Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ny patch nye buggs, mus ingame dør for meg med jevne mellom rom. Fungerer fint i andre applikasjoner men,er dø ingame. Samtidig som at våpenet skyter på full guffe til man er tom for ammo. Samme som var etter release.

Men foruten musebugg, L85A2 no revoil og at heatseekers er ødelagt virker alt konge! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny patch nye buggs, mus ingame dør for meg med jevne mellom rom. Fungerer fint i andre applikasjoner men,er dø ingame. Samtidig som at våpenet skyter på full guffe til man er tom for ammo. Samme som var etter release.

Kjempefint. Tidligere klikket musa kun når du var ute i menyen. Nå er det altså ingame også...Gratulerer Dice... :grumpy:

Lenke til kommentar

*begge kommer på VT*

meg: god kveld

han: (...) æ e no nordænning så du får no bare...

meg: kor du e ifra

han: troms

meg: kor i troms

han: sør-troms

meg: ja æg og, kor i sør-troms???

han: kor du bor?

meg: mellom harstad og narvik

han: æ og!

WHAT ARE THE ODDS

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tanksene har jo blitt ekstremt svake med alle nerfene... Nesten nytteløst å prøve å reparere med repair tool siden den har blitt så treg, javelins/jets/stationary har blitt buffet mot tanks, og tanksene tåler

Enig.. rett og slett umulig og reparere ferdig en tanks før du blir sprengt i fillebiter.

Det er ikke meningen at du skal kunne reparere deg vekk fra at noen står og skyter på deg med rpg eller en annen tanks - da må du komme deg ut av skuddlinjen og reparere, det er sånn det skal være.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at spillet fryser og man får opp beskjeden "battlefield har sluttet å virke"? Skjedd to ganger i dag, begge gangene skje det langt uti runden og man mister alle kills og poeng. Skal sies at eg aldri har fått denne beskjeden før i dag, to gangher på under en time-

Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tanksene har jo blitt ekstremt svake med alle nerfene... Nesten nytteløst å prøve å reparere med repair tool siden den har blitt så treg, javelins/jets/stationary har blitt buffet mot tanks, og tanksene tåler

Enig.. rett og slett umulig og reparere ferdig en tanks før du blir sprengt i fillebiter.

Det er ikke meningen at du skal kunne reparere deg vekk fra at noen står og skyter på deg med rpg eller en annen tanks - da må du komme deg ut av skuddlinjen og reparere, det er sånn det skal være.

Jeg er enig i at repair toolen trengte en nerf og at den reparerte for fort i kamp, men nå har det blitt dratt en smule langt synes jeg. Jeg vant en tanks duell og reparerte tanksen etterpå mens den var ganske lav på helse, uten umiddelbare fiender i nærheten, (ingen poeng å flykte hvis den er disabled uansett) etter en halv evighet med reparering blir jeg angrepet av en jet og helsa synker igjen ned til nesten null. jeg reparerer til den store gullmedalje og rekker å bli angrepet av samme fly igjen, da bare gir jeg opp og drar til fots. Verdt å merke at det var ganske god tid mellom angrepene, og at jeg hadde endt opp med å reparere til fanden sjøl hadde tatt meg.

Denne repair nerfen, kombinert med Jav buff og mindre tank helse gjør tanks rimelig ubrukelige i mine øyne. Har flerfoldige timer med tankskjøring på samvittigheten, så dette er noe jeg legger veldig godt merke til. Rimelig kjipt å legge fra seg det man liker best med BF3 pga en nerf som ikke trengtes.

Lenke til kommentar

Også verdt å påpeke at det virker som om Battlelog er bakfull for tiden. Jeg har ranket opp til rank 45 to ganger i dag og har i skrivende stund 80580/80000 poeng som rank 44. AS VAL er også først av oppkommende unlocks, som også har blitt låst opp ved to anledninger i dag,

For ikke å nevne at jeg gjorde ett par co-op missions for å låse opp det siste våpenet; Fullførte dem begge og fikk bekreftet ingame at jeg låste opp G3A3. Når jeg går tilbake til battlelog så mangler jeg eksakt den samme summen jeg trengte før jeg startet de to co-op brettene.

Kan virke som flere timer med spilling har vært for ingenting gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...