Lami Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Faen BF3 har kræsjet jævla mye i dag. Error her og error der. Og er det bare jeg som får denne meldingen når jeg skal se på server browseren? Og at folk ORKER å spille på normale servere. Hardcore er et must. Må jo flere mag for å drepe folk på normal, selv om du treffer de. Nei, hardcore er tingen. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Noen som vet hva disse glitchene er forårsaket av? Fikk GTX560Ti tilbake fra rep idag, og satt det inn. Ikke veldig pleasing resultater! Allt funket sist, men jeg har andre settings nå. Kanskje AA gjør dette? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Ser ut som noe shader greier. Jeg ville slettet bf3 configgen(user.cfg tror jeg den heter - spillet vil lage en ny - sjekk den med notpad, den skal inneholde grafikk innstillinger) og startet opp på nytt (og såklart alt det vanlige - avinstallere gammel driver - oppdatere med en ny - osv osv) Faen BF3 har kræsjet jævla mye i dag. Error her og error der. Og er det bare jeg som får denne meldingen når jeg skal se på server browseren? Og at folk ORKER å spille på normale servere. Hardcore er et must. Må jo flere mag for å drepe folk på normal, selv om du treffer de. Nei, hardcore er tingen. Du må nok installere den nye plugin for browsern din. Etter du har gjort det ville jeg slettet temp mappen i windows for å være sikker på at du ikke har noe grums i den c:windows\temp Her er en rekke BF3 crash fixes (veldig kjekkt med sånne Norske Battlefield communities) Neh.... trenger bare å treffe dem i hodet... sikte litt mer. Ta en AEK eller en M16A3 så skal du se det blir HS på HS Endret 27. mars 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Vanskelig å få det til å funke? Nei funker som skype. bare lage konto og legge til venner. Utrolig bra lydkvalitet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Himmel og hav hvor lang tid PS3en bruker på å laste ned siste Patch. Har nå stått i 3 timer for å laste ned 1 GB. Har testet nette om hastigheta er normal å det er den. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Noen som vet hva disse glitchene er forårsaket av? Fikk GTX560Ti tilbake fra rep idag, og satt det inn. Ikke veldig pleasing resultater! Allt funket sist, men jeg har andre settings nå. Kanskje AA gjør dette? Hvorfor har du andre farger på bla squad members, samt på den kill feeden oppe i hjørnet etc? Er det noe du har valgt selv et sted ? Har sett det på flere bf3 videoer på YT, mine farger på de elementene er helt anderledes Hadde forøvrig en fin runde med tanks på strike at karkand, endte med 56-0 x) Endret 28. mars 2012 av dTd Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Noen som vet hva disse glitchene er forårsaket av? Fikk GTX560Ti tilbake fra rep idag, og satt det inn. Ikke veldig pleasing resultater! Allt funket sist, men jeg har andre settings nå. Kanskje AA gjør dette? Hvorfor har du andre farger på bla squad members, samt på den kill feeden oppe i hjørnet etc? Er det noe du har valgt selv et sted ? Har sett det på flere bf3 videoer på YT, mine farger på de elementene er helt anderledes Hadde forøvrig en fin runde med tanks på strike at karkand, endte med 56-0 x) Han har satt på Color-blind option. Det gjør at man får litt andre farger. Grunnen for at mange bruker denne funksjonen er fordi det gir et bedre bilde. Blir lettere å se, siden kontrastene blir sterkere. Samt symboler skiller seg mere ut fra omgivelsene. Endret 28. mars 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://www.gamer.no/artikler/107890/kjop-deg-frem-i-battlefield-3/ dafuq? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 ^Håper ikke det kommer til PC! :nei2: Når man f.eks. har jobbet hardt for å unlocke ECM Jammer til chopper, så skal det ikke komme en og annen scrub med samme unlocken... Er mulig de sløyfer dette for PC siden der har man muligheten til å spille på unranked servers. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Spørsmålet jeg stiller meg, er om en slik shortcut bundle vil låse opp alle accessories til alle våpnene også, eller bare våpnene/gadgetene i seg selv. Satser vel egentlig på sistnevnte. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 ^Håper ikke det kommer til PC! :nei2: Når man f.eks. har jobbet hardt for å unlocke ECM Jammer til chopper, så skal det ikke komme en og annen scrub med samme unlocken... Er mulig de sløyfer dette for PC siden der har man muligheten til å spille på unranked servers. Why? Redd for noen noobs? Lenke til kommentar
nyklo Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Himmel og hav hvor lang tid PS3en bruker på å laste ned siste Patch. Har nå stått i 3 timer for å laste ned 1 GB. Har testet nette om hastigheta er normal å det er den. Det tok like lang tid for meg å laste det ned, så det er sannsynlegvis ikkje linja di som er problemet. Det blei for øvrig ikkje betre av at ein etter desse timane også måtte laste ned Back to Karkand på nytt igjen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 ^Håper ikke det kommer til PC! :nei2: Når man f.eks. har jobbet hardt for å unlocke ECM Jammer til chopper, så skal det ikke komme en og annen scrub med samme unlocken... Er mulig de sløyfer dette for PC siden der har man muligheten til å spille på unranked servers. Why? Redd for noen noobs? Er ikke akkurat det, men hva det representerer. Det er ikke helt pay 2 win, men det er steget før... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Yess, patchen kommer til PC i morgen! Kilde 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Himmel og hav hvor lang tid PS3en bruker på å laste ned siste Patch. Har nå stått i 3 timer for å laste ned 1 GB. Har testet nette om hastigheta er normal å det er den. Det tok like lang tid for meg å laste det ned, så det er sannsynlegvis ikkje linja di som er problemet. Det blei for øvrig ikkje betre av at ein etter desse timane også måtte laste ned Back to Karkand på nytt igjen... Å bedre var det ikke å starte spillet med lag så det hyler etter. Tømte over 40 skudd på en kar uten å få en eneste hitmarker. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://www.gamer.no/...-battlefield-3/ dafuq? Utrolig tragisk. Her ser vi et direkte eksempel på det man lenge har fryktet skal komme: At man skal kunne kjøpe seg bedre utstyr og våpen for ekte cash. Er sikkert og visst at gaming er på god vei nedover. Det er greit å jukse til seg ting så lenge pengene går til EA/Dice. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var jo sånn i BC2 også. Man kunne kjøpe unlocks til kits. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ikke på PC. Hvis de holder dette på konsollene så kunne jeg ikke bry meg mindre. Men frykten er jo at dette bare er stage 1... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Det var jo sånn i BC2 også. Man kunne kjøpe unlocks til kits. Høres utrolig trist ut. Spilte selv bare BC2 i ett par timer så jeg fikk ikke med meg dette.Edit: OK ser at det ikke gjaldt på PC uansett. Håper det også forblir sånn på BF3, men det stygge er at slikt dritt allerede er igang, så da er det bare et tidsspørsmål før alle spill blir ødelagt, uansett plattform. Endret 28. mars 2012 av Vice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Micro payments er noe dritt når det brukes til ingame fordeler. Likte godt slikt som Guildwars 2 blir, der du kan kjøpe kun estetiske gjenstander og ikke noe som gir en enkel fordel ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå