Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Hva faen er det de derre jævla noobsa på EA holder på meg nå?

Lasta ned siste patchen til BF for PS3 og fikk ved oppstart beskjed om at jeg måtte laste ned B2K-pakken igjen, kostnadsfritt selvsagt. Lar den stå på helt til den kommer til 14%, da fryser hele driten. Forsøker igjen men setter downloaden på i bakgrunnen, mens jeg spiller litt selv. Da tar det faen ikke mer en 30 sekunder før spillet har fryst igjen. Jævla drittspill! Faens svensker som tror de lager bra spill, men er jo så nedbugga og uferdig at det skulle vært forbudt å lansere det.

Det er flere som har problemer med å laste ned igjen. Å sette på nedlasting mens du spiller er aldri lurt..

Tror du burde få deg litt frisk luft å tenkte over hva du skriver, det er bare et spill vet du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At man skal kunne jukse til seg disse ved å betale penger til EA/Dice er intet annet enn forkastelig.

Dette har da virkelig ingenting med juks å gjøre.

På en måte jo. Tenkt hvis noen hacket eller noe så man fikk alle tingene slik som det gikk i COD, hadde du ikke kalt det juks? Forskjellen er bare at man betaler for det.

Nei, ikke engang "på en måte". Å jukse er hvis jeg spiller med 5 ess i kortstokken, eller hvis jeg kaster 5 med terningen i Yatzy - men snur den til en 6-er når folk ikke titter. Det er juks. Man kan ikke kalle det å jukse at folk betaler for en funksjonalitet som allerede er i et spill. Og det her er laaaaangt ifra å "hacke".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, ikke engang "på en måte". Å jukse er hvis jeg spiller med 5 ess i kortstokken, eller hvis jeg kaster 5 med terningen i Yatzy - men snur den til en 6-er når folk ikke titter. Det er juks. Man kan ikke kalle det å jukse at folk betaler for en funksjonalitet som allerede er i et spill. Og det her er laaaaangt ifra å "hacke".

Selvsagt kan man kalle det juks. Poenget med unlocks er at man skal jobbe seg fram til dem via spilling og innsats. Når man omgår dette er det enten ved hjelp av "hacks", eller ved hjelp av offisiell juksing som i dette tilfellet: man nærmest bestikker EA/Dice til å unlocke ting for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://battlefieldo....h-details.4586/

Yaaaay vi kan drite i å spille ordentlig og kjøpe oss fram, dette blir bra folkens! :ironi:

----------------------------------------------------------------------------------

Ja, jeg kommer neppe til å kjøpe "Shortcuts", hva er da meningen med spillet?

-----------------------------------------------------------------------------------

Patchen er på 1.6 GB... sier de. Forvent 2.5 Gb :)

- SLi

Endret av SLi
Lenke til kommentar
More awards for skillful heli flying

...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points

Digg, nå slipper piloten som ofte er den beste å sitte igjen med minst poeng etter runden!

Shortcut Items Available

The 10 shortcut items are available now from Origin and include:

Kit Shortcut Bundle: Immediately unlocks all items unique to the four playable classes

Vehicle Shortcut Bundle: Immediately unlocks all items for all vehicles

The Ultimate Bundle: Immediately unlocks all items from all other available shortcut packs

For faen da Dice, eller det her er vel EA sitt påfunn siden de skal melke BF så mye som mulig! Det er en grunn til at vi har unranked servers. Lukter P2W i lang vei...

Lenke til kommentar

Shortcuts har det vært på konsoll lenge ( for bad company serien ihvertfall ), men at de legger det til på PC blir jeg ikke glad for... faen heller. Har allerede skrevet "Play like a man, don't buy shortcuts" på battlelog brukeren min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...