Shruggie Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Meh. Det har gått fire måneder, snart fem. Hvis de hadde sluppet dette før jul er jeg enig i at det hadde vært urettferdig, men nå er det faen ta meg på tide at dere får litt motstand ;p Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Man blir ikke flink til å spille ved å kjøpe masse ting :3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Njaei, men spesielt for vehicles kan det hjelpe. Spesielt jets er sinnsykt kjedelig når du har ingenting og det kommer en jævel med anti-air og radar og laser painter og gud vet hva. Edit: Jeg personlig får forøvrig mye mer tilfredsstillelse av å låse opp alt manuelt. Og igjen regner jeg med at dersom du velger class unlock, så får du bare våpnene og ikke attachments. Endret 28. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvis man kjøper tingene så får man vel ikke noen poeng for å unlocke ting osv da? Må da bli kjedelig å ranke opp da Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Får fortsatt 2000 poeng per 100 kills med et våpen Edit: I tillegg til de 10000 man får i killscore. Endret 28. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er en STOR fordel å ha en MBT/Heli/Jet etc. med alle unlocks fremfor å ikke ha noen unlocks. At man skal kunne jukse til seg disse ved å betale penger til EA/Dice er intet annet enn forkastelig. I bunn og grunn burde alle hatt like kår og vært foruten alt mulig unlock-dritt, men da tror EA man sikkert at man får mindre spillere fordi de som kun spiller for unlock, og ikke for spillet selv, ikke ville spilt lenger. Det hadde forøvrig bare vært et stort pluss med tanke på spillkvaliteten, men da det potensielt bringer mindre penger inn i bingen til EA/Dice må man dessverre bare ha det slik. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Spesielt med tanke på f.eks commander seat i MBT, laserguided/TV-guided til helikopter, osv. Unlocks til våpen gir ikke like stor fordel, dessuten er håndvåpnene ganske godt balanserte, og det samme er attachments. Hvis man prøver å legge merke til det, vil man i en match nesten aldri se to spillere i samme kit med nøyaktig samme våpen og samme tre attachments. Alle våpnene brukes jevnt over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Spesielt med tanke på f.eks commander seat i MBT, laserguided/TV-guided til helikopter, osv. Unlocks til våpen gir ikke like stor fordel, dessuten er håndvåpnene ganske godt balanserte, og det samme er attachments. Hvis man prøver å legge merke til det, vil man i en match nesten aldri se to spillere i samme kit med nøyaktig samme våpen og samme tre attachments. Alle våpnene brukes jevnt over. Alt er ganske balansert, men du får likevel et større arsenal av våpen å velge mellom som passer bedre til enkelte situasjoner. F.eks. fungerer de første sniperne dårlig til langdistanse sniping, RPG fungerer dårlig til å skyte ned aircrafts osv. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Pft. Jeg fompa ned et Little Bird på Damavand, de drev og hovra rundt flagget nærmest RU-spawn, jeg fompa en gang for disable og så en gang til for quadruple kill. Alt går bare man har skillz og flaks. (For de som ikke har vært i Forsvaret: "Fomp" er kallenavnet på granatrør, altså M320 i BF3, pga lyden den lager når man skyter) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ja, våpen unlocks/attachments ser jeg ikke på noe problem. Det tar relativt kort tid å unlocke det man vil ha og det gir ingen spesielt stor fordel. Vehicles derimot tar det lang tid å unlocke samt at mye av unlocks gir store fordeler. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Dermed er det vel nokså ulogisk at det faktisk blir motsatt? Man kan låse opp alle våpen uten attachments, mens man kan låse opp alle attachments til vehicles (forøvrig er det bare å flagghore på f.eks Caspian for å lvle MBT kjapt. Kjør til A, capture, kjør til neste flagg, capture, osv. Repeat. Drep alt du ser på veien) Endret 28. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Så lenge ikke disse kjøpte unlock-pakkene gir folk noe mer enn det jeg selv kan unlocke via gratis spilling så gidder jeg ikke hisse meg opp over de. En noob i et fly er en noob i et fly uansett om han har ECM/Flares etc. man må lære å fly og bruke disse unlockene effektivt for å overleve uansett. 2 Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Enig Topguy, for å quote meg selv ifra artikkel tråden om saken. Jeg synes det er helt greit, om de senker prisen på DLC. Det at enkelte ønsker å kjøpe seg til våpen, har lite eller ingenting å si for oss andre, da våpnene i seg selv er greit balansert. Og det å være pilot uten noen unlocks i dag, vil jo være et sant helvette. Så lenge de ikke kjøper seg en fordel imot oss som ikke betaler, er det ikke noe å klage over, men håper de skiller det på en måte, så man ser om en person har unlocked eller kjøpt. Skulle egentlig skrive, "gjerne senke prisen på DLC" eller no, lang dag på jobb, så ikke helt det henger sammen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 At man skal kunne jukse til seg disse ved å betale penger til EA/Dice er intet annet enn forkastelig. Dette har da virkelig ingenting med juks å gjøre. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 At man skal kunne jukse til seg disse ved å betale penger til EA/Dice er intet annet enn forkastelig. Dette har da virkelig ingenting med juks å gjøre. På en måte jo. Tenkt hvis noen hacket eller noe så man fikk alle tingene slik som det gikk i COD, hadde du ikke kalt det juks? Forskjellen er bare at man betaler for det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noobs med alle unlocks? Enda lettere å knerte, fordi de løper forvirra rundt og bytter våpen i ett sett 2 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Lurte på hva deres lengste headshot er jeg? har selv 302 meter står det, husker ikke det selv men fikk et nettopp på 273m. Morro ^^ Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva faen er det de derre jævla noobsa på EA holder på meg nå? Lasta ned siste patchen til BF for PS3 og fikk ved oppstart beskjed om at jeg måtte laste ned B2K-pakken igjen, kostnadsfritt selvsagt. Lar den stå på helt til den kommer til 14%, da fryser hele driten. Forsøker igjen men setter downloaden på i bakgrunnen, mens jeg spiller litt selv. Da tar det faen ikke mer en 30 sekunder før spillet har fryst igjen. Jævla drittspill! Faens svensker som tror de lager bra spill, men er jo så nedbugga og uferdig at det skulle vært forbudt å lansere det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/c85cf5ab-737a-4f6e-84f5-801fc32c0941/N-M-IZIF-BOSS-Metro-2000-Tickets-by-ngz-server-de/ Brukeren cptDD0s er admin. stats: CptDD0S - Rank: 50, Played: 2 days, 8:13:03, Score/Minute: 864, Accuracy: 19.0%, Longest Headshot: 692.63m | Kills: 4769, Deaths: 944, Assists: 622, KDR: 5.05191 | Wins: 55, Losses: 27 Hold dere unna. Skifter bane og slitk konstant jo :/ Admin bare skifter banern år det er hans lag som taper :/ og admin tok med akkurat med g18 fra mange hundre meter unna.. admin nr2: ORBiTeRRoR - Rank: 145, Played: 34 days, 19:31:00, Score/Minute: 726, Accuracy: 23.0%, Longest Headshot: 2229.91m | Kills: 75831, Deaths: 44763, Assists: 14835, KDR: 1.69406 | Wins: 1181, Losses: 1022 Som også cheater. Endret 28. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Lurte på hva deres lengste headshot er jeg? har selv 302 meter står det, husker ikke det selv men fikk et nettopp på 273m. Morro ^^ http://www.diskusjon...owtopic=1398802 Endret 28. mars 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå