Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Awesome sniper is awesome Og nok en gang skjønner jeg ikke hvorfor enkelte snipere bruker laser. Som man ser i videoen, viser jo ikke red doten bulletdrop, men midt i crosshairs. Totalt unødvendig, og alt som skjer er at man avslører seg mye enklere. Personlig mener jeg at en boltaction sniper med 8x og bipod (kun) som gjør det samme er en bedre sniper enn han med 12x, bipod og laser. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Awesome sniper is awesome Og nok en gang skjønner jeg ikke hvorfor enkelte snipere bruker laser. Som man ser i videoen, viser jo ikke red doten bulletdrop, men midt i crosshairs. Totalt unødvendig, og alt som skjer er at man avslører seg mye enklere. Personlig mener jeg at en boltaction sniper med 8x og bipod (kun) som gjør det samme er en bedre sniper enn han med 12x, bipod og laser. Nja, men hva annet skulle man hatt da? Kunne jo selvfølgelig kjørt uten. Men Lensflare får man jo uansett om man står i skyggen med en stor bygning i ryggen. Altså sola trenger ikke å reflektere i scopen. Så avslørt blir du uansett. Med minde du gjør som han, tar noen kills, også flytter litt på deg. Er så latterlig lett å ta en som har snipet deg og står på samme sted når du spawner igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Ingenting? Man trenger ikke ha noe i slotten selv om den er der. Hovedpoenget med laseren er ikkevisuelle effekter du får på våpenet som mindre spread og slikt når du skyter fra hofta. i.e. Veldig lite vits på en sniper rifle. Endret 29. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jojo, men du blir jo avslørt av scopeflare uansett. Man kan ligge i en tunel uten sol og alikevel få scopeflare, viss ikke det er fikset i patchen nå da. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Laster ned oppdatering nå Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er det 1,5GB med koder? Er ikke det litt mye? Er det med noe ekstra? (Bortsett fra et par lydfiler til den nye commorose) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Husk at kodene som oftes ligger i filer, så vist de gjør om 1 kode i en fil, så må nok hele filen bytte ut ;-) Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Oppdatert på 1 min og 45 sek, greit imponert over EA's servere som klarer den hastigheten når det antageligvis er höy pågang. 15,5 MB/s. Håper patchen funker bra, ser greit ut i patch notes i alle fall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 spørs om de ikke redeployer de filene de har endra på istedet for å gå inn og endre koden i allerede kompilerte filer, da blir det fort stort ny grafikk til commo rose, ny grafikk til minimap, forhåpentligvis ny grafikk til bl.a. spec ops skin... så det er nok litt i tillegg. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ahhh man kan se sin egen ping nå 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Husk at kodene som oftes ligger i filer, så vist de gjør om 1 kode i en fil, så må nok hele filen bytte ut ;-) Ja, hvis du er i 80-årene. Nå til dags har vi patching av filer. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er nok close quarters som følger med som vi låser opp når vi kjøper senere. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er vel litt tidlig å inkludere Close Quarter allerede nå. Skulle ikke det komme en gang ute i juni?! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er nok close quarters som følger med som vi låser opp når vi kjøper senere. Det ville vel vært mer en 1.6GB da.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ingenting? Man trenger ikke ha noe i slotten selv om den er der. Hovedpoenget med laseren er ikkevisuelle effekter du får på våpenet som mindre spread og slikt når du skyter fra hofta. i.e. Veldig lite vits på en sniper rifle. Ja, og så skjønner jeg det hvis man kjører frontline DMR, med semiauto sniper og ACOG/aimpoint/holo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Husk at kodene som oftes ligger i filer, så vist de gjør om 1 kode i en fil, så må nok hele filen bytte ut ;-) Ja, hvis du er i 80-årene. Nå til dags har vi patching av filer. Enn så lenge du ikke har noe bevis at det er slik BF3 patchingen foregår, så står mitt utsagn like gyldig som ditt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 "Så må nok hele filen byttes ut"? Nei, sorry, det er bare patetisk av deg å forsøke å redde deg inn med en "enn så lenge er det ikke bevist at..." Du kan like gjerne påstå at det ikke er mulig å bevise et negativ. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Binær patching av kompilerte filer er ofte ganske ineffektivt. Du kan forandre 1 linje kode og likevel ende opp med at 90% av innholdet i den kompilerte fila har forandret/flyttet seg. Da er det ofte sikrere og raskere (mindre prosessering) å sende ut hele fila på nytt. Har man derimot store filer med statiske data og grafikk så kan det derimot lønne seg med binær-patcher. Jeg tipper BF3 patchen benytter seg av begge metodene. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Enig i at kompilerte filer, altså .dll og .exe, ikke bør patches på den måten, men det er vel knapt 10-20mb med kompilerte filer i et moderne spill. Husker Q3 var under 700kb... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Seriously, guys! Ta det et annet sted, please... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå