Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Awesome sniper is awesome

Og nok en gang skjønner jeg ikke hvorfor enkelte snipere bruker laser. Som man ser i videoen, viser jo ikke red doten bulletdrop, men midt i crosshairs. Totalt unødvendig, og alt som skjer er at man avslører seg mye enklere.

Personlig mener jeg at en boltaction sniper med 8x og bipod (kun) som gjør det samme er en bedre sniper enn han med 12x, bipod og laser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Awesome sniper is awesome

Og nok en gang skjønner jeg ikke hvorfor enkelte snipere bruker laser. Som man ser i videoen, viser jo ikke red doten bulletdrop, men midt i crosshairs. Totalt unødvendig, og alt som skjer er at man avslører seg mye enklere.

Personlig mener jeg at en boltaction sniper med 8x og bipod (kun) som gjør det samme er en bedre sniper enn han med 12x, bipod og laser.

Nja, men hva annet skulle man hatt da? Kunne jo selvfølgelig kjørt uten. Men Lensflare får man jo uansett om man står i skyggen med en stor bygning i ryggen. Altså sola trenger ikke å reflektere i scopen. Så avslørt blir du uansett. Med minde du gjør som han, tar noen kills, også flytter litt på deg. Er så latterlig lett å ta en som har snipet deg og står på samme sted når du spawner igjen.

Lenke til kommentar

Ingenting? Man trenger ikke ha noe i slotten selv om den er der.

Hovedpoenget med laseren er ikkevisuelle effekter du får på våpenet som mindre spread og slikt når du skyter fra hofta. i.e. Veldig lite vits på en sniper rifle.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husk at kodene som oftes ligger i filer, så vist de gjør om 1 kode i en fil, så må nok hele filen bytte ut ;-)

Lenke til kommentar

spørs om de ikke redeployer de filene de har endra på istedet for å gå inn og endre koden i allerede kompilerte filer, da blir det fort stort :)

ny grafikk til commo rose, ny grafikk til minimap, forhåpentligvis ny grafikk til bl.a. spec ops skin... så det er nok litt i tillegg.

Lenke til kommentar

Ingenting? Man trenger ikke ha noe i slotten selv om den er der.

Hovedpoenget med laseren er ikkevisuelle effekter du får på våpenet som mindre spread og slikt når du skyter fra hofta. i.e. Veldig lite vits på en sniper rifle.

Ja, og så skjønner jeg det hvis man kjører frontline DMR, med semiauto sniper og ACOG/aimpoint/holo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husk at kodene som oftes ligger i filer, så vist de gjør om 1 kode i en fil, så må nok hele filen bytte ut ;-)

Ja, hvis du er i 80-årene. Nå til dags har vi patching av filer.

Enn så lenge du ikke har noe bevis at det er slik BF3 patchingen foregår, så står mitt utsagn like gyldig som ditt.

Lenke til kommentar

Binær patching av kompilerte filer er ofte ganske ineffektivt. Du kan forandre 1 linje kode og likevel ende opp med at 90% av innholdet i den kompilerte fila har forandret/flyttet seg. Da er det ofte sikrere og raskere (mindre prosessering) å sende ut hele fila på nytt.

Har man derimot store filer med statiske data og grafikk så kan det derimot lønne seg med binær-patcher.

Jeg tipper BF3 patchen benytter seg av begge metodene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...