Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er jævlig irriterende at Assault alltid er en svart fyr og de andre alltid er en hvit. Hva faen er galt med litt randomizing? Lag minst 4-5 forskjellige skins/modells per klasse, så det ikke ser ut som en scene fra The Clone Wars eller hva den star wars filmen het.

Det, pluss at character-modellene til US er ræv i utgangspunktet. RU har hakket bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor men jeg har en K/D-ratio på cirka 0,7.

Likevel blir jeg som regel topp 5 på 32-spiller servere. Så noe gjør jeg jo riktig tross alt. :new_woot:

Umm, fordi antall kills kun er en liten del av totalscoren? Som regel er det mye mer effektivt å få poeng på support-roller fremfor på kills.

Lenke til kommentar

Jeg har 3901 kills, som da er 390 100 poeng i ren killscore. Total combatscore er 960 455, altså nesten 3 ganger så mye. Jeg har f.eks 142 repair, 332 revives, 1730 heals og 1104 resupplies i tillegg.

(kan legge til at jeg har K/D på 0,969)

Edit: på 115 timer spilletid.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Ja, ikke sant. "Fuck all foreigners. Their culture sucks. Now, hand me that coke while I munch down on this pizza. Hey, wanna watch some chinese action films?"

Bare... på russisk...

Don't be racist. Be like Mario. He's an Italian plumber created by Japanese people who speaks English, looks like a Mexican, runs like a Jamaican, jumps like a black man and grabs coins like a Jew.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg for min del gleder meg til å slippe og måtte kaste et ekstra blikk opp på ellers utilgjengelige steder (motorveien på Tehran Highway, alle bygninger uten stige i BtK-kartene) for snipere med MAV-heis.

Samt den uendelige USAS-frag-spammingen på Metro.

USAS fraggingen ser jeg nesten ikke noe av lengre. Nesten så det er vannskelig og finne servere hvor alt av våpen er lov nå for tiden. :p

Igår spillte jeg en metro match hvor USAS var lov, men claymors og C4 var ikke lov. Ble kicket av å bruke "gadgets" -__-

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Hei venne loggen min har vert tom i flere dager nå , er det noen patch jeg har glemt?

Battlelog er så forvirrende,

Har over 30 venner og ingen er pålogget på dagen, Skjønner ingen ting ??

(Dont you dare write ( Forever alone ) )

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg for min del gleder meg til å slippe og måtte kaste et ekstra blikk opp på ellers utilgjengelige steder (motorveien på Tehran Highway, alle bygninger uten stige i BtK-kartene) for snipere med MAV-heis.

Samt den uendelige USAS-frag-spammingen på Metro.

USAS fraggingen ser jeg nesten ikke noe av lengre. Nesten så det er vannskelig og finne servere hvor alt av våpen er lov nå for tiden. :p

Igår spillte jeg en metro match hvor USAS var lov, men claymors og C4 var ikke lov. Ble kicket av å bruke "gadgets" -__-

Jeg spiller jo på konsoll, og der er det ingen sånne regler. MAV-horing ser jeg mindre av, men USAS-fags (heheheheeeeeee) er det fortsatt plenty av, særlig på Metro.

Lenke til kommentar
Da var den oppe igjen. Nye funksjoner i Multiplayer menyen :)

Hvis infoen om det systemet som ble nevnt i posten etter den du linket til er korrekt, så ser jeg for meg at vi endelig får en halvveis fungerende VOIP, om det systemet er godt nok til å koble sammen spillere i samme match/server og det blir integrert korrekt i BL.

Hei venne loggen min har vert tom i flere dager nå , er det noen patch jeg har glemt? Battlelog er så forvirrende, Har over 30 venner og ingen er pålogget på dagen, Skjønner ingen ting ?? (Dont you dare write ( Forever alone ) )

Tipper mange har gitt faen i påvente av patchen. Vet jeg ikke har spillt på en stund i alle fall. og så har du jo Mass Effect 3 og slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...