Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siste runda nå med bf3 var ganske bra!(wake island) med god teamwork! Fløy helikopter også fløy i sirkel rundt fiendens base med black hawk, når teamet tok over basen så fløy jeg til en til base av fienden og fløy i sirker! kjempe morsomt når det er teamwork :D også fikk helikopteret så mye skade så fløy av seg selv på siden men klarte og holde kontroll over helicopteret :) er skikkelig stålt av god teamwork og helicopter skillsa mine :p

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at suppression gir mer rekyl, men mer random spread. Så det blir helt random om du treffer eller ikke, noe som ikke bra for noe skytespill, om det er COD, BF eller CS.

Random spread er generelt en uting, men om man ikke skulle hatt med randomness i spill ville det blitt usannsynlig lett å treffe det man siktet på, uansett avstand. Om man har høy spread når man er suppressed synes jeg ikke gjør noe da det i bunn og grunn bør være fullstendig random om man treffer under en slik situasjon. Å stikke fram hodet mot noen som sender store bly-byger i din retning er det samme som fullstendig galskap og bør belønnes deretter.

Lenke til kommentar

Flere som har vært borti heatseeker bugen?

 

Jeg bruker det ikke i jet, men opplevde dette på Kharg Island rush i Vipern. Skjøt 10 missiler altså 5 lock etter hverandre på flyet som ikke hadde flares flere ganger og missilene bare traff uten å gjøre noe som helst skade.. Samme skjedde på CQ på Kharg. En SU-35 som fløy rett mot meg ble truffet i fronten av missilene og ingenting skjedde..

Håper inderlig det kommer en fix på dette fort som.... og ikke til neste patch

Lenke til kommentar

Flere som har vært borti heatseeker bugen?

http://www.youtube.com/watch?v=zaYQiSG-71c

 

Jeg bruker det ikke i jet, men opplevde dette på Kharg Island rush i Vipern. Skjøt 10 missiler altså 5 lock etter hverandre på flyet som ikke hadde flares flere ganger og missilene bare traff uten å gjøre noe som helst skade.. Samme skjedde på CQ på Kharg. En SU-35 som fløy rett mot meg ble truffet i fronten av missilene og ingenting skjedde..

Håper inderlig det kommer en fix på dette fort som.... og ikke til neste patch

 

Opplevde nøyaktig det samme på Kharg... 2 jets som fly rundt meg i dogfights så det var enkelt for meg å locke flere ganger raskt etter hverandre, men selv med 3!!(x2 rockets) hits på rad så fløy den fiendtlige jet`en videre som ingenting. :huh:

 

Kan like godt skifte ut den perken til noe annet for Heli og Jet nå fram til dette er patchet.

Endret av laurell
Lenke til kommentar

Feil. Du kan locke on på bakkekjøretøy dersom de er innenfor range og i direct line of sight. Er det snakk om heli/jet, eller at de er utenfor direct line of sight, må de designates av SOFLAM, CITV, eller laserpainter fra heli/jet.

 

(edit: altså samme måte som Javelin)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Tanksene har jo blitt ekstremt svake med alle nerfene... Nesten nytteløst å prøve å reparere med repair tool siden den har blitt så treg, javelins/jets/stationary har blitt buffet mot tanks, og tanksene tåler betydelig mindre skade. Jeg skjønner ikke at de justerte balansen så ekstremt når tanks aldri har vært særlig OP.

Lenke til kommentar

Tanksene har jo blitt ekstremt svake med alle nerfene... Nesten nytteløst å prøve å reparere med repair tool siden den har blitt så treg, javelins/jets/stationary har blitt buffet mot tanks, og tanksene tåler betydelig mindre skade. Jeg skjønner ikke at de justerte balansen så ekstremt når tanks aldri har vært særlig OP.

Enig.. rett og slett umulig og reparere ferdig en tanks før du blir sprengt i fillebiter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...