allerede har spilt lenge. Se heller på det som at noen joiner ditt monopol spill etter et par timer, og betaler seg inn på et par gater på direkten, så de stiller mer likt med dere som allerede har spilt monopol noen timer. Men hat og whine å mye dere vil, slutt gjerne å spill også om det plager dere så hardt. 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 hva er forskjellen mellom conquest assault og conquest? I think “Conquest assault” is like the kind of Conquest we had in BF2, like Strike at Karkand, where one side has their main base, the other side has all the capturable flags and must defend them while the attackers must take over enough to bleed the enemy tickets out. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 det var ikke noe unlock i bf før og tilogmed bf2. men i bad company så kom det. BF2 har da opplåsbare våpen. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 hvorfor må dice lage så mange patcher? hvorfor bare ikke si at det er og blir sånn? bf3 blir bare mer og mer ødelagt for hver patch de kommer med. og det å komme med flere brett skal da få tilbake de som ikke liker bf3 lengre. man må fornye bf3, men ikke fikse bf3 fra grunnen av. de forsøker litt med patch, men enda med mye dritt de fleste ikke vil ha. det var ikke noe unlock i bf før og tilogmed bf2. men i bad company så kom det. BF2 har da opplåsbare våpen. sant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå