MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er nok close quarters som følger med som vi låser opp når vi kjøper senere. Det ville vel vært mer en 1.6GB da.. De sa jo også tidligere at de ville jobbe med å separere DLCer fra mandatory patcher. Men at de jobber med det er ikke det samme som at de klarte det til CQ... B2K var vel ikke mer enn ca 1.6 GB? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 FU! Tilbehør på våpna er switchet om på... dislike Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 FU! Tilbehør på våpna er switchet om på... dislike Wæt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Origin gir meg en hel megabyte ekstra i sekundet. Ganske imponerende med 2.5 MB/s når linja takler 1.5 MB/s på en god dag. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 FU! Tilbehør på våpna er switchet om på... dislike Wæt. Lasersikte var på samtlige våpen jeg har, merkelig da jeg aldri bruker det. Også var det noen sikter som var bytta om på... Kjedelig å måtte ta suicide hver gang man spawner med feil utstyr. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Origin gir meg en hel megabyte ekstra i sekundet. Ganske imponerende med 2.5 MB/s når linja takler 1.5 MB/s på en god dag. Tror det har noe med at den henter filer som du har i spillet ditt fra før av. Akkurat som når jeg installerte BF3 fra DVD så sto det vel at den lastet ned ganske fort. Men det den egentlig gjorde var å hente filene fra plata. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Rimelig digg! Patch i dag og fikk installert spillet på SSD i går! 15 sek å loade map i forhold til 1 min Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Var raskere å loade hos meg også, med sliten full HDD Men de har forsatt ikke fikset hvor spillet henger seg opp mellom kampene og det står loading Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Merket også at det loadet raskere første gangen, på en vanlig HDD. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 FU! Tilbehør på våpna er switchet om på... dislike Wæt. Lasersikte var på samtlige våpen jeg har, merkelig da jeg aldri bruker det. Også var det noen sikter som var bytta om på... Kjedelig å måtte ta suicide hver gang man spawner med feil utstyr. Takk for headsupen om at jeg skal manuelt sjekke alt sånt før første game med patchen Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei! Nå har jeg oppdatert BF3 til den nye versjonen, men jeg har et stort problem. Det går fint å komme inn på baner og slikt, og det går fort.. men det hjelper fint lite når jeg bare får lyden av spillet men ikke noe bilde. Vet ikke om noen andre har det samme problemet, eller om noen vet hvordan jeg kan få bilde tilbake? Takk for svar! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Haha, det var visst kommet ut patch ja.. 1.3MB/s er ikke feil ^^ Sawfish: ingen ekspert her men eneste jeg kanskje tenker på er skjermkortdriver? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Mye grining og klaging av Origin vs Steam/andre tjenesten... men EA leverer overraskende hastighet på nedlastinger av patcher og spill selv om det kanskje er mange som laster ned samtidig. De har nok mange servere rundt i mange land som distribuerer dataen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Extended mags til as val Btw, noen som har merket at unlocks du nettopp oppnådde i et game ikke vises i battlelog? Håper ikke det er en bug men delay av et eller annet slag... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har spilt i 1 time etter release av patch, spillet føltes litt annerledes, men kom raskt inn i det igjen. m416 skal ikke være gjort noe på, men føltes litt annerledes. Mulig aimen ikke satt skikkelig Minus for at våpen og tjo og hei var blitt bytta om på, kun bagateller. Opplevde også en glede for å få "horn" på bilen, noen gjore ikke annet enn å bruke det Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hva slags update er det i dene patchen? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654780279541805/ Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Opplevde også en glede for å få "horn" på bilen, noen gjore ikke annet enn å bruke det Battlefield uten horn er ikke Battlefield! Sett frem til å få på plass tutinga edit: Første som møter meg er denne beskjeden (sikkert server-avhengig) - en melding som ikke blir borte... Endret 29. mars 2012 av Sawbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå