Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Det er nok close quarters som følger med som vi låser opp når vi kjøper senere.

 

Det ville vel vært mer en 1.6GB da..

 

De sa jo også tidligere at de ville jobbe med å separere DLCer fra mandatory patcher. Men at de jobber med det er ikke det samme som at de klarte det til CQ...

 

B2K var vel ikke mer enn ca 1.6 GB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FU! Tilbehør på våpna er switchet om på... dislike :p

 

Wæt.

 

Lasersikte var på samtlige våpen jeg har, merkelig da jeg aldri bruker det. Også var det noen sikter som var bytta om på...

Kjedelig å måtte ta suicide hver gang man spawner med feil utstyr.

Lenke til kommentar

Origin gir meg en hel megabyte ekstra i sekundet. Ganske imponerende med 2.5 MB/s når linja takler 1.5 MB/s på en god dag.

Tror det har noe med at den henter filer som du har i spillet ditt fra før av. Akkurat som når jeg installerte BF3 fra DVD så sto det vel at den lastet ned ganske fort. Men det den egentlig gjorde var å hente filene fra plata.
Lenke til kommentar

FU! Tilbehør på våpna er switchet om på... dislike :p

 

Wæt.

 

Lasersikte var på samtlige våpen jeg har, merkelig da jeg aldri bruker det. Også var det noen sikter som var bytta om på...

Kjedelig å måtte ta suicide hver gang man spawner med feil utstyr.

 

Takk for headsupen om at jeg skal manuelt sjekke alt sånt før første game med patchen :D

Lenke til kommentar

Hei! Nå har jeg oppdatert BF3 til den nye versjonen, men jeg har et stort problem. Det går fint å komme inn på baner og slikt, og det går fort.. men det hjelper fint lite når jeg bare får lyden av spillet men ikke noe bilde. Vet ikke om noen andre har det samme problemet, eller om noen vet hvordan jeg kan få bilde tilbake?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Har spilt i 1 time etter release av patch, spillet føltes litt annerledes, men kom raskt inn i det igjen. m416 skal ikke være gjort noe på, men føltes litt annerledes. Mulig aimen ikke satt skikkelig :p

 

Minus for at våpen og tjo og hei var blitt bytta om på, kun bagateller. Opplevde også en glede for å få "horn" på bilen, noen gjore ikke annet enn å bruke det :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...