Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

"You wouldn't download a car - Fuck you, I would if I could" :tease:

Eneste assignment jeg har igjen er Jackhammeren. Orker bare ikke å bruke så lang tid på B2K mappa. (ja 4 timer til sammen er 4 timer for mye...)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
More awards for skillful heli flying

...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points

Digg, nå slipper piloten som ofte er den beste å sitte igjen med minst poeng etter runden!

Det var på tide, er vanvittig irriterende å fly helikopter og støtte hele squaden, uten å få mye igjen for det. Var samme problemet på BC2 også, så var på tide at de gjorde noe med det..

Lenke til kommentar

Har gjort alle assigments untatt en.... På den ene jeg ikke har gjort ferdig har jeg gjort 2 av 3 oppgaver, mangler bare "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch"... Den er umulig jo... :p

Som vi var inne på for et par sider siden, her er et par tips:

- Er du RU og US har en AAV AMTRAC på mappet, regnes denne som fiendtlig selv om den er tom. Spesielt på Wake Island er det enkelt å komme til den.'

- Fiendtlig utstyr som MAV, Mortar, Spawn Beacon etc regnes også som et vehicle.

Når det gjelder Jackhammeren, var det 5/10 kills med jeep/BTR som tok lengst tid (fordi jeg stort sett spiller sniper på kartene hvor disse er tilgjengelige). Hadde tidskravene inne LEEEENGE før jeg fikk jeep/BTR killsene.

Den siste jeg fikk var faktisk "Professional Russian", pga det helvetes kravet om 5 SQDM wins (og jeg spiller på xbox sånn at 5 ticket servere var umulige å oppdrive).

Lenke til kommentar

Fiesta/Focus, hvem bryr seg.

Hallo, biler er seri0us bisniss!

Hvis det ikke er en Ford Mustang, gir jeg blanke faen i hvilken Ford det er :D

enda mer off topic men:

*kremt* Ford GT *kremt*

Ontopic:

Hvem vedder på at vi ikke får spillt før langt på natt p.g.a. uforutsette problemer med oppdateringen? Jeg har ingen hastverk med å komme meg hjem fra jobb i dag i alle fall. (ikke før jeg hører at det funker fra folk her).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Full patch notes: http://blogs.battlef...will-come-soon/

Noen som vet når Battlelog kommer opp igjen?

Har gjort alle assigments untatt en.... På den ene jeg ikke har gjort ferdig har jeg gjort 2 av 3 oppgaver, mangler bare "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch"... Den er umulig jo... :p

Som vi var inne på for et par sider siden, her er et par tips:

- Er du RU og US har en AAV AMTRAC på mappet, regnes denne som fiendtlig selv om den er tom. Spesielt på Wake Island er det enkelt å komme til den.'

- Fiendtlig utstyr som MAV, Mortar, Spawn Beacon etc regnes også som et vehicle.

Så kjapt battlelog kommer opp igjen skal jeg gå på Wake island! Takk :)

Edit: Nå sa BF3 twitter at Battlelog " Should be back up soon " :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar
More awards for skillful heli flying

...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points

Digg, nå slipper piloten som ofte er den beste å sitte igjen med minst poeng etter runden!

Shortcut Items Available

The 10 shortcut items are available now from Origin and include:

Kit Shortcut Bundle: Immediately unlocks all items unique to the four playable classes

Vehicle Shortcut Bundle: Immediately unlocks all items for all vehicles

The Ultimate Bundle: Immediately unlocks all items from all other available shortcut packs

For faen da Dice, eller det her er vel EA sitt påfunn siden de skal melke BF så mye som mulig! Det er en grunn til at vi har unranked servers. Lukter P2W i lang vei...

Det her syns jeg ikke noe om. Har jobbet hardt for å låse opp alle unlocks. Driter i om noen andre har det som ikke har gjort seg fortjent til det, men at jeg har brukt så lang tid på det. Det som irriterer

PS. laster ned patchen nå, 1.5 GB @ 3.3 MB\sec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...