Papirkurven Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jøss.. Imponert av hastigheten på nedlastningen av patchen. Som regel er 3.5mb/sek det raskeste jeg får til, men nå går det 5mb/sek ^^ Tar bare noen få minutter dette. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så er det jo bare å vente på at den "svart skjerm" fiksen kommer, vi som har russiske versjonen får jo svart skjerm hver eneste patch, derfor må vi laste ned en fiks. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er ingen stor fan av forandringene i supression. Helt latterlig hvor dårlig man treffer når man er supressed. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Bruk perken mot det hvis det er så jævlig 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så er det jo bare å vente på at den "svart skjerm" fiksen kommer, vi som har russiske versjonen får jo svart skjerm hver eneste patch, derfor må vi laste ned en fiks. Har den ikke kommet enda? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Bruk perken mot det hvis det er så jævlig Er veldig begrenset hvor mye det hjelper. Førsteinntrykket mitt er at cover perken kun hjelper mot "blurryness" på skjermen, ikke med accuracy når man blir suppressed. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så bruk noe som gir mer accuracy hvis det er så jævlig 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så er det jo bare å vente på at den "svart skjerm" fiksen kommer, vi som har russiske versjonen får jo svart skjerm hver eneste patch, derfor må vi laste ned en fiks. Har den ikke kommet enda? Vet ikke Håper den kommer relativt fort. Vil spille. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har dere seriøst ikke merket hvor jævlig det er? Finnes ikke noen perk som gir mer accuracy. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) mk 11 hahahaha! edit: artige greier dette her. AN-94 er tilbake slik vi kjenner den fra BC2, Hbar har endelig en funksjon i spillet, nevnte jeg mk11? BLÆHÆ, gyro på amtrac, fy søren, det ble jo brått julaften! også, supression fixen er litt kjei, men det er da bare å smekke på en CVR/SQD CVR så fikser man biffen. Ja, man får et mag/granat/rakett mindre på kropp, men det betyr ikke så jævla mye. what's not to like? Endret 29. mars 2012 av Sintfisk Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så drit i å spill da hvis det er så jævlig Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så drit i å spill da hvis det er så jævlig haha, pms? 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 hahaha.. høres sånn ut.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Spilt en runde nå etter patchen, virker greit, kom selvsagt på et lag der alle sto å rotet i spawn med recon class, men utrolig deilig å kunne gå opp fra prone raskere, nå kan eg faktisk komme meg vekk når eg får en granat i trynet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 I følge en dude på ene webhallen serveren har de ikke klart å patche MAV glitchen som heis... Blitt litt annen fremgangsmåte men fortsatt mulig -.- Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 FFS!!!!! En av de tingene jeg gledet meg til mest! Jeg glitcher _aldri_ og jeg hater folk som gjør det... Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ang problemet med svart skjerm.. hvor lang tid har det tatt å fikse problemet med andre patcher.. er det muligheter å få det til å funke før helgen ?? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 I følge en dude på ene webhallen serveren har de ikke klart å patche MAV glitchen som heis... Blitt litt annen fremgangsmåte men fortsatt mulig -.- http://i.imgur.com/BcWTy.png Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fra det negative til det positive: det at man blir plassert i en squad automatisk samtidig som man kan lage egen squad er kun positivt for min del. Spec. og mobile spawnpoints er bare bra Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei Igjen, etter litt søking på nettet fant jeg ut av hvordan man fikser problemet med svart skjerm. Se her http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489500606148/last/ Her linker en person til en side der dere laster ned noen filer, legg de i BF3 mappa og erstatt det som spør er mulig å erstattes, så er det bare å spille! Testet ut! Fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå