FrankBjarne Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fun fact: CoD: MW1 - 2007 Battlefield 2 - 2005. Om noen kopierer er det CoD. Om det er et spill som det foregår alt for mye hacking på er det CoD. Ser ikke hva Battlefield F4P er copy av. Care to explain`? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Haha, nei aldri om eg skal samenligne cod og BF, cod er konsoll og BF er PC. ouch nå ser eg hvordan det kan vert cod, call of hva med: Hackerfield: Bad copy 2 lol Sant, men ser heller ikke hvorfor det må være hackere.. har møtt på cheater EN gang i bfbc2, og 2-3 ganger i BF2.. jeg spilte det mye Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tror ikke han har spilt BF2, for det ser helt likt ut. At det blir gratis betyr ikke at det automatisk vil bli pakket med cheatere... Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Resfa; Det er gratis, og derfor lokker hackerne, det ligner sykt på BF2; eg mener, hvilken som helst idiot burde se det om ikke de er blind da :S Har møtt en del cheatere i Heroes, og andre gratispill. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Uff, det blir for dumt og klage på slikt. "Det ligner jo helt på BF2" "Copy shit is shit" "gidder jeg ikke spille azz" "Pakka med cheaterz". Tror de vil bruke det meste fra BF2 i BF F4P. Hvorfor? Fordi det blir billigere og gi det ut som gratis. I mine øyne er ikke dette en kopi av noe. Heller en videreføring. Har ikke møtt på en cheater i Heroes de 20-40 timene jeg har spilt det. Tror heller ikke det blir pakka av cheaters i F4P. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) your word vs my word BUT MINE WORD IS BIGGER! Endret 10. november 2010 av Gabbe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 http://schedule.gdconf.com/session/12139 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jammen... det er jo lenge til Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Går rykter om at vi vil se et glimt (evt en annonsering ) av BF3 på Spike Video Game Awards Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Går rykter om at vi vil se et glimt (evt en annonsering ) av BF3 på Spike Video Game Awards Krysser fingrene for dette! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ja, ble litt mer i tvil i går da repi sa de skulle ha fest på DICE i dag... Lenke til kommentar
Timeblast Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Og når er Spike Video Game Awards? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) I dette øyeblikk... Det ble ikke vist. Endret 12. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Skulle ønske de kunne lage en re-make av BF42 som er uten tvil det beste Battlefield-spillet. Etter Battlefield Vietnam har ikke Battlefield serien vært like imponerende. Alt er basert på små-baner hvor det er en masse close-combat med FÅ spillere som jukser for å få unlocks. Jeg må si Desert Combat som var mod til BF42 var langt bedre en Battlefield 2, mange flere kjøretøy, maps, våpen, bedre kontroll for fly/heli. BF2 er et rent makkverk med unlock-system og commander med UAV/SCAN/Artillery/Drop. De fjerna jump'n'prone! Endret 14. desember 2010 av Heradon Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) BF42 sier meg ingenting... 1942 og 2142 derimot.. BF2 har er et rent makkverk med unlock-system og commander med UAV/SCAN/Artillery/Drop. Dette var noen av tingene som gjorde BF2 unikt og utrolig mye bedre enn 99,99% av andre spill der ute. Ser ut til at første gang vi ser BF3 blir på GDC, litt rart... Forventer i det minste da en skikkelig annonsering med trailer... I hvert fall teaser, det kan jeg leve med til E3 edit. sa visst at 1942 var elendig, mente selvfølgelig 2142... Endret 14. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) L_Twin: A ton of energy in the studio atm. - look out people, DICE is on a roll! Cant wait to announce and show the stuff we got cooking. Hmmm... Spennende... http://news.bigdownload.com/2010/12/17/ea-ceo-battlefield-3-due-out-in-the-second-half-of-2011/ Endret 18. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da var BF2 installert igjen. Håper jeg kan se bakken nå. Kunne ikke det før.. ikke rart fiendene aldri daua, da jeg lå på bakken og skøyt i en bakke.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Da var BF2 installert igjen. Håper jeg kan se bakken nå. Kunne ikke det før.. ikke rart fiendene aldri daua, da jeg lå på bakken og skøyt i en bakke.. Wallhack much? ^^ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Da var BF2 installert igjen. Håper jeg kan se bakken nå. Kunne ikke det før.. ikke rart fiendene aldri daua, da jeg lå på bakken og skøyt i en bakke.. Wallhack much? ^^ Wallhack er nå heller så du kan skyte igjennom veggen. Hos meg var det en bug eller noe. Ikke hjelpsomt, bare irriterende. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Forstår ikke hvordan noen klarte og tolke den som wallhack :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå