Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K/D kan si veldig mye, men det kan også si utrolig lite om en spiller.

Om man synes battllelog stats er en viktig faktor for å kunne bedømme hvorvidt en spiller er dyktig eller ikke, ja, da burde man se K/D opp i mot den resterende statistikken i profilen. SPM, squad score bonus, objective-baserte awards sier også veldig mye.

Om én stat skiller seg markant ut kan dette også si noe om spillestilen til vedkommende.

en KDR på 5 som cobra gunner er f.eks ikke like "imponerende" som en tilsvarende KDR hos en som spiller utelukkende fot.

For min del kan de godt fjerne hele greia, da dette er roten til mye vondt public.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan gi dere et eksempel på at man ikke trenger å ha veldig bra public stats for å være en ekstremt god spiller. http://battlelog.bat...tats/350797482/

Han der spiller i det som atm er Europas beste 5v5 inf-lag. Helt ok public stats. Klanspillere tar generelt sett public lite seriøst. Dere har sikkert alle sett folk med mye bedre stats, men jeg garantere at dere sannsynligvis aldri har møtt noen public som er nevneverdig mye bedre enn han der.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Det er størrelsen på ePenisen din . That is all.

da er min e penis størst hittil: 2.409! :ph34r:

Nei, men selvom K/D ikke har mest å si i BF, så gir det et inntrykk på hvor god man er, har du under 1 k/d så dør du litt for ofte for å være god imo. I bunn og grunn så må man faktisk drepe fiender og prøve å ikke å dø selv for å cappe flagg etc. Og at man er medichoe er dårlig unnskyldning imo, siden de alltid bør klargjøre fielden før de resser folk.

Og i tillegg så har det litt med ingame IQ å gjøre også, man går for eks ikke inn i kamp mot tanks med en sniper for å sette ting på spissen. Samt det å finne gode strategiske posisjoner for å holde tilbake folk etc, hvor man har dekning og ikke FI.

Endret av dTd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Metro 1000> tickets, med forbud mot M320,RPG etc, som medic, gir lettere høy SPM og K/D. Så hvordan serveren er satt opp har også betydning. Så man må sammenligne med hvilke servere folk har spilt på også.

En jeg spilte i squed med, og som ofte fikk høy K/D= ca 90-100 kills pr. runde med tanks, han bytta team og sørga for alltid å være på det beste. Har betydning det også.

En god BF-spiller for meg, er en som setter laget først, og som gjør det vanskelig for Fi å ta han/henne og som gjerne gjør det "lett" for seg selv å ta Fi og som bruker kjøretøy og våpen "riktig".

Lenke til kommentar

Nettop, jeg quitter sjeldent bare fordi laget mitt taper. (0.84 w/l ratio).

Men sant skal sies, så har jeg 29% quits. Skal slutte med quick match. Mange spill er så håpløse at.. Ja.

Jeg quitter etter et nytt spill har startet, også. Skal være sikker på at jeg får de tingene jeg har fått.

Har det ikke morsomt engang lengre når jeg spiller BF3. Nyter det ikke i det hele tatt :p

Skal bare ha alle unlocks.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Nei, men selvom K/D ikke har mest å si i BF, så gir det et inntrykk på hvor god man er, har du under 1 k/d så dør du litt for ofte for å være god imo. I bunn og grunn så må man faktisk drepe fiender og prøve å ikke å dø selv for å cappe flagg etc. Og at man er medichoe er dårlig unnskyldning imo, siden de alltid bør klargjøre fielden før de resser folk.

Og i tillegg så har det litt med ingame IQ å gjøre også, man går for eks ikke inn i kamp mot tanks med en sniper for å sette ting på spissen. Samt det å finne gode strategiske posisjoner for å holde tilbake folk etc, hvor man har dekning og ikke FI.

Både Durochris og ThunderScout slår deg gætt.

Lenke til kommentar

Men sant skal sies, så har jeg 29% quits. Skal slutte med quick match. Mange spill er så håpløse at.. Ja.

Jeg quitter etter et nytt spill har startet, også. Skal være sikker på at jeg får de tingene jeg har fått.

Har det ikke morsomt engang lengre når jeg spiller BF3. Nyter det ikke i det hele tatt :p

Hva skal du med unlocks vist du ikke liker BF3 da? Er vell bare og la være og spille da, siden du ikke nyter det lengre.

Jeg bruker k/d'en til og ha et mål jeg. Skal prøve og få 3 i KD. Ligger på 2.48 nå. :p

Lenke til kommentar

Hva skal du med unlocks vist du ikke liker BF3 da? Er vell bare og la være og spille da, siden du ikke nyter det lengre.

Jeg bruker k/d'en til og ha et mål jeg. Skal prøve og få 3 i KD. Ligger på 2.48 nå. :p

Det er hva du gjør for å nå det målet som definerer deg som en god eller dårlig BF spiller.

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner.

Er vell derfor jeg bruker 70% av tiden min i Jet, for public "Teamplay" er håpløst. :p

Husker når BF2 var inn, da brukte battlefield.no og arrangere BigWar, hvor alle fra forumet ble med på 64-player match. Vi delte oss opp i squads og hver squad hadde egen TS channel. Hadde vært drit fett og gjort dette i BF3 også. Men tviler det blir like morsomt som det var i BF2.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hehe, skjønner.

Er vell derfor jeg bruker 70% av tiden min i Jet, for public "Teamplay" er håpløst. :p

Husker når BF2 var inn, da brukte battlefield.no og arrangere BigWar, hvor alle fra forumet ble med på 64-player match. Vi delte oss opp i squads og hver squad hadde egen TS channel. Hadde vært drit fett og gjort dette i BF3 også. Men tviler det blir like morsomt som det var i BF2.

De driver på og skal arrangere dette på nytt igjen. Se på battlefield.no, de har noen tråder der :)

Lenke til kommentar

Både Durochris og ThunderScout slår deg gætt.

Nå vet jeg ikke hvem de er :p jeg tittet bare igjennom forrige side før jeg postet, og akk den delen var litt humoristisk. Selve poenget med det jeg skrev går ut på at selvom K/D ikke har alt å si i bf, så er man fortsatt ikke en god spiller med lav K/D conquest i bunn og grunn handler om tickets som minker for hver respawn på laget + da antall flagg.

Edit: Etter 200+ timer i MP tenkte jeg å fortsette litt på SP, sist jeg spilte kom jeg til operation guillotine og spillet CTD hver gang i det man kommer opp en trapp og skal til å fragge en sandbunker... Noen som har opplevd lignende og har en eventuell fix? MP har vært veldig stabil helt fra betaen på denne pcn så tror ikke det kan være noe HW relatert.

Ordnet seg når jeg startet oppdraget på nytt, var vist corrupt savegamefile...

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jeg kan jo innspille at jeg faktisk er en helt OK spiller, selv om jeg dør jævlig mye, særlig i CQ. Jeg capper flags i Conquest jævlig ofte, og kommer nesten alltid over halvparten på poengscore selv om jeg som regel har LANGT færre kills enn de som ligger over og under meg.

Det er bare motorikken jeg sliter med.

Lenke til kommentar

K/D betyr ingenting, utenom om du spiller tdm type gamemode.

ptfo er det gjerne stor mangel på på mange servere, i stedet sitter folk i et hjørne og sanker kills, fordi K/D betyr alt.

En kompis har alltid spilt COD, han sleit litt med å omstille seg.

Men til noe annet, mye klaging som går igjen i tråden angående servere. Enkel løsning på det er;

Lei dårlige admins, finn 4-5 servere med bra admins

Lei kjipe folk, finn 4-5 servere med bra community

Lei baserape, finn 4-5 server med regler mot dette, og som håndhever det

Lag dere en liste i favoritter med servere dere finner som er bra, så med tiden har dere fort en liste med 15-20 bra servere i ønsket gamemodes.

Er ingen som tvinger dere til å bruke quick join ffs.

Og om alt annet failer, host deres egen, ikke så himla dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...