Multiverktøy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 har et STORT problem med spillet, marka er kullsort!! alt annet virker fint men marka er mørk som faen! noen so vet hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 haha, der havnet jeg utfor min første aimbot fyr. Drepte folk på mange hundre meter avstand med anti tank miner selv om det ikke var noen tilstede. ^^ Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Banned by admin Alt jeg gjorde var å legge ut AT-miner. De hadde ingen regler tilgjengelig, hverken i servernavn eller chat. Do I see a connection? Hahahahaha! Indeed xD 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 har et STORT problem med spillet, marka er kullsort!! alt annet virker fint men marka er mørk som faen! noen so vet hva jeg bør gjøre? oppdatere/nedgradere drivere? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hehe. Hvis man først skal cheate, så forstår jeg ikke hvorfor de bruker de 100% transparente, ser at du jukser på første forsøk greiene. Det blir jo bare barnslig trolling. Det virker som en litt idiotisk grunn til å risikere kontoen sin på. (eller i allefall PB ban som er galt nok). I går var det en nobelprisvinner som brukte en eller annen greie som gjorde at absolutt alle døde etter spawn, med mindre de spawnet i en vehicle. I tillegg byttet han lag hvert femte minutt eller så slik at han skulle få med seg alle på serveren. Dette holdt han på med til matchen var over. HELT UTROLIG! Selvsagt var det ingen admin tilgjengelig, ingen voteban eller report-funksjon i det helle tatt. Dette var på webhallen #5. Ser han har skiftet navn etterpå, men jeg har link til profilen hans: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/26478997/1/365447282/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Se der ja KD er 254|2 Rapporterer du han til EA så vil de mest sannsynlig ikke gjøre noe. Forklaring fra EA er at: Man kan i teorien oppnå slike stats, feks ved å gå inn på servere som har 2 player eller 1 player start. På slike servere kan venner gå inn for å drepe hverandre mange ganger på rad for å "oppgradere" stats. Vi må ha sterkere bevis før vi kan gjøre noe med kontoen du har rapportert, men vi ser alvorlig på juks og vil holde et øye med denne kontoen Takk EA For det første at dere ikke tar en åpenbare cheater, for det andre at du gir meg en metode å jukse på. Endret 26. mars 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Erm HVAFFORNO? De slår ikke ned på statpaddere heller? What fuckery is this? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 HVorfor detter jeg ned gjenoom mapen hele tiden? :@ blir kicka for det også Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Regler for RSP er egentlig at man ikke har lov til å ha servere med 2 player start, det var i alle fall det i begynnelsen. Who cares,,ikke EA i alle fall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Erm HVAFFORNO? De slår ikke ned på statpaddere heller? What fuckery is this? Welcome to the battlefield. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvem bryr seg om statpadders ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvem bryr seg om cheaters og hackers når EA unnskylder/forsvarer dem som statpadders Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 HVorfor detter jeg ned gjenoom mapen hele tiden? :@ blir kicka for det også Og starte origin som adrministrator så funker ikke spillet vis jeg prøver og joine Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 HVorfor detter jeg ned gjenoom mapen hele tiden? :@ blir kicka for det også Og starte origin som adrministrator så funker ikke spillet vis jeg prøver og joine Kanskje dette kan hjelpe deg. Hvis det er Metro (i parken) du detter igjennom på, så er det en feil i setup på den servern du spiller på. Det kan også være at den ikke har blitt restartet på en lang stund. Det kartet gir en del feil som bl.a. hull i bakken. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 HVorfor detter jeg ned gjenoom mapen hele tiden? :@ blir kicka for det også Og starte origin som adrministrator så funker ikke spillet vis jeg prøver og joine Kanskje dette kan hjelpe deg. Hvis det er Metro (i parken) du detter igjennom på, så er det en feil i setup på den servern du spiller på. Det kan også være at den ikke har blitt restartet på en lang stund. Det kartet gir en del feil som bl.a. hull i bakken. Men vis jeg kjøper orgin som administrator så får jeg ikke starta multiplayer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Mest ekstreme jeg har blitt utsatt for var på Kharg. Ble drept ca. 1 sekund etter spawn i main USA, av en sniper som sto i Russia main. Ble oneshottet mens jeg sprintet og det er tom. en stor fjellmasse mellom de to basene. Åja, jeg måtte spille på server uten PB en god stund. Fordi jeg hadde Realtek onboard audio... Kjent feil siden bf2 lzm. Gjorde vondt på stats, det. Ja, det er nevnt i linken til Green_Monster, bare folk med realtek opplevde det. Endret 26. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Så ikke kjør det som admin da vel, jeg kjører ikke min som admin. Eneste forandringen jeg har gjort er på BF3 snarveien der jeg har huket av i compatibility -> Disable desktop composition - sånn at jeg slipper å få den windows meldinga om at "Windows går tregt, vil du skifte til Basic", når jeg er ferdig å spille så kommer desktop tilbake til vanlig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 haha, der havnet jeg utfor min første aimbot fyr. Drepte folk på mange hundre meter avstand med anti tank miner selv om det ikke var noen tilstede. ^^ Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Banned by admin Alt jeg gjorde var å legge ut AT-miner. De hadde ingen regler tilgjengelig, hverken i servernavn eller chat. Do I see a connection? Hahahahaha! Indeed xD Hvis man ser bort ifra at jeg ikke hadde tid til å drepe noen. Hadde lagt ut kanskje 3 miner i kjørebanen til Canals SQDM-kartet, så ble jeg banned. --- I dag spilte jeg på en server, hvor 3 av 4 squads ble drept på tur og rekke av en fyr. Alt som stod var "KILLED" av samme fyr. Han skøyt ikke en eneste gang. Ingen våpen ble vist på kill-screenen. Fyren hadde plutselig 12 kills, og squaden hadde 12 av 50 mulige poeng. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Pleier dere spille på noen fast server ? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ser/høres jo i grunn ikke slik ut. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Nesten litt kjipt... Skal ikke dra noe "i gamle dager" historier, men kan jo påpeke at det er gøy å spille på faste servere og sammen med et community Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå