Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er liksom fellesnevneren. Spilte et par runde SQDM public i går, og havna på lag med tre stk fra samme klan. "Jess", tenkte jeg, her blir det bra, disse gutta kan drit.

 

De kapra IFV'en, og satt der og gjorde ... fuck all. Spilte på Damavand, jeg hoppa ut og opp på en bygning. Bygningen ved siden av var tjukk av FI, jeg plukka masse folk, så begynte jeg å gå tom for ammo (halvt magasin igjen bare), så kommer en av de andre som var support. Jeg skriker på ammo. Han ser dumt på meg, løper forbi, hopper ned av bygningen og dør. Jeg sitter igjen og tenker "Jaaaa, det var jo bra?" *quit*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Da var den oppe igjen. Nye funksjoner i Multiplayer menyen :)

 

Hvis infoen om det systemet som ble nevnt i posten etter den du linket til er korrekt, så ser jeg for meg at vi endelig får en halvveis fungerende VOIP, om det systemet er godt nok til å koble sammen spillere i samme match/server og det blir integrert korrekt i BL.

 

Joda, linkene og at esn har laget funksjoner i battlelog og playzeek er korrekte(dvs samme framework og mye av samme koden sannsynligvis finnes på begge steder fordi dem har bygget begge). Det blir å spekulere i om de faktisk låner/forbedrer systemer derfra og over til battlelog, men det kan jo se slik ut. Sonar(som brukes til VOIP) fungerer ganske godt på demoer og sånt, men da er det mye mindre systemer som er tatt i bruk der den finner gameserver spesifike rom til dem som spiller sammen. Som du sier ville det jo vært superb om det hadde funket slik i battlelog. Hva tror dere da... kommer de til å ta betalt for de mer "ekslusive" funksjonene i battlelog?

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Jeg håper at de ikke tror at de kan ta seg betalt for forbedringer på en tjeneste som tross alt er solgt til oss allerede. "BF4" burde kunne introdusere noe slikt, men ikke BF3.

 

Og når jeg sier burde, så mener jeg ikke uten særs mye nerdrage fra folk flest, meg inkludert.

Lenke til kommentar

Eg begyne å bli skremt av alle spillerne som rett og slett ikke gjør noe for laget når man spiller Conquest, veldig mange runder der 6-7 stk står i spawn å venter på Heli eller jet, folk som står med tanks som er bvare ute etter kills men ikke flaggene som er rundt på kartene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...