Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flere en meg som har heletiden svart skjerm når man starter spillet?

Bla en side tilbake, der finner du link til en fix til dette. Har du russisk verson?

 

edit: Prøvde den selv nå, men er fortsatt svart skjerm hos meg. :S

 

Tok du med absolutt alt på filen inn til mappa? var litt usikker om jeg skulle ta med den som det sto "GDFBinary_it_IT" på, men jeg tok den med, og det fungerer smertefritt..

Lenke til kommentar

Merker godt at Javelins er buffet ja, før var det rimelig sjeldent at man får en lock-on fra dem men nå er de bokstavelig talt over alt! Det å kjøre tanks ble plutselig en veldig brutal opplevelse med Javelin buffen i tillegg til at man tåler mindre skudd. Mindre skade fra chopper gunnere var ikke akkurat merkbart heller.

På den annen side så har UI'en i spillet blitt mye mer behagelig å se på, kudos for den!

 

Merket også en RPG/SMAW glitch som førte til at en rakett gikk gjennom en tanks jeg sto bak og traff meg midt i brystkassa 4-5 meter bak den. Så faktisk raketten passere rett igjennom så det var ikke noen andre som knertet meg heller. Merkelig.

Lenke til kommentar

Føkk origin altså. Jeg har hatt programmet på og online i over et døgn. Akkurat nå skulle jeg spille en halvtime, og DA skulle den plutselig begynne å laste ned? Hvor lang tid tar det da? En halvtime! Faens søppel. Kommer ALDRI til å kjøpe noe EA spill igjen.

LAstet ned patchen ned for en halv time siden. Stabilt 97Mbit ble den lastet ned i. Tok ikkje akkurat lang tid. Origin er jo konge :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Føkk origin altså. Jeg har hatt programmet på og online i over et døgn. Akkurat nå skulle jeg spille en halvtime, og DA skulle den plutselig begynne å laste ned? Hvor lang tid tar det da? En halvtime! Faens søppel. Kommer ALDRI til å kjøpe noe EA spill igjen.

LAstet ned patchen ned for en halv time siden. Stabilt 97Mbit ble den lastet ned i. Tok ikkje akkurat lang tid. Origin er jo konge :p

 

Jeg formaterte akkurat og installerte bf3 og patch. Tok 50 minutter med 25/25.

Lenke til kommentar

Sukk. Razer Nostromo kom i dag, så jeg prøver å venne meg til å spille med den samtidig som jeg prøver å venne meg til patchen.

Og hva er greia med det nye poengsystemet på battlefield.no? Folk som er LANGT bedre enn meg får masse poeng ved å drepe meg, mens jeg får 2 poeng hver gang jeg dreper noen.

 

Edit: Altså server-only poeng. Ikke det vanlige battlelog-systemet, selvsagt.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Føkk origin altså. Jeg har hatt programmet på og online i over et døgn. Akkurat nå skulle jeg spille en halvtime, og DA skulle den plutselig begynne å laste ned? Hvor lang tid tar det da? En halvtime! Faens søppel. Kommer ALDRI til å kjøpe noe EA spill igjen.

 

Tok ca 3 min :) Origin er kjapp og pendlet opp mot 15 med snitt på 12-13

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva den suppression "buffen" skal oppnå. Bidrar på ingen måte til å gjøre spillet morsommere. Når man blir skutt på skal man tydeligvis ikke ha noen sjanse til å skyte tilbake.

 

Hadde vært greit om suppression kunne vært en server option som kunne slåes av/på.

 

Javelin buff er også lolwtf, er visst for vanskelig å sikte med RPG/SMAW.

 

Neste er vel assisted aim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...