MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) "You wouldn't download a car - Fuck you, I would if I could" Eneste assignment jeg har igjen er Jackhammeren. Orker bare ikke å bruke så lang tid på B2K mappa. (ja 4 timer til sammen er 4 timer for mye...) Endret 29. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 More awards for skillful heli flying...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points Digg, nå slipper piloten som ofte er den beste å sitte igjen med minst poeng etter runden! Det var på tide, er vanvittig irriterende å fly helikopter og støtte hele squaden, uten å få mye igjen for det. Var samme problemet på BC2 også, så var på tide at de gjorde noe med det.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har gjort alle assigments untatt en.... På den ene jeg ikke har gjort ferdig har jeg gjort 2 av 3 oppgaver, mangler bare "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch"... Den er umulig jo... Som vi var inne på for et par sider siden, her er et par tips: - Er du RU og US har en AAV AMTRAC på mappet, regnes denne som fiendtlig selv om den er tom. Spesielt på Wake Island er det enkelt å komme til den.' - Fiendtlig utstyr som MAV, Mortar, Spawn Beacon etc regnes også som et vehicle. Når det gjelder Jackhammeren, var det 5/10 kills med jeep/BTR som tok lengst tid (fordi jeg stort sett spiller sniper på kartene hvor disse er tilgjengelige). Hadde tidskravene inne LEEEENGE før jeg fikk jeep/BTR killsene. Den siste jeg fikk var faktisk "Professional Russian", pga det helvetes kravet om 5 SQDM wins (og jeg spiller på xbox sånn at 5 ticket servere var umulige å oppdrive). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Forøvrig, hvis du lurer på hvor Professional Russian kommer fra, ta ett søk på youtube etter "FPSrussia" Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hehehe Litt pussig da at våpenet man får for Professional Russian er den britiske serviceriflen... Så den forresten i "action" i Top Gear, når Jeremy tester om en Ford Focus kan brukes som landgangsfartøy under en invasjon av type D-dagen. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Tror nok det var en den squeeze grønne Ford Fiestaen du tenker på Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fiesta/Focus, hvem bryr seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jøss, så mye bedre spillet var med folk som har mic Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Fiesta/Focus, hvem bryr seg. Hallo, biler er seri0us bisniss! Sulfuric: ikkesant Og noen folk lurer på hvorfor folk nerdrager over manglende ingame VOIP i squads... Endret 29. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fiesta/Focus, hvem bryr seg. Hallo, biler er seri0us bisniss! Hvis det ikke er en Ford Mustang, gir jeg blanke faen i hvilken Ford det er Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Fiesta/Focus, hvem bryr seg. Hallo, biler er seri0us bisniss! Hvis det ikke er en Ford Mustang, gir jeg blanke faen i hvilken Ford det er enda mer off topic men: *kremt* Ford GT *kremt* Ontopic: Hvem vedder på at vi ikke får spillt før langt på natt p.g.a. uforutsette problemer med oppdateringen? Jeg har ingen hastverk med å komme meg hjem fra jobb i dag i alle fall. (ikke før jeg hører at det funker fra folk her). Endret 29. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hehe, enig. Kommer sikkert til å bli problemer med å spille etter patchen, men det løser seg nok etterhvert. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vel, for min del er det heller ingen hast. Har en PC å fikse i mellomtiden. Vi får satse på at de ikke tar påskeferie rett etter release av patch. Hadde blitt fatalt å ha et ikkefungerende spill gjennom hele påsken. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg antar det er litt av motivasjonen for å få det fiksa nå. Det virker også som de har lært at det ikker er lurt å patche på en fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Full patch notes: http://blogs.battlef...will-come-soon/ Noen som vet når Battlelog kommer opp igjen? Har gjort alle assigments untatt en.... På den ene jeg ikke har gjort ferdig har jeg gjort 2 av 3 oppgaver, mangler bare "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch"... Den er umulig jo... Som vi var inne på for et par sider siden, her er et par tips: - Er du RU og US har en AAV AMTRAC på mappet, regnes denne som fiendtlig selv om den er tom. Spesielt på Wake Island er det enkelt å komme til den.' - Fiendtlig utstyr som MAV, Mortar, Spawn Beacon etc regnes også som et vehicle. Så kjapt battlelog kommer opp igjen skal jeg gå på Wake island! Takk Edit: Nå sa BF3 twitter at Battlelog " Should be back up soon " Endret 29. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Awesome sniper is awesome Endret 29. mars 2012 av Sinnapels Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Dere oppdaterer gjennom origin! Høyreklikk på Battlefield og søk etter oppdateringer! Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 More awards for skillful heli flying...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points Digg, nå slipper piloten som ofte er den beste å sitte igjen med minst poeng etter runden! Shortcut Items AvailableThe 10 shortcut items are available now from Origin and include: Kit Shortcut Bundle: Immediately unlocks all items unique to the four playable classes Vehicle Shortcut Bundle: Immediately unlocks all items for all vehicles The Ultimate Bundle: Immediately unlocks all items from all other available shortcut packs For faen da Dice, eller det her er vel EA sitt påfunn siden de skal melke BF så mye som mulig! Det er en grunn til at vi har unranked servers. Lukter P2W i lang vei... Det her syns jeg ikke noe om. Har jobbet hardt for å låse opp alle unlocks. Driter i om noen andre har det som ikke har gjort seg fortjent til det, men at jeg har brukt så lang tid på det. Det som irriterer PS. laster ned patchen nå, 1.5 GB @ 3.3 MB\sec Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Battlelog login is currently disabled, please try again in a while De åpnet battlelog, men disablet login.. Da er Battlelog oppe igjen! Endret 29. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå